Skrevet av Emne: ANDERS GRANHEIM!  (Lest 12357 ganger)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #15 : 20. mai 2004, 21:24 »
det var vel Johan Oldemark som sa han hadde prøvd aas en gang og aldri igjen.
han her sier ikke noe om dopbruk i dokumentaren.

Men! er nok ikke umulig å bli slik nei! han har trent veldig lenge, også veier han ikke så voldsomt mye + at han er ganske kort.  Smiley
men som jeg har sagt en million ganger tidligere.
who cares??!

Joa, mener han nevnte noe om det, skal se på den etterpå...

"who cares??!"  Jeg, hvis han har klart dette uten dop så er det en større prestasjon...

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #16 : 20. mai 2004, 22:18 »
Det tviiiiiiler jeg sterkt på at han har..

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #17 : 20. mai 2004, 23:13 »
jaja, men sånn "verden er idag" kommer jo garantert alle av de som blir skikkelig grove her inne på forumet til å bli beskylt for å bruke dop...

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #18 : 21. mai 2004, 00:34 »
det var vel Johan Oldemark som sa han hadde prøvd aas en gang og aldri igjen.
han her sier ikke noe om dopbruk i dokumentaren.

Men! er nok ikke umulig å bli slik nei! han har trent veldig lenge, også veier han ikke så voldsomt mye + at han er ganske kort.  Smiley
men som jeg har sagt en million ganger tidligere.
who cares??!


Jo, han sier noe om at han tok et væskedrivende middel da han skulle være med på VM i Japan, det var en lang flytur, noe som gjør til at man binder mye væske...
Men han sier ingen ting om AS nei..


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #19 : 24. mai 2004, 10:08 »
jaja, men sånn "verden er idag" kommer jo garantert alle av de som blir skikkelig grove her inne på forumet til å bli beskylt for å bruke dop...

Jepp - samt alle som løfter mer enn 150 kilo i benkpress. For det går det nemliog ikke ann å gjøre uten å dope seg for det sa en som eide et av gymmene jeg trente på for noen år siden. Og han hadde skikkelig peiling!!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #20 : 03. juni 2004, 16:53 »
Er jo mye dop da !!! ikke rart man henger seg opp i det....

Oldenmark har offentlig godt ut å sagt at han har brukt ASS...

Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #21 : 04. juni 2004, 12:50 »
Er jo mye dop da !!! ikke rart man henger seg opp i det....

Oldenmark har offentlig godt ut å sagt at han har brukt ASS...



 Ønsker jeg å starte en diskusjon om etikk så hadde jeg personlig valgt å starte en ny tråd om det.... 

Synes forsåvidt det er greit at en mistenker gud og hvermannsen jeg, men i denne sammenhengen var det vel en tråd der en tråd-starter synes Granheim har en flott fysikk - til bygger å være.

Han kan vel ha en fin fysikk om han så har brukt 3 gram testo i uka de siste 25 årene. Her og nå vurdere i allefall jeg kun et bilde av en fyr jeg aldri har møtt eller kjenner på annen måte. I den konteksten synes jeg han har en imponerende fysikk. Akkurat som jeg synes det er imponerende å høre folk ta 250-300 kilo i benkpress selv om jeg "vet" at de er dopet. Mest imponert blir jeg selvfølgelig fordi jeg vet hvor ufattelig tungt det er eller hvor ufattelig vanskelig det er å nå et slikt nivå.

Jeg synes analogt det er en bråte med damer som er superdeilig uten at jeg automatisk tenker "Har de fiksa på utseendet på den ene eller andre måten, tar de maihuana, hasj, Prince mild, bruker de clear-eyes...... " Der og da er det "bildet" av dama jeg ser.....

Avslutningsvis så må det innrømmes at jeg faktisk har sett Granheim live, og han er ikke et så stort kjøttberg som de fleste tror. Mange som har ufattelig mye mer muskelmasse enn han uten å være i nærheten av å se like bra ut. Med hans meget rene linjer, smale hofter og spinkle ledd gir den relativt "begrensede" muskelmassen alikevel et imponerende inntrykk


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #22 : 04. juni 2004, 15:39 »
Jeg er så naiv at jeg tror det er mulig å bli så "stor" uten å bruke dop... hvorfor skulle det være umulig?... han er jo ikke SÅ SVÆR?

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #23 : 04. juni 2004, 23:40 »
Folk tenker jo aldri på om fyren har trent i 5 eller 50år da...

