Skrevet av Emne: JohnnyBravo tar dop!  (Lest 22617 ganger)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #75 : 05. mai 2011, 23:39 »
Ja, er vel gjerne det og at jeg har et kamera som funker nå Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #76 : 11. mai 2011, 17:03 »
En update fra bryst/ skulder treningen idag Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #77 : 21. mai 2011, 09:04 »
Heftige skuldre ja, ser årer begynner å poppe ut. Brutalt! Hvordan er det med vekt/midjemål osv.? Du er litt kjip på updatene synes jeg! Litt hard to get.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #78 : 21. mai 2011, 09:22 »
Heftige skuldre ja, ser årer begynner å poppe ut. Brutalt! Hvordan er det med vekt/midjemål osv.? Du er litt kjip på updatene synes jeg! Litt hard to get.
Hehe, snakker om solen, her logget jeg akkurat inn for å lage en sluttrapport og så ligger profilen min (med så lite aktivitet som den har) på "siste innlegg fra forumet" Tongue
har vært sykt slapp med updates ja, men treningene har gått unna, holder på å lage en oversikt nå Smiley

Takker for kompliment på skuldrene, de er noe jeg vil prioritere fremover for å bedre V-formen, litt heldig med bildet Grin

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #79 : 21. mai 2011, 09:35 »
Oversikt og deffresultatene:

Stats for midten av januar:
21år
185cm
99,3kg
Midjemål 99cm!!!
Armer 42,5cm
Lår 65cm
Alle mål er kalde på morgenen

Stats ved deffslutt
21år
185cm
86,2kg ned 13,1 kg
Midjemål: 86 cm ned 13 cm
Armer 41cm, ned 1,5 cm
Lår 61,5 cm, ned 3,5 cm
Alle mål er kalde på morgenen her også Smiley

Generelt:
Sluttet deffen da jeg er rimelig happy med formen. Kan for første gang følge samme blodåre fra ringefinger og til skulderen (dette er ikke samboeren så fornøyd med Grin).  Fått mange komplimenter på definisjonen, og fra en kompis som ikke hadde troen på at jeg klarte å omlegge kostholdet såpass radikalt. Benkpress 1RM i januar var 130kg, nå kjører jeg 10'er serier med korte pauser på 85kg og tror dermed ikke at 1RM har droppet altfor mye, noe som gjør at jeg mistenker lavt muskelsvinn. Skal ta Inbody 720 om noen dager for å se hvordan kroppen har endret seg siden siste test i feb 2010. Klarer 9 godkjente chins, mot 1, kanskje 2 i januar. Målet er 15 stk til sommeren.

Jeg føler meg så sinnsykt mye bedre om dagen! I vinter hadde jeg rævva kondis, jeg var bare treig og seig. Føler jeg har nådd målet mitt når det kommer til å være i langt mer atletisk form.
Noen sammenligninger: En bestemt rute på en fjelltur tok jeg på 1 time og 25 min, og var helt ødelagt. Nå jogger jeg store deler og tar den på 57min! I en 4 minutters motbakketest kommer jeg dit jeg kom på 4 minutter i januar, på kun 2 minutter og 30 sek!

Bedre å være tynn og rask, enn stor og sterk Smiley Min erfaring, selv om jeg mente noe helt annet før!

Planen fremover er å "reinbulke". Høyt proteininntak, gode karbkilder og ikke noe overflødig fett. Skuldre og triceps skal jeg trene flere ganger i uken til jeg stagnerer, da jeg mener disse henger litt etter.

Bilder kommer selvfølgelig snart før jeg trekker altfor mye vann Grin skal få tatt noen helkropps på Elixia, må bare ta det en dag det ikke er så folksomt i garderoben, er vel ikke alle som vil være med på profilen min!

Og hjertelig takk til deg Stian for tips og råd underveis, det gjorde seg virkelig med hyppigere oppkarbing på slutten når det kommer til energien og motivasjonen!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #80 : 21. mai 2011, 10:06 »
Dette er jo latterlig bra, 13cm slankere rundt midjen!! Nesten så jeg får litt vondt i magen, da vi VEKTMESSIG hadde samme utgangspunkt (du var faktisk 2kg tyngre), og jeg bare har gått ned 6cm rundt midjen. Men så veier jeg fortsatt rett under 90 da, og blir kanskje litt feil å allllllllllltid sammenligne seg selv med andre. At du var så forbanna sterk i benkpress har jeg heller ikke fått med meg?! "Letthetsfølelsen" man får etter diett er nesten umulig å legge merke til ja. Hva blir det i månedene videre, vedlikehold? Lett bulk blir kanskje vel mye å stresse med midt på sommeren... hehehe

Utifra bildene over ser det ut til at du hvertfall har en ganske heftig fettprosent, så blir gøy å se fullkropp ja Smiley Og gøy å høre at tipsene mine gjør en praktisk forskjell, og ikke bare ser fancy ut på papiret Tongue

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #81 : 21. mai 2011, 12:36 »
Dette er jo latterlig bra, 13cm slankere rundt midjen!! Nesten så jeg får litt vondt i magen, da vi VEKTMESSIG hadde samme utgangspunkt (du var faktisk 2kg tyngre), og jeg bare har gått ned 6cm rundt midjen. Men så veier jeg fortsatt rett under 90 da, og blir kanskje litt feil å allllllllllltid sammenligne seg selv med andre. At du var så forbanna sterk i benkpress har jeg heller ikke fått med meg?! "Letthetsfølelsen" man får etter diett er nesten umulig å legge merke til ja. Hva blir det i månedene videre, vedlikehold? Lett bulk blir kanskje vel mye å stresse med midt på sommeren... hehehe

Utifra bildene over ser det ut til at du hvertfall har en ganske heftig fettprosent, så blir gøy å se fullkropp ja Smiley Og gøy å høre at tipsene mine gjør en praktisk forskjell, og ikke bare ser fancy ut på papiret Tongue
Hehe takk for det Smiley
Har kanskje ikke postet 1rm på BP før, skulle ha en 8 ukers oppkjøring mot 140kg siden 130kg gikk så greit, men så fikk jeg betennelse i visdomstannen, med kjevelåsning, hovne lymfeknuter og det som føler med Tongue Satser på 150kg i løpet av vinteren ihvertfall, men venter litt med å kutte ned rep-tallet foreløpig.

Planen fremover er å  ligge litt på bulk siden av vedlikehold. Vil ikke pakke på meg for mye fett, men klare å bygge videre allikevel. Går fint om sommeren det Smiley Midjereduksjonen skyldes kanskje at jeg lagrer en del på hoftene, antar jeg.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: JohnnyBravo tar dop!
« #82 : 21. mai 2011, 14:48 »
Skjønner skjønner. Regner med det kommer litt info om hvordan du gjør ting når bulkeprosessen nærmer seg, for hvis ikke kommer jeg til å mase deg grønn.... Hehe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!