Skrevet av Emne: ANDERS GRANHEIM!  (Lest 12360 ganger)

Utlogget AnaPollisH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 114
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 114

  • Det går bare én vei..
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #30 : 25. juli 2004, 21:48 »
Ja, synes det er trist at man ikke kan bli trodd Huh var faktisk en som spurte meg rett ut på gymmet om hva jeg brukte her om dagen til meg også.. jeg ble helt sjokkert jeg.. han spurte så åpenlyst at man skulle tro AS var heelt normalt.. Huh og ikke bry deg om de som snakker, de er bare misunnelige.. tro meg!! Wink
14. plass AF NM 2004

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #31 : 25. juli 2004, 21:49 »
Stilig dokumentar da. Og jammen var ikke Geir Borgan Paulsen med også !!
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget AnaPollisH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 114
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 114

  • Det går bare én vei..
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #32 : 26. juli 2004, 01:14 »
Jeg veit.. den var knallbra!! Grin Han beskrev dette med å være kroppsbygger på en folkelig og forståelig måte 2thumbsup
14. plass AF NM 2004

Utlogget Sebastian

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 104
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 104

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #33 : 26. juli 2004, 19:44 »
Meget bra dokumentar. Han fremstilte seg selv som en enkel, men intelligent type og er sikkert en hyggelig kar.
Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life

Utlogget Deviant

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 321

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #34 : 27. juli 2004, 03:30 »
Fy faen azz så jvlig hn hr dopa sg!!!!! Drtdårlig!!!! Afro Cry Shocked Shocked Huh headbang furious Weightlifter2 Knebøy dry Kokk

Utlogget trallallla

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 241
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 241

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #35 : 27. juli 2004, 12:05 »
Skulle gitt mye for å få slik kropp
"Your worst enemy is urself !!" quote Seldal

Loggbok: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=31711.0

Alder: 24år
Vekt: se loggbok
Høyde: 190cm

Utlogget AnaPollisH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 114
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 114

  • Det går bare én vei..
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #36 : 27. juli 2004, 12:08 »


Det er vel også grunnen til at så mange snakker om doping med en gang de får se en så bra bygger.....fordi man ikke selv har den selvdissiplinen som skal til for å bli så bra. Smiley


Knallbra Janne, kunne ikke sagt det bedre selv!!! Angry
14. plass AF NM 2004

Utlogget Deviant

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 321

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #37 : 29. juli 2004, 02:18 »


Ja han er HØY på livet......akkurat som meg nå om dagen........ Anders Granheim er en grenseløst sympatisk og hyggelig mann, med beina GODT plantet på jorden. Han innehar i tillegg en utrolig flott fysikk og en selvdisiplin som er de færreste forunt. Det er vel også grunnen til at så mange snakker om doping med en gang de får se en så bra bygger.....fordi man ikke selv har den selvdissiplinen som skal til for å bli så bra. Smiley

De som ikke har noe godt å si om Anders, syns jeg egentlig bare skal holde kjeft å la være å uttale seg om ting de ikke har peiling på. Dette er ikke en tråd for diskusjoner om doping, da bør dere heller starte en tråd under offtopick hvor dere diskuterer på generelt grunnlag. Jeg vet ikke om dere er klar over det, men slike beskyldnginger er ganske alvorlige, og kan få konsekvenser, både for den som framsetter dem, og for forumet. Angry

Sorry, jeg bare kødda meg litt. Var litt lei av alle som roper "DOPING" etter å ha sett en bra kropp på nettet.

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #38 : 29. juli 2004, 04:03 »
Sikkert sympatisk og hyggelig fyr...men kan ikke noe for det syns de bildene så uhyggelige ut. Kjempesupert trent og alt det der og all ære til ham for innsatsen hans ( så sant den er uten hjelp av as)..men grøss likevel. Blir så glad for at BB ikke driver med bygging når jeg ser slike bilder...

Vel fitnessjanne og dere andre; ja kjipt å bli forhåndsdømt - men kanskje  dere som driver aktivt fitness og kroppsbygning må gå mer aktivt ut for å vise at dette er noe dere faktisk er imot da..dvs klubbene og forbundene deres bør bli mer aktive på den fronten kanskje slik som norges styrkeløft forbund som ar et nært  sammarbeid med antidoping norge. Hvis dere vil ha sporten deres rein og slippe å bli mistenkelig gjort bør dere jo vise mer utad at dere er imot "ujuks of fanteri", jobbe mer aktivt for å få luket ut "ugresset" og få bukt på holdninger som " who cares når man ser så bra ut eller så lenge en når måla sine" eller" jaja men jeg bryr meg ikke så lenge jeg ikke bruker as". Sånne slappisholdninger hjelper iallefall ikke....

Både styrkeløft og bygging fitness er  vel idretter der bruk av as ikke er uvanlig kan man si. Og det er dessverre slik at det gså da blir dette folk forbinder med disse sportene for det er det de hører om i media. Dette er jo også individsporter så hvi en person jukser blir dette gjerne lagt lettere lagt merke til . Man får dermed STORE negative oppslag i media som ikke bare henger ut vedkommende, men også sporten han hun driver med og dermed skades også andre som driver denne sporten. Derfor blir det desto viktigere å gå aktivt ut og vise sin motstand for det og vise at blir man tatt så får det konsekvenser.

