Skrevet av Emne: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt  (Lest 3044 ganger)

Utlogget flopp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« : 17. januar 2011, 22:23 »
Heisann, nettop kjøpt en Kre-Alkyn boks med kreatin piller, er det nødvendig med en oppladningsfase? det står ta 2 om morgenen og 2 om etter trening.

Jeg lurer også på når jeg har gjort diverse observasjoner rundt i treningsstudio ser jeg at folk trener vekter forskjellige, folk tar gjerne vekten opp å tar den sakte ned igjen, så ser jeg andre som tar den fort opp og fort ned. dette har jo noe med motstand og gjøre, men hvor effektivt vill det være?

Takk på forhånd.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #1 : 17. januar 2011, 23:12 »
nei
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #2 : 17. januar 2011, 23:18 »
Nei.

Så lenge bevegelsen er kontrollert, så unngår man ihvertfall unødvendige skader. Alle har hver sin stil, så finn din egen som du føler deg komfortabel med.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget LoBlanc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #3 : 18. januar 2011, 00:09 »
Dette her med oppladningsfase er veldig omdiskutert, men jeg mener du burde ta oppladningsfase siden det framskynder  virkningsprosessen. Hvis det ikke haster med resultater, så kan du ligeså drite i oppladningen da. Når det gjelder repsa dine så har tiden du bruker definitivt noe å si. Vil du ha max utbytte av repsa så gjør dem sagte.

Utlogget flopp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #4 : 18. januar 2011, 20:59 »
Hey hey, takker for alle svar.

men så har det seg slik at jeg kom på to ting til: Kan man drikke brus (Pepsi Max) og gå på kreatin samtidig?
og det står ikke noe om hvor mye man skal ta på treningsfrie dager, men det står 2 på morgenen og 2 etter trening. noen som harn oen ideer?

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #5 : 18. januar 2011, 21:48 »
Hey hey, takker for alle svar.

men så har det seg slik at jeg kom på to ting til: Kan man drikke brus (Pepsi Max) og gå på kreatin samtidig?
og det står ikke noe om hvor mye man skal ta på treningsfrie dager, men det står 2 på morgenen og 2 etter trening. noen som harn oen ideer?
NEI FOR ALL DEL. Brus og kreatin er en livsfarlig kombinasjon som ALDRI skal kombineres.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #6 : 19. januar 2011, 05:42 »
NEI FOR ALL DEL. Brus og kreatin er en livsfarlig kombinasjon som ALDRI skal kombineres.
lol
Ikke vær så krass, du var amatør innen trening selv engang og :p

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #7 : 19. januar 2011, 06:33 »
Dette her med oppladningsfase er veldig omdiskutert, men jeg mener du burde ta oppladningsfase siden det framskynder  virkningsprosessen. Hvis det ikke haster med resultater, så kan du ligeså drite i oppladningen da. Når det gjelder repsa dine så har tiden du bruker definitivt noe å si. Vil du ha max utbytte av repsa så gjør dem sagte.
Kre alkalyn og oppladningsfase er ikke omdiskutert, det har aldri vært diskutert i det hele tatt.
Du tenker på kreatin monohydrat Smiley

Utlogget LoBlanc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #8 : 22. januar 2011, 04:01 »
Bra at du påpekte det her Wink Glemte at vi snakket om KRE alkalyn ja.. Vil du ha maks bol ut av treninga di så kjører du forresten same old monohydrat!

Utlogget LoBlanc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Kre-Alkyn krea + spørsmål generelt
« #9 : 16. august 2011, 05:27 »
Nei.

Så lenge bevegelsen er kontrollert, så unngår man ihvertfall unødvendige skader. Alle har hver sin stil, så finn din egen som du føler deg komfortabel med.

Selvfølgelig har det noe å si hvor fort vektene går opp og ned. Positive kraften i musklene blir alltid utslitt først, men den negative kraften(den som brukes for å holde igjen vekta og gradvis slippe den ned igjen) ligger det alltid mer kraft i. Spiller ingen rolle om du går veldig fort opp, du må uansett løfte antall kilo, men slipper du nærmest vekta på vei ned igjen trener du ikke eksentrisk i det hele tatt. Vil råde trådstarter å bruke partner som kan hjelpe han med å løfte vekta opp ved failure, og la han jobbe selv på vei ned - eller rett og slett bare være eksplosiv konsentrisk, og rolig eksentrisk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!