Skrevet av Emne: Linni:) Bikini Fitness!  (Lest 358972 ganger)

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #570 : 06. juli 2011, 13:12 »
Fortsett slik, bygg grunnlaget stein for stein slik du er godt i gang med.....og deretter.....SATS! ...altså ikke treningskjeden SATS da, men SATS!  Smile

mvh
Øyvind

PS! Flotte bilder!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #571 : 07. juli 2011, 03:03 »
Freshe bilder!

2 tips!

Knebøy, ser ut som du er litt for langt frampå, prøv å sett deg mer "rett ned" sånn at ryggen din blir rettere!

Nedtrekk, mos deg godt under putene med låra så du sitter bom fast!

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #572 : 07. juli 2011, 03:33 »
God fremgang ser jeg, godt å se du er igang igjen Smiley

Quoter Emil her. I bøy har du fin dybde men prøv å dra albuene mer inn og nedover så de peker nedover i nedfasen av løftet. Da blir du ikke så fremoverlent og låser stanga mer fast så den ikke ruller frem når du kommer dypt i knebøyen Smiley

Ellers ser alt veldig bra ut, god kontroll på både trening og kost!

Keep it up!! 2thumbsup
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #573 : 07. juli 2011, 03:37 »
Fete bilder ! Du virker som ei litt hard jente( tenker da på bildene) capsen og attituden og alt det der,, fett !! Cheesy
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #574 : 07. juli 2011, 21:03 »
Fortsett slik, bygg grunnlaget stein for stein slik du er godt i gang med.....og deretter.....SATS! ...altså ikke treningskjeden SATS da, men SATS!  Smile

mvh
Øyvind

PS! Flotte bilder!

Hehehe, jeg som var sååå sikker på at det var treningskjeden du siktet til!! Cheesy

Vell, hadde ikke vært helt feil å tatt steget og faktisk satset, den dagen en har kommet seg så langt at det muligens kunne vært aktuelt... Smiley

Freshe bilder!

2 tips!

Knebøy, ser ut som du er litt for langt frampå, prøv å sett deg mer "rett ned" sånn at ryggen din blir rettere!

Nedtrekk, mos deg godt under putene med låra så du sitter bom fast!

Takk takk Smiley Skal ha det i bakhodet til neste gang!

God fremgang ser jeg, godt å se du er igang igjen Smiley

Quoter Emil her. I bøy har du fin dybde men prøv å dra albuene mer inn og nedover så de peker nedover i nedfasen av løftet. Da blir du ikke så fremoverlent og låser stanga mer fast så den ikke ruller frem når du kommer dypt i knebøyen Smiley

Ellers ser alt veldig bra ut, god kontroll på både trening og kost!

Keep it up!! 2thumbsup

Skal prøve på det neste gang. Vet jeg faller litt frempå avogtil, så takk for tips Smiley Ellers er jeg godt i gang igjen og har egentlig ganske gode treningsøkter om dagen, så det er deeeilig! Håper alt går bra med dietten og at du fortsatt går på med godt mot Wink

 
Fete bilder ! Du virker som ei litt hard jente( tenker da på bildene) capsen og attituden og alt det der,, fett !! Cheesy

Hehehehe Smiley Vil vell kanskje ikke karakterisere meg selv som noe spesielt "hard" jente, men når man er på trening så er man på trening, og da er det bare å kjøre på!!! Wink
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #575 : 07. juli 2011, 21:32 »
Edit: Nakkeputa  Undecided
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #576 : 07. juli 2011, 21:44 »
Er så tøft med jenter som ikke er redd for litt muskler og kan ete! Cheesy cred Wink stå på:)

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #577 : 07. juli 2011, 22:27 »
Hei du,

har du noen rask oversikt over den totale fremgangen du har hatt? Mtp din egen vektøkning og styrkeøkning.

Jeg er for lat til å blad gjennom sidene, men det er kanskje en grei ting å se for deg selv også. Hvor sterk du faktisk er blitt, på relativt kort tid.

Kan ikke gjøre annet enn å bøye seg i støvet!

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #578 : 08. juli 2011, 16:26 »
Edit: Nakkeputa  Undecided

haha, såså...


Er så tøft med jenter som ikke er redd for litt muskler og kan ete! Cheesy cred Wink stå på:)

hehe takk skal du ha Cheesy Skal det være så skal det være!!! Wink


Hei du,

har du noen rask oversikt over den totale fremgangen du har hatt? Mtp din egen vektøkning og styrkeøkning.

Jeg er for lat til å blad gjennom sidene, men det er kanskje en grei ting å se for deg selv også. Hvor sterk du faktisk er blitt, på relativt kort tid.

Kan ikke gjøre annet enn å bøye seg i støvet!

Hei du!

Noe rask oversikt over hvilken fremgang jeg har hatt, har jeg ikke her og nå. Men hva skal jeg si da?

Har absolutt hatt bra fremgang på den tiden jeg har trent, ikke bare har jeg økt i styrke, men merker veldig godt at kroppssammensetningen har forandret seg til det bedre - og DET er gøy det! Nå skal det sies at det bare er et halvt år siden jeg begynte å trene skikkelig styrketrening, så er veldig gøy at resultatene viser seg såpass raskt som de har gjort! Har jo alltid trent og holdt meg relativt aktivt, men ikke slik som jeg har gjort de siste 6 mnd. Er som jeg har nevnt tidligere, at når en merker større fremgang på de 6 mnd en har trent styrke og samtidig hatt fokus på kosthold - enn all den tiden en har tilbringt på gymmet tidligere - ja da er det ikke rart en blir litt bitt av basillen Cheesy Var kanskje ikke akkurat et slikt svar du var ute etter, men hvis det skulle være noe mere du lurer på er det bare å spørre i vei!



‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #579 : 08. juli 2011, 18:07 »
Vanvittig imponerende logg! Har ikke sett denne før, men kom tilfeldigvis innom nå, og dette var moro å se. Du virker veldig seriøs, og er et superbra forbilde for de kvinnelige leserne som er redde for å nærme seg frivektsavdelingen. Som du selv har sagt flere ganger; det er styrketrening som strammer opp! IKKE tredemølla.

Og god styrke på deg! 5 x 5 med 50 kg i knebøy, og særlig når du veier 56 kg selv, er virkelig ikke galt! Wink

Veldig bra! Får bare si godt jobba, og lykke til videre! Kommer til å følge med her. Og flotte bilder, som SilverFox sa! De siste treningsbildene ser ut som noe som kunne vært i et treningsmagasin, i en artikkel under navnet "hvordan gjøre bulgarsk utfall korrekt". ^^

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #580 : 08. juli 2011, 20:27 »
Du burde fjerne pussyputa i knebøy. Det ser ut som du har en veldig høy stangplassering noe som vil gjøre at du kommer frempå. Fjerner du puta vil du få stanga lavere ned på nakken og dermed en bedre form i knebøy. At det er vondt å ha stangen på nakken er bare en vanesak og noe man ikke tenker over etter sett nummer tre. 

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #581 : 08. juli 2011, 22:51 »
Vanvittig imponerende logg! Har ikke sett denne før, men kom tilfeldigvis innom nå, og dette var moro å se. Du virker veldig seriøs, og er et superbra forbilde for de kvinnelige leserne som er redde for å nærme seg frivektsavdelingen. Som du selv har sagt flere ganger; det er styrketrening som strammer opp! IKKE tredemølla.

Og god styrke på deg! 5 x 5 med 50 kg i knebøy, og særlig når du veier 56 kg selv, er virkelig ikke galt! Wink

Veldig bra! Får bare si godt jobba, og lykke til videre! Kommer til å følge med her. Og flotte bilder, som SilverFox sa! De siste treningsbildene ser ut som noe som kunne vært i et treningsmagasin, i en artikkel under navnet "hvordan gjøre bulgarsk utfall korrekt". ^^

dette var veldig hyggelig å høre!! Smiley Smiley Takk skal du ha, gir ihvertfall meg mengder med motivasjon til å fortsette med loggingen og alt det derre... Wink Ligger vell mer på rundt 59 kg nå, så satser på at styrken skyter til værs etter hvert!

Takk igjen for hyggelig tilbakemelding Smiley


Du burde fjerne pussyputa i knebøy. Det ser ut som du har en veldig høy stangplassering noe som vil gjøre at du kommer frempå. Fjerner du puta vil du få stanga lavere ned på nakken og dermed en bedre form i knebøy. At det er vondt å ha stangen på nakken er bare en vanesak og noe man ikke tenker over etter sett nummer tre. 

jadajadajada, hører dere sier det.. det blir, det blir Wink

‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linnis treningslogg:) Nyyy film side 38!
« #582 : 08. juli 2011, 23:54 »
goood og støl i beina i dag etter gårdagens økt! I dag stod det overkropp på programmet, og jammen ble det ikke ei deilig treningsøkt i dag også... Wink

Akkurat nå er jeg forresten stappe mett etter at jeg har hevet innpå med grove pitabrød + kyllingfillet og salat, men er nok fortsatt plass til litt fredagskos! Tenker det blir en smoothie eller noe i den retningen. Er jo i bunn og grunn ingen problem å passe kostholdet, når det finnes så mye annen god alternativ mat. Kjenner ihvertfall utrolig godt på min egen kropp at suget etter sukker og annet søtt er minsket noe til de grader!!! Husker spesielt at jeg ofte hadde suget etter sjokolade og smågodte, men er nå svært sjeldent at jeg opplever slike cravings - og et tydelig tegn på at kroppen venner seg til det den blir tilført på daglig basis. 

Dag 4, uke 3:

Dips 12 x 22,5 kg motstand
         8 x 13 kg motstand
         5 x kroppsvekt
    5 x 5 x kv + 3,75 kg i beltet - TUNGT >Cheesy

Flyes 10 x 4 kgs man.
          8 x 6 kg
     8 x 4 x 8 kg

Tricepspress 10 x 7 kg
                   10 x 11,2 kg
                   10 x 9 kg
                   10 x 9 kg

Skråbenk 10 x 6 kg
               10 x 8 kg
                 6 x 12 kg
                 6 x 12 kg
                 4 x 12 kg
                10 x 8 kg

Rack chins 4 x 10 reps

Arnoldpress 10 x 5 kg
                    4 x 10 kg
                    4 x 10 kg
                    3 x 10 kg (helt kjørt i arma her..)
                    6 x 6 kg
                    6 x 6 kg

http://www.youtube.com/watch?v=oT7PPR64l0s#noexternalembed&feature=channel_page
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Linnis treningslogg:) Liten filmsnutt s. 40
« #583 : 09. juli 2011, 00:42 »
Det er forøvrig ikke rack chins du kjører, men inverted rows.


Dette er en rack chin




Dette er en inverted row


Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linnis treningslogg:) Liten filmsnutt s. 40
« #584 : 09. juli 2011, 00:52 »
Har prøvd å bruke skråbenk skjønner du, men er rett og slett ikke plass til det her på gymmet. Bytter når jeg kommer tilbake til Trondheim etter sommeren. Men jada, rett skal vell være rett :p
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!