Skrevet av Emne: FRi frakt på PF  (Lest 4905 ganger)

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: FRi frakt på PF
« #15 : 15. januar 2011, 18:37 »
nå, jobber jeg selv i transport yrket, så vet hva du snakker om der.. Har oxo jobbet for posten i noen år og vet de er gode, men til tider trege.. Men det kan alle være Tongue

Men både shenker og tollpost er ganske bra alternativ til posten.. Tar som sagt en dag eller noe lenger, men kvaliteten skal være sånn ca den samme..

EEK transport som holder til i 1. etasje under TF er oxo veldig raske.. De lever over dagen, så sant det blir bestillt dagen før.. Tror faktisk de er billigere enn posten oxo Tongue

Men skjønner at mange sverger til posten.. De vet hva de gjør.. men tar desverre betalt deretter å Tongue

når fraktprisen kom ned i 600, så blei det jo straks litt bedre Tongue
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: FRi frakt på PF
« #16 : 15. januar 2011, 18:45 »
Jeg kan komme med et lite innspill til Gymgrossisten sin frakt. Jeg bestilte produkter derfra på Fredag for en uke siden og pakken skulle ankomme senest Onsdag. Jeg venter fortsatt på pakken og deklerasjonseddelen som jeg finner på nett sier at pakken fortsatt befinner seg i Oslo. Nå har jeg aldri handlet fra PF, men når jeg har handlet tidligere har samtlige bedrifter benyttet seg av Posten som kurér og pakkene har da kommet frem betydlig raskere. Fri frakt har for meg ingen ting å si om den som tilbyr det ikke klarer å overholde sine egne leveringsfirster.

Jeg befinner meg forøvrig i Bodø.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: FRi frakt på PF
« #17 : 15. januar 2011, 18:50 »
nå, jobber jeg selv i transport yrket, så vet hva du snakker om der.. Har oxo jobbet for posten i noen år og vet de er gode, men til tider trege.. Men det kan alle være Tongue

Men både shenker og tollpost er ganske bra alternativ til posten.. Tar som sagt en dag eller noe lenger, men kvaliteten skal være sånn ca den samme..

EEK transport som holder til i 1. etasje under TF er oxo veldig raske.. De lever over dagen, så sant det blir bestillt dagen før.. Tror faktisk de er billigere enn posten oxo Tongue

Men skjønner at mange sverger til posten.. De vet hva de gjør.. men tar desverre betalt deretter å Tongue

når fraktprisen kom ned i 600, så blei det jo straks litt bedre Tongue
Litt overrasket over at du ikke forstår dette med frakt hvis du jobber i transportyrket. Forskjell på servicepakke-pris og pall pris..... DET burde du skønt når du bestiller for over 13 000.  Alltid når man skal gøre noe spesielt, eller handle ekstremt, så lønner det seg å faktisk sjekke hvilken fraktmåte som ligger default.

Men nok om det.

Ingen slår posten på den typen frakt vi trenger. Både paller og småpakker over hele landet, full sporbarhet og gode rutiner for stoppkrav, endringskrav og levering på dør i så store områder som mulig. Smiley

Alle gjør feil, både av befraktere og salgsfirma som PF/GG... men ofte skal det ikke mer enn en telefon eller en mail til for å finne ut hva som har skjedd. Smiley

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: FRi frakt på PF
« #18 : 15. januar 2011, 18:52 »
Jeg kan komme med et lite innspill til Gymgrossisten sin frakt. Jeg bestilte produkter derfra på Fredag for en uke siden og pakken skulle ankomme senest Onsdag. Jeg venter fortsatt på pakken og deklerasjonseddelen som jeg finner på nett sier at pakken fortsatt befinner seg i Oslo. Nå har jeg aldri handlet fra PF, men når jeg har handlet tidligere har samtlige bedrifter benyttet seg av Posten som kurér og pakkene har da kommet frem betydlig raskere. Fri frakt har for meg ingen ting å si om den som tilbyr det ikke klarer å overholde sine egne leveringsfirster.

Jeg befinner meg forøvrig i Bodø.

Daaa er det kanskje ikke så rart at det tar litt tid.. men gg er ikke så veldig raske.. men er ikke så fisefin på det, jeg da.. bestiller ikke noe jeg MÅ ha imorgen.. Tongue   Men gratis frakt er bra.. og tror det trekker maaange kunder til gg Tongue
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: FRi frakt på PF
« #19 : 15. januar 2011, 19:21 »
Litt overrasket over at du ikke forstår dette med frakt hvis du jobber i transportyrket. Forskjell på servicepakke-pris og pall pris..... DET burde du skønt når du bestiller for over 13 000.  Alltid når man skal gøre noe spesielt, eller handle ekstremt, så lønner det seg å faktisk sjekke hvilken fraktmåte som ligger default.

Men nok om det.

Ingen slår posten på den typen frakt vi trenger. Både paller og småpakker over hele landet, full sporbarhet og gode rutiner for stoppkrav, endringskrav og levering på dør i så store områder som mulig. Smiley

Alle gjør feil, både av befraktere og salgsfirma som PF/GG... men ofte skal det ikke mer enn en telefon eller en mail til for å finne ut hva som har skjedd. Smiley

Det burde ikke være opp til meg som kunde og lukte meg til at hvist man sender dere en mail, så blir det billigere frakt.. - Ja, jeg burde tenkt litt lenger enn som så, men det gjør ikke mannen i gata Tongue
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: FRi frakt på PF
« #20 : 15. januar 2011, 19:23 »
Det burde ikke være opp til meg som kunde og lukte meg til at hvist man sender dere en mail, så blir det billigere frakt.. - Ja, jeg burde tenkt litt lenger enn som så, men det gjør ikke mannen i gata Tongue

Hvor ofte bestiller mannen i gata 120kg+ pulver da? Smiley

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: FRi frakt på PF
« #21 : 15. januar 2011, 19:24 »
sikkert ikke så ofte på pf :p hehe
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Spartacus

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 367
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 367

  • BIBAMUS ... MORIENDUM EST!
Sv: FRi frakt på PF
« #22 : 15. januar 2011, 20:55 »
Hva med et hentelager(?) ... sånn som komplett og andre websjapper har ...

Kjør selv til Stokke og hent varene ...


50,- i papirmøllegebyr og henting døgnet rundt mellom 0900 og 1600  biggrin
HABEAS CORPUS

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: FRi frakt på PF
« #23 : 15. januar 2011, 21:10 »
Hva med et hentelager(?) ... sånn som komplett og andre websjapper har ...

Kjør selv til Stokke og hent varene ...


50,- i papirmøllegebyr og henting døgnet rundt mellom 0900 og 1600  biggrin

Skulle hatt liker knapp her Tongue hehe..

LIKE IT A LOT!!
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!