Skrevet av Emne: JohnnyBravo tar dop!  (Lest 22607 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #60 : 29. april 2011, 19:03 »
Karber opp en gang i uken ja, føler at jeg ikke er så langt i deffen at jeg kan kjøre 2. Jeg vet ikke jeg, føler meg liksom feit ennå, haha Tongue Kanskje det kunne vært noe å kjøre 1 oppkarb, 3 deff, 1 oppkarb elns, da er det 2 oppkarb per 8 dag..

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #61 : 29. april 2011, 19:27 »
Det er jo egentlig bare å telle hvor mange kcal du er i underskudd tilsammen i uka, og så bare legge inn to refeeds med x kcals, så det matcher hva du har nå. Så kommer du til å droppe like mye Wink

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #62 : 29. april 2011, 19:39 »
Det er jo egentlig bare å telle hvor mange kcal du er i underskudd tilsammen i uka, og så bare legge inn to refeeds med x kcals, så det matcher hva du har nå. Så kommer du til å droppe like mye Wink
Steike, det innebærer jo mye tenking! Får se hva jeg gjør, kanskje jeg burde legge inn to dager etterhvert..
Knipset to bilder av dagsformen forøvrig:

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #63 : 29. april 2011, 20:22 »
Steike, det innebærer jo mye tenking! Får se hva jeg gjør, kanskje jeg burde legge inn to dager etterhvert..
Knipset to bilder av dagsformen forøvrig:

Tenking nei! Det er dritlett. Vet ikke hvor mye du ligger i underskudd per uke nå, men du kan ta utgangspunkt i det, og ligge på det samme, bare med to litt mer beskjedne refeeds. Bare for å illustrere hvor lekende lett det er:

89kg x 30kcal = 2670kcal, helt OK eistmat, vi sier det er hva du trenger i snitt per dag. 2670kcal x 7 dager = 18690kcal i uken. Siden ett kg kroppsfett er ~7000kcal, ligger du 3000-4000kcal i underskudd i uken, da vil du i teorien svi av et halvt kg fett i uken. Vet ikke når du trener styrke, 3 dager i uken?

eks.
Man - styrke, 2500kcal
Tirs - fri/kardio, 2000kcal
Ons - styrke, 2200kcal
Tor - fri/kardio, 2000kcal
Fre - styrke, 2500kcal
Lør - fri/kardio, 2000kcal
Søn - fri/kardio, 2000kcal

15500kcal totalt iløpet av én uke
Så vet du at 18690kcal iløpet av en uke er vedlikehold
Voila, det passet nesten PERFEKT - 18690 - 15500 = 3190

Så bare trekker du fra 100kcals noen dager her og der, så er du straks på 3500 om du vil det. Eller du kan bare ta refeeds på gefuhlen, er jo ikke sikkert du "føler at du trenger" 2x i uka HVER uke. Bare refeed når du føler du trenger litt ekstra juice på gymmet.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #64 : 30. april 2011, 10:00 »
Kanskje jeg får ta å prøve det, blir vel gjerne litt mer trøkk i kroppen, og vann. Jeg er kanskje ikke glad i vann, men jeg føler meg så inntørket og slapp om dagen at det har jeg bare godt av!
Får undersøke dette litt mer Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #65 : 30. april 2011, 11:29 »
Kanskje jeg får ta å prøve det, blir vel gjerne litt mer trøkk i kroppen, og vann. Jeg er kanskje ikke glad i vann, men jeg føler meg så inntørket og slapp om dagen at det har jeg bare godt av!
Får undersøke dette litt mer Smiley
Jepp, det får du virkelig Wink Vann er kjipt ja, ingenting er så gøy som å gå ned et par kg over natta etter en litt for våt kveld. Men jeg vil tro kroppen er hakket mer samarbeidsvillig med litt vann på seg, enn det den er når den der dehydrert!

Anorektisk sjæl mister, synes du begynner å se farlig bra ut! Absolutt noe jeg kunne sett på og tenkt "sånn der vil jeg se ut" Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo- Aprilformen bilde s.4
« #66 : 30. april 2011, 12:32 »
Jepp, det får du virkelig Wink Vann er kjipt ja, ingenting er så gøy som å gå ned et par kg over natta etter en litt for våt kveld. Men jeg vil tro kroppen er hakket mer samarbeidsvillig med litt vann på seg, enn det den er når den der dehydrert!

Anorektisk sjæl mister, synes du begynner å se farlig bra ut! Absolutt noe jeg kunne sett på og tenkt "sånn der vil jeg se ut" Grin
Takker for det Smiley
Har nakkesmerter idag så tok en rolig bein, rygg, bicepsøkt. null trykk, totalt fravær av pump, men en smule varme i kroppen ihvertfall. Viktig å holde frekvensen, selv om volumet må reduseres i blant.


Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #67 : 02. mai 2011, 09:11 »
Dagens:
Bakkeløp

Føler meg bedre om dagen, bevegelighet og alt sånt er veldig bra, er tross alt 11-12kg lettere enn i januar! Testet spensten litt, ble faktisk overrasket må jeg si. Chinsene øker i antall etterhvert som vekten forsvinner også Smiley

Fått meg litt dop fra utlandet som jeg synes gir greit fra fokus. Anabolic Beast, visstnok det samme som jack3d bare at det inneholder en aminosyre i tillegg. Fyren på GG over grensen sa den var bedre, og billigere, så da prøvde jeg den! Inneholder jo det beryktede geraniumet, så jeg har herved gått over to the dark side >Cheesy


Leker litt med tanken om å kanskje stille i AF neste år, noen som tror jeg har en sjans? Smiley Jeg har ikke snøøring på nivået (+180cm), er ikke sporten med mest mulig oppmerksomhet...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #68 : 02. mai 2011, 09:45 »
Dagens:
Bakkeløp

Føler meg bedre om dagen, bevegelighet og alt sånt er veldig bra, er tross alt 11-12kg lettere enn i januar! Testet spensten litt, ble faktisk overrasket må jeg si. Chinsene øker i antall etterhvert som vekten forsvinner også Smiley

Fått meg litt dop fra utlandet som jeg synes gir greit fra fokus. Anabolic Beast, visstnok det samme som jack3d bare at det inneholder en aminosyre i tillegg. Fyren på GG over grensen sa den var bedre, og billigere, så da prøvde jeg den! Inneholder jo det beryktede geraniumet, så jeg har herved gått over to the dark side >Cheesy


Leker litt med tanken om å kanskje stille i AF neste år, noen som tror jeg har en sjans? Smiley Jeg har ikke snøøring på nivået (+180cm), er ikke sporten med mest mulig oppmerksomhet...
Så lenge du hevder deg brukbart ifh. resten av utøverne i dips og roing (eller var det chins?), har du nok en sjans ja Smiley Send en PM til Soje eller HHHH her inne!

Utlogget Dingus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 172
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 172

Virkelig et tragisk navn på tråden din! Ja du vet nok hva jeg mener Wink
Trener litt

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #70 : 03. mai 2011, 08:22 »
Så lenge du hevder deg brukbart ifh. resten av utøverne i dips og roing (eller var det chins?), har du nok en sjans ja Smiley Send en PM til Soje eller HHHH her inne!
Will do Smiley

Gårsdagens økt nr.2: Sykling ca 20km på 45min

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #71 : 05. mai 2011, 08:10 »
Har funnet ut at jeg starter med oppkarb hver 4. dag nå.
Veide meg idag, og skjønner egentlig ingenting, for 6 dager siden veide jeg 88,2kg, idag veide jeg 86,2kg woot Antok at jeg kanskje var litt dehydrert, eller at jeg kanskje holdt mer vann/tarminnhold enn normalt sist kanskje. Men så tok jeg midjemålet, 86cm! Det er 3 cm ned på 6 dager. Har jeg fått superkrefter av geraniumet eller?? Dette var gøy Grin (den raske vektnedgangen er dog litt bekymringsfull). Startet oppkarb idag.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #72 : 05. mai 2011, 14:58 »
Har funnet ut at jeg starter med oppkarb hver 4. dag nå.
Veide meg idag, og skjønner egentlig ingenting, for 6 dager siden veide jeg 88,2kg, idag veide jeg 86,2kg woot Antok at jeg kanskje var litt dehydrert, eller at jeg kanskje holdt mer vann/tarminnhold enn normalt sist kanskje. Men så tok jeg midjemålet, 86cm! Det er 3 cm ned på 6 dager. Har jeg fått superkrefter av geraniumet eller?? Dette var gøy Grin (den raske vektnedgangen er dog litt bekymringsfull). Startet oppkarb idag.
2kg rent fettap på seks dager tilsvarer ca 14000kcal, jeg regner med at dette ikke er tilfellet? Cheesy

Vet ikke hvor vanndrivende geranium er Huh Nå dreper jeg nesten alle gleder her, men det er nok litt vann du har spart opp som plutselig forsvant. At midjemålet går ned i takt med vekten betyr dog at det forsvant fra riktig sted. Alltid bra! Bare å drikke masse vann hvis du er redd for å bli dehydrert.

http://www.bodyrecomposition.com/fat-loss/of-whooshes-and-squishy-fat.html

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #73 : 05. mai 2011, 22:25 »
Nei jeg forventet ikke at det var 2kg fett, var heller redd for at det var en haug med muskelmasse. Men artikkelen der beroliget meg ihvertfall litt da Smiley Mye god informasjon du sitter på når det kommer til deffing !

Begynner å komme litt markeringer på underarmen etterhvert, dårlig bilde men...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #74 : 05. mai 2011, 23:25 »
Nei jeg forventet ikke at det var 2kg fett, var heller redd for at det var en haug med muskelmasse. Men artikkelen der beroliget meg ihvertfall litt da Smiley Mye god informasjon du sitter på når det kommer til deffing !

Begynner å komme litt markeringer på underarmen etterhvert, dårlig bilde men...
Hehe, blir litt sånn når man leker 'internet-expert' i en stund. Men lærer jo litt av det også Wink

Gøy å se markeringer! Jeg innbiller meg at hyppigere bildeoppdateringer betyr at man blir mer og mer fornøyd med formen, det gjør iallefall det for min del. Veldig gøy med masse bilder altså Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!