Dessverre er man ikke kommet så langt at man har fått et felles regelverk for alle idretter hva doping angår - en fotballspiller som blir tatt i doping slipper f.eks lettere unna enn en styrkeløfter. Mens blir en styrkeløfter tatt i doping - uansett hvilket nivå han / hun er på og om vedkommende er med i konkurranser eller ikke utestenges personen fra idretten i to år! Slik burde det vært for alle idretter. Da blir det kanskje ikke så lukrativt lenger å jukse.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #39 : 29. juli 2004, 14:04 »
Sikkert sympatisk og hyggelig fyr...men kan ikke noe for det syns de bildene så uhyggelige ut. Kjempesupert trent og alt det der og all ære til ham for innsatsen hans ( så sant den er uten hjelp av as)..men grøss likevel. Blir så glad for at BB ikke driver med bygging når jeg ser slike bilder...

Vel fitnessjanne og dere andre; ja kjipt å bli forhåndsdømt - men kanskje  dere som driver aktivt fitness og kroppsbygning må gå mer aktivt ut for å vise at dette er noe dere faktisk er imot da..dvs klubbene og forbundene deres bør bli mer aktive på den fronten kanskje slik som norges styrkeløft forbund som ar et nært  sammarbeid med antidoping norge. Hvis dere vil ha sporten deres rein og slippe å bli mistenkelig gjort bør dere jo vise mer utad at dere er imot "ujuks of fanteri", jobbe mer aktivt for å få luket ut "ugresset" og få bukt på holdninger som " who cares når man ser så bra ut eller så lenge en når måla sine" eller" jaja men jeg bryr meg ikke så lenge jeg ikke bruker as". Sånne slappisholdninger hjelper iallefall ikke....

Både styrkeløft og bygging fitness er  vel idretter der bruk av as ikke er uvanlig kan man si. Og det er dessverre slik at det gså da blir dette folk forbinder med disse sportene for det er det de hører om i media. Dette er jo også individsporter så hvi en person jukser blir dette gjerne lagt lettere lagt merke til . Man får dermed STORE negative oppslag i media som ikke bare henger ut vedkommende, men også sporten han hun driver med og dermed skades også andre som driver denne sporten. Derfor blir det desto viktigere å gå aktivt ut og vise sin motstand for det og vise at blir man tatt så får det konsekvenser.

Dessverre er man ikke kommet så langt at man har fått et felles regelverk for alle idretter hva doping angår - en fotballspiller som blir tatt i doping slipper f.eks lettere unna enn en styrkeløfter. Mens blir en styrkeløfter tatt i doping - uansett hvilket nivå han / hun er på og om vedkommende er med i konkurranser eller ikke utestenges personen fra idretten i to år! Slik burde det vært for alle idretter. Da blir det kanskje ikke så lukrativt lenger å jukse.

Ære være BB, men jeg synes nå Anders Granheim har en noe vassere fysikk enn han - dessuten har du et habilitetsproblem  Wink Husk nå bare på at det er stor forskjell på hvordan er ser ut i konkurranseform og ellers i året.... Men men smaken er ofte som baken - delt...

 Ellers var dette et særdles godt innlegg!!!! Honnør trykkes straks inn!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #40 : 29. juli 2004, 14:22 »
tricepsman: takk skal du ha...tar alltid imot honnører med takk Grin det passet vel ikke akkurat inn her, men siden diskusjonen var igang likevel tenkte jeg at jeg likså godt kunne skrive det her som andre steder:)

hem hem..hehe ..kremt..ja muligens et aldri så lite habilitetsproblem *rødme*
jaja...vil ha god gutten min sånn som han er jeg åkke som.
men er veldig klar over at det er stor forskjell på konkurranseform og offseason form...det aller beste er sånn semi deffe form syns jeg Wink

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #41 : 29. juli 2004, 14:44 »
hem hem..hehe ..kremt..ja muligens et aldri så lite habilitetsproblem *rødme*
jaja...vil ha god gutten min sånn som han er jeg åkke som.

Rart med det der - er en virkelig glad i noe så har det lett for å bli sånn. du har min hele og fulle forståelse!!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Mystique

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 918
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 918

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #42 : 29. juli 2004, 15:18 »
tricepsman: nå er ikke bb akkurat utrent  han heller da Wink


Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: ANDERS GRANHEIM!
« #43 : 30. juli 2004, 22:37 »
Ja, synes det er trist at man ikke kan bli trodd Huh var faktisk en som spurte meg rett ut på gymmet om hva jeg brukte her om dagen til meg også.. jeg ble helt sjokkert jeg.. han spurte så åpenlyst at man skulle tro AS var heelt normalt.. Huh og ikke bry deg om de som snakker, de er bare misunnelige.. tro meg!! Wink

2-3 stykker som har spurt meg om det er Bol i familien min siden nesten alle er sterke karer..
Har hørt at hvis f.eks faren din bruker bol så får sønnen/datteren litt av effekten, er det en myte eller?
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: ANDERS GRANHEIM!
« #44 : 31. juli 2004, 00:02 »


2-3 stykker som har spurt meg om det er Bol i familien min siden nesten alle er sterke karer..
Har hørt at hvis f.eks faren din bruker bol så får sønnen/datteren litt av effekten, er det en myte eller?

myte

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!