Utlogget don

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 96

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #24 : 25. juli 2004, 18:32 »
Det kommer en dokumentar om denne karen kl 21 i kveld på NRK2.
Følg med!

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #25 : 25. juli 2004, 19:08 »
Det kommer en dokumentar om denne karen kl 21 i kveld på NRK2.
Følg med!

Takk for tipset 2thumbsup
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #26 : 25. juli 2004, 19:09 »
Jeg kan anbefale folk å se den. Synes Anders Granheim er en veldig sympatisk person med en vanvittig bra symmetri. Virkelig en bygger som ser bra ut. Må ikke glemme at mannen er over 40 år, ser fortsatt utrolig bra ut.
Det ordner seg for greie gutter.

Utlogget AnaPollisH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 114
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 114

  • Det går bare én vei..
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #27 : 25. juli 2004, 19:27 »
Ja at man blir forhåndsdømt er det ingen tvil om.. Alle, absolutt alle på min alder tror jeg har brukt AS.. Selv om jeg er den største kjemperen mot nettopp det!! Huh Det som også plager meg er at folk ser på kroppsbyggere, peker finger'n og sier; "Det er baare bol!" Greit, fullt mulig at de har brukt det, men det er fortsatt masse trening og disiplin bak de kroppene som er "bare bol" i deres øyne!! Og jeg er lei av å bli kalt "Boler", burde egentlig ta en blodprøve og vifte opp i trynet på de som sier det..  :Smiley men vet at de bare er misunnelige, siden de ikke orker å ha like mye disiplin i livet sitt.. så alle forhåndsdømmere kan dra til et visst sted og seile sin egen sjø!! Wink Don't need them! 2thumbsup
14. plass AF NM 2004

Utlogget Arnfinn

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 47

  • Pain is temporary, glory is for ever!
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #28 : 25. juli 2004, 20:09 »
Jeg kan anbefale folk å se den. Synes Anders Granheim er en veldig sympatisk person med en vanvittig bra symmetri. Virkelig en bygger som ser bra ut. Må ikke glemme at mannen er over 40 år, ser fortsatt utrolig bra ut.

Ja den mannen imponerte meg stort, da jeg så han "live" som gjesteposør på Luciapokalen 2002. Han hadde vært med i Masters of Olympia bare noen uker i forveien, og var i KNALLFORM. Han er utrolig symetrisk, og når han prater så kan du ikke annet enn å synes godt om han, for mer rolig, avbalanser, sympatisk og "down to earth" menneske tror jeg du skal lete lenge etter.


Konkurrende utøver i Kroppsbygging.

Meritter:
1a -80 deb Sandefjord Open 2001
1a -90+Overal Sørlandsmesterskapet 2002
3a -90 Nutrition Outlet GP
3a -90 NM 2002
3a -90 Sørlandsmesterskapet 2003
2a -85 NM 2003

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #29 : 25. juli 2004, 20:41 »
Ja at man blir forhåndsdømt er det ingen tvil om.. Alle, absolutt alle på min alder tror jeg har brukt AS.. Selv om jeg er den største kjemperen mot nettopp det!! Huh Det som også plager meg er at folk ser på kroppsbyggere, peker finger'n og sier; "Det er baare bol!" Greit, fullt mulig at de har brukt det, men det er fortsatt masse trening og disiplin bak de kroppene som er "bare bol" i deres øyne!! Og jeg er lei av å bli kalt "Boler", burde egentlig ta en blodprøve og vifte opp i trynet på de som sier det..  :Smiley men vet at de bare er misunnelige, siden de ikke orker å ha like mye disiplin i livet sitt.. så alle forhåndsdømmere kan dra til et visst sted og seile sin egen sjø!! Wink Don't need them! 2thumbsup

Jeg ble med jevne mellomrom kontaktet av diverse folk på gymet som lurte på hva jeg brukte osv, og ikke en jævel trodde meg når jeg sa at jeg ALRDI har rørt bol i mitt liv. Blir rimlig dritt lei etterhvert og det blir nesten så en vurderer å sette noen skudd i rævva siden alle tror du bruker allikvel... furious

Ble så irritert her om dagen av en ung "punk" som snakket dritt at jeg kastet magnesiumen etter fyren (skulle jo ikke gjort det men) . Roid rage uten roids da  Grin

Og hadde jeg brukt så hadde jeg vært ærlig om det og!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!