Oversikt og deffresultatene:Stats for midten av januar:
21år
185cm
99,3kg
Midjemål 99cm!!!
Armer 42,5cm
Lår 65cm
Alle mål er kalde på morgenen
Stats ved deffslutt21år
185cm
86,2kg
ned 13,1 kgMidjemål: 86 cm
ned 13 cmArmer 41cm, ned 1,5 cm
Lår 61,5 cm, ned 3,5 cm
Alle mål er kalde på morgenen her også
Generelt:Sluttet deffen da jeg er rimelig happy med formen. Kan for første gang følge samme blodåre fra ringefinger og til skulderen (dette er ikke samboeren så fornøyd med

). Fått mange komplimenter på definisjonen, og fra en kompis som ikke hadde troen på at jeg klarte å omlegge kostholdet såpass radikalt. Benkpress 1RM i januar var 130kg, nå kjører jeg 10'er serier med korte pauser på 85kg og tror dermed ikke at 1RM har droppet altfor mye, noe som gjør at jeg mistenker lavt muskelsvinn. Skal ta Inbody 720 om noen dager for å se hvordan kroppen har endret seg siden siste test i feb 2010. Klarer 9 godkjente chins, mot 1, kanskje 2 i januar. Målet er 15 stk til sommeren.
Jeg føler meg
så sinnsykt mye bedre om dagen! I vinter hadde jeg rævva kondis, jeg var bare treig og seig. Føler jeg har nådd målet mitt når det kommer til å være i langt mer atletisk form.
Noen sammenligninger: En bestemt rute på en fjelltur tok jeg på 1 time og 25 min, og var helt ødelagt. Nå jogger jeg store deler og tar den på 57min! I en 4 minutters motbakketest kommer jeg dit jeg kom på 4 minutter i januar, på kun 2 minutter og 30 sek!
Bedre å være tynn og rask, enn stor og sterk

Min erfaring, selv om jeg mente noe helt annet før!
Planen fremover er å "reinbulke". Høyt proteininntak, gode karbkilder og ikke noe overflødig fett. Skuldre og triceps skal jeg trene flere ganger i uken til jeg stagnerer, da jeg mener disse henger litt etter.
Bilder kommer selvfølgelig snart før jeg trekker altfor mye vann

skal få tatt noen helkropps på Elixia, må bare ta det en dag det ikke er så folksomt i garderoben, er vel ikke alle som vil være med på profilen min!
Og hjertelig takk til deg Stian for tips og råd underveis, det gjorde seg virkelig med hyppigere oppkarbing på slutten når det kommer til energien og motivasjonen!