Skrevet av Emne: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi  (Lest 55477 ganger)

Utlogget HildeN

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 102
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 102

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #75 : 23. januar 2011, 01:32 »
Hva jeg synes om singletforbudet? Unødvendig og uforståelig. Hva jeg gjør med det? Trener et annet sted!

Problem solved!

Har problemstillingen noe med feminisme å gjøre?

Herregud, nei!

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #76 : 23. januar 2011, 01:49 »
"Noen føler seg støtt av singlet bruk"
Det det egentlig burde stått var "Noen føler seg støtt av enkelte personer" og senterene burde da tatt det opp med disse enkelte, istedet for å feige ut og lage et forbud som rammer mange uskyldige. Om noen blir støtt av singlet-bruk generelt, har de nok mye som de irriterer seg over i livet. what

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #77 : 23. januar 2011, 02:44 »
Etter mye tenking og drøfting har jeg kommet fram til følgende:
1. Problemet var ikke at fyren brukte singlet
2. Problemet var at han sleit ut utstyret deres, og dermed lette etter en grunn til utkasting Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #78 : 23. januar 2011, 08:41 »
Dette er faen meg tragikomisk. Dette har jeg ledd av mange ganger og det er helt utrolig sløvt. Offerrollen gjør at jeg ler så hardt at jeg får tårer i øynene når jeg  ler av dette. Offeret er en gutt som ikke får kledd seg i singelt. Lol. Denne saken er ikke verdig å smøre inn med avføring med engang. Lolz

Ja du er en klassiker av hva vi snakker om her..

Overhodet ikke,frihet er faktisk viktig for en del av folket,heldigvis!
Latterlig å prøve å vri fokuset  vekk fra sakens kjerne her i kjent stil som dere som støtter slikt gjør,du ønsker selvsagt å fokusere på singleten og at det bare dreier seg om et usselt klesplagg,ja la oss få fokuset vekk fra hva saken egentlig gjelder, det at det alarmerende her er at folk PÅTVINGER andre å ikke få lov å se ut slik og slik,men nei la oss bare kalle han en "klager"en latterlig mann,bare ta på deg en annen tskjorte fordi vi sier det..det er jo bare et klagene "offer"som syter over at han ikke får ha på seg tskjorten,la oss ikke se lengere enn det,for det er jo ikke ønskelig at folk skal tenke lenger i kjent stil

bortforklaringer og bagateliseringer av viktige essensielle verdier vi bør ha i samfunnet,men det er jo dere flinke til

Er det mer enn bare et klesplagg?vil du at vi skal tenke og diskutere lenger enn bare et klesplagg?

Hvis folk hadde vært dumme nok og ikke tenkt dypere rundt saken ville feministenes argumenter vært strålende og samtidig latterliggjørende i kjent stil

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #79 : 23. januar 2011, 08:50 »
Tragisk sak. Av alle ting man kan klage på...

Han karen i artikkelen tror vel sikkert at han vil se mindre ut som en middelmådig skiløper med en stringlett.  :Smiley

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #80 : 23. januar 2011, 09:00 »
Hva jeg synes om singletforbudet? Unødvendig og uforståelig. Hva jeg gjør med det? Trener et annet sted!

Problem solved!

Har problemstillingen noe med feminisme å gjøre?

Herregud, nei!

Kanskje han ikke kan trene et annet sted,kanskje han bor på ytre sotra i bergen eller hva det heter

Selvsagt har det det,det er en grunn til at sats,Norges største ikke har gjort denne STORE oppdagelsen og forbudt singletbruk grunnet hygeniske årsaker,eller noen andre jeg har hørt om!

jada,det er alltid noen som ikke klarer å lese mellom linjene

Vi jobber sammen i en butikk-jeg sier,det er en jobb ledig på andre siden av gaten..utrolig bra har jeg hørt,jeg anbefaler deg å prøve å skaffe deg jobb der,forstår du den settningen?eller er det bare en settning for deg?også har du alle de som ikke vil forstå det av andre årsaker..

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #81 : 23. januar 2011, 09:02 »
Tragisk sak. Av alle ting man kan klage på...

Han karen i artikkelen tror vel sikkert at han vil se mindre ut som en middelmådig skiløper med en stringlett.  :Smiley

Mangel på frihet og frihetsberøvelse må vell være nominert til den beste saken å klage på world wide..

Når folk slutter med det vet man hvordan samfunnet ender

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #82 : 23. januar 2011, 09:04 »
Kanskje han ikke kan trene et annet sted,kanskje han bor på ytre sotra i bergen eller hva det heter

Selvsagt har det det,det er en grunn til at sats,Norges største ikke har gjort denne STORE oppdagelsen og forbudt singletbruk grunnet hygeniske årsaker,eller noen andre jeg har hørt om!

jada,det er alltid noen som ikke klarer å lese mellom linjene

Vi jobber sammen i en butikk-jeg sier,det er en jobb ledig på andre siden av gaten..utrolig bra har jeg hørt,jeg anbefaler deg å prøve å skaffe deg jobb der,forstår du den settningen?eller er det bare en settning for deg?også har du alle de som ikke vