Skrevet av Emne: få orden på livet sitt!  (Lest 5804 ganger)

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: få orden på livet sitt!
« #15 : 18. januar 2011, 14:08 »
Hei

Er litt i samme situasjon som deg.
Sosial angst, sluttet på skolen i fjor høst, utviklet depresjon og etterhvert anoreksi som nesten tok livet av meg and so forth.

Sliter selv med å komme meg på bena igjen, men håper ting skal bli bedre om jeg får meg en jobb snart.

Jeg gikk også restaurant og matfag, men ble til at jeg bare presset meg gjennom andreåret med dårlige resultater. Jeg hadde alt lagt fremfor meg egentlig, ble dratt i fra alle kanter om å bli lærling, fikk nesten ikke lov til å slutte i jobben min som deltidskokk osv, men mista interessen.

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: få orden på livet sitt!
« #16 : 18. januar 2011, 14:24 »
Jeg hadde oxo sosial angst.. gikk på lykkepiller og var veldig langt nede.. Var uten jobb, helt til nav tvingte meg til å jobbe.. Fikk en SVÆRT ufrivillig jobb på den lokale statoil.. Var drit nervøs, spydde og hele pakka. både før og en liten stund etter jeg begynnte der..

MEN.. Etter å ha jobbet der i noen uker, og hilst på omtrent 1000 mennesker pr. skift, så gikk det over.. Jeg fant ut av hvor gøy og godt det var å prate med mennekser...
Blei kvitt problemene, sluttet på lykka, og hadde det kjempe fint på mange år..

etter 2 år der, så sluttet jeg og begynnte å kjøre lastebil.. satt 14 timer alene i lastebil hver dag og datt litt tilbake igjen..

Så er viktig å virkelig PRESSE deg til å gjøre ting du syter med og gjøre de tinga helt til du ikke syter med det lenger!!

Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: få orden på livet sitt!
« #17 : 19. januar 2011, 23:00 »
Ja, å omgås mennesker i jobben er gull verdt, selv om det bare er kollegaer.
Livet mitt ble en milliard ganger bedre etter jeg fikk jobb på fabrikken, de jeg jobber på skift med er jævla koselige, og vi har noen fester og sammenkomster inne i mellom.

Som nevnt tidligere, drit i annonser, gå rundt og spør, ikke ring, bare møt opp personlig. Industri har sjeldent en aldersgrense, kan få jobber som opprydding og andre forfallene ting, og etterhvert hvis du gjør et godt inntrykk får du sikkert fast jobb som noe mer givende.

Synes forøvrig det høres dumt ut å gå rett på medikamenter. Vet det er tungt og jævlig, men det kan bli hundre ganger verre når du blir vandt med pillene, og de slutter å virke.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!