Skrevet av Emne: Linni:) Bikini Fitness!  (Lest 358969 ganger)

Utlogget Lillelotte

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 819
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 819

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1185 : 18. september 2012, 09:38 »
Hmmmm - Tips! Når du først har en loggbok her som du "følger" opp, så kan det kanskje være fornuftig å i det minste kopiere over den teksten og de bildene du ønsker å vise fra den loggen/bloggen du eeegentlig ønsker å vise. Tar bare sekunder! Wink
Du er ikke den eneste som annonserer bloggen din på denne måten her inne, men jeg er sååå gretten i dag at jeg bare ble sittende irritere meg grønn over sånt!

Ut over det, så ser formen ut til å bli storveis!
Bare husk å ikke bli i så bra form at dommerne vurderer at du burde stilt i BF. Det var dommerkurs om dette lørdag, og basert på de kriteriene som ble lagt fram og terpet på der, så er det nok en del jenter i bikiniklassen som kommer til å dukke opp i alt for god form.

Lykke til!

Skal bli spennende å se hvordan den nye bikiniklassen kommer til å se ut i Norge, og hvordan standard vi setter for evn. vidre bikini konkurranser her  Smiley  Håper det ivertfall blir en gjeng med pent trente jenter, og ikke en missekonkurranse.... Bikini internsjonalt har jeg intrykk av at er mer som bf her hjemme  Smiley

Føler at jeg befinner meg i en kategori som ikke passer inn noen sted, men hadde jeg vært hjemme så hadde jeg slengt meg med for å sett  Wink

Hadde igrunn ingen ting i loggen her å gjøre dette, men..


Lykke til frøken  Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1186 : 18. september 2012, 11:09 »
Skal bli spennende å se hvordan den nye bikiniklassen kommer til å se ut i Norge, og hvordan standard vi setter for evn. vidre bikini konkurranser her  Smiley  Håper det ivertfall blir en gjeng med pent trente jenter, og ikke en missekonkurranse.... Bikini internsjonalt har jeg intrykk av at er mer som bf her hjemme  Smiley

Føler at jeg befinner meg i en kategori som ikke passer inn noen sted, men hadde jeg vært hjemme så hadde jeg slengt meg med for å sett  Wink

Hadde igrunn ingen ting i loggen her å gjøre dette, men..


Lykke til frøken  Smiley

Siden en har innført en ny klasse, så må en også forvente at en ønsker å sette et noenlunde klart skille mellom denne og den eksistrende BF-klassen. Dette blir nok en utfordring på de første konkurransene, men det går seg forhåpentlig raskere til enn det gjorde i BF - der svingte kriteriene i en periode fra stevne til stevne.

Mht det fysiske så er i hvertfall denne klassen teoretisk sett "enklere" enn BF, siden jentene ved minste tegn til "for mye muskler", "for god form" eller om de er "for skinny" skal  trekkes ned på resultatlistene.
En skal seff først se på fysikken, men deretter kommer en vurdering av relativt håpløse subjektive kriterier som ansiktsskjønnhet og frisyre og sånt (i tillegg til eleganse på scenen).
En kommer nok ikke unna at dette fort kan få et betydelig missepreg dersom en følger kriteriene til punkt og prikke.
Det jeg har sett av opptak og bilder fra stevner i andre land lover egentlig ikke spesielt bra, og har henført meg til å tenke at dette hadde jeg heller dratt på en strippeklubb for å se dersom jeg ønsket å se det. Sorry - jeg greier ikke å dekke over at jeg synes dette er en rar gren....men det er vel forsåvidt kroppsbygging når det kommer til stykket også Wink

http://www.youtube.com/watch?v=Y6kX4f4x4eE

Idealet til de gamle guruer (gamle griser?) i IFBB som har bestemt at denne klassen skulle innføres er noe ala: "A beautiful, fit, girl that would catch your eye at the beach"

En relativt enkel dommerjobb kan det selvfølgelig være helt uavhengig av min nåværende skepsis. Smile



Vurderingsgrunnlaget i ord er:
134.1 Assessment of Round 1 (Two-Piece Bikini):
Round 1 (Two-Piece Bikini) will be assessed using the following criteria:
1. The assessment should take the whole physique into account. The assessment, beginning with a general impression of the physique, should take into consideration the hair and facial beauty; the overall body development and shape; the presentation of a balanced, symmetrically developed, complete physique; the condition of the skin and the skin tone; and the athlete’s ability to present herself with confidence, poise and grace.
2. The physique should be assessed as to its level of overall body tone, achieved through athletic endeavors and diet. The body parts should have a nice and firm appearance with a decreased amount of body fat. The physique should neither be excessively muscular nor excessively lean and should be free from muscle separation and/or striations. Physiques that are considered too muscular, too hard or too lean must be marked down.
3. The assessment should also take into consideration the tightness and tone of the skin. The skin tone should be smooth and healthy in appearance, and without cellulite. The face, hair and makeup should complement the “Total Package” presented by the athlete.
4. The judge’s assessment of the athlete’s physique should include the athlete’s entire presentation, from the moment she walks onstage until the moment she walks offstage. At all times, the Bikini-fitness competitor must be viewed with the emphasis on a “healthy and fit” physique, in an attractively presented “Total Package”.
5. Judges are reminded that this is not a bodyfitness contest. The competitors should have shape to their muscle but not the separation, definition, very low bodyfat level or hardness that are seen at bodyfitness competitions. Any competitor who exhibits these features is to be marked down.




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1187 : 18. september 2012, 11:50 »
Siden en har innført en ny klasse, så må en også forvente at en ønsker å sette et noenlunde klart skille mellom denne og den eksistrende BF-klassen. Dette blir nok en utfordring på de første konkurransene, men det går seg forhåpentlig raskere til enn det gjorde i BF - der svingte kriteriene i en periode fra stevne til stevne.

Mht det fysiske så er i hvertfall denne klassen teoretisk sett "enklere" enn BF, siden jentene ved minste tegn til "for mye muskler", "for god form" eller om de er "for skinny" skal  trekkes ned på resultatlistene.
En skal seff først se på fysikken, men deretter kommer en vurdering av relativt håpløse subjektive kriterier som ansiktsskjønnhet og frisyre og sånt (i tillegg til eleganse på scenen).
En kommer nok ikke unna at dette fort kan få et betydelig missepreg dersom en følger kriteriene til punkt og prikke.
Det jeg har sett av opptak og bilder fra stevner i andre land lover egentlig ikke spesielt bra, og har henført meg til å tenke at dette hadde jeg heller dratt på en strippeklubb for å se dersom jeg ønsket å se det. Sorry - jeg greier ikke å dekke over at jeg synes dette er en rar gren....men det er vel forsåvidt kroppsbygging når det kommer til stykket også Wink

http://www.youtube.com/watch?v=Y6kX4f4x4eE

Idealet til de gamle guruer (gamle griser?) i IFBB som har bestemt at denne klassen skulle innføres er noe ala: "A beautiful, fit, girl that would catch your eye at the beach"

En relativt enkel dommerjobb kan det selvfølgelig være helt uavhengig av min nåværende antipati. Smile



Vurderingsgrunnlaget i ord er:
134.1 Assessment of Round 1 (Two-Piece Bikini):
Round 1 (Two-Piece Bikini) will be assessed using the following criteria:
1. The assessment should take the whole physique into account. The assessment, beginning with a general impression of the physique, should take into consideration the hair and facial beauty; the overall body development and shape; the presentation of a balanced, symmetrically developed, complete physique; the condition of the skin and the skin tone; and the athlete’s ability to present herself with confidence, poise and grace.
2. The physique should be assessed as to its level of overall body tone, achieved through athletic endeavors and diet. The body parts should have a nice and firm appearance with a decreased amount of body fat. The physique should neither be excessively muscular nor excessively lean and should be free from muscle separation and/or striations. Physiques that are considered too muscular, too hard or too lean must be marked down.
3. The assessment should also take into consideration the tightness and tone of the skin. The skin tone should be smooth and healthy in appearance, and without cellulite. The face, hair and makeup should complement the “Total Package” presented by the athlete.
4. The judge’s assessment of the athlete’s physique should include the athlete’s entire presentation, from the moment she walks onstage until the moment she walks offstage. At all times, the Bikini-fitness competitor must be viewed with the emphasis on a “healthy and fit” physique, in an attractively presented “Total Package”.
5. Judges are reminded that this is not a bodyfitness contest. The competitors should have shape to their muscle but not the separation, definition, very low bodyfat level or hardness that are seen at bodyfitness competitions. Any competitor who exhibits these features is to be marked down.




Du sier noe:)Smiley

Nærmere missekonkurranse kommer man vel strengttatt ikke! hehe.


Utlogget SandraH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1188 : 29. september 2012, 18:42 »
grattis till 3:dje platsen Smiley
Maxlyft Smiley 1RM

Marklyft : 115 kg 
bänkpress: 60kg
frontböj  60 kg
Knäböj 70kg  4 reps

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1189 : 30. september 2012, 20:33 »
Gratulerer med flott innsats i helga!  Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1190 : 01. oktober 2012, 19:01 »
grattis till 3:dje platsen Smiley

Hjertelig takk :-D

Gratulerer med flott innsats i helga!  Smiley

Takk for det ! Smiley
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Mukdahan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1191 : 05. oktober 2012, 12:14 »
Gratulerer med en flott prestasjon Smiley

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1192 : 05. oktober 2012, 15:29 »
Gratulerer med en flott prestasjon Smiley

tusen takk:))
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Tyttebærjenta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 188
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 188

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1193 : 07. oktober 2012, 07:01 »
Gratulerer Cheesy

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1194 : 14. oktober 2012, 22:35 »
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1195 : 30. november 2012, 23:58 »
Hver eneste søndag frem til julaften trekkes det ut to blogglesere som får hvert sitt gavekort på 500,- levert av X-life.

Den første konkurransen er allerede kjørt i gang og to vinnere trekkes førstkommende søndag.

Check it out here:  http://linnisfitness.com/?p=1963

Smiley
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1196 : 20. januar 2013, 23:42 »
Her har det skjedd mye siden sist jeg var her Wink
Lagt deg til i bloggen min slik at jeg får følge deg Cheesy

Utlogget Liinnii

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 735
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 735

Sv: Linni:) Bikini Fitness!
« #1197 : 30. mai 2014, 19:52 »
Oioi, her er det lenge siden jeg har vært! God helg folkens Cheesy
‎"the results you achieve will be in direct proportion to the effort you apply"

Bilde og treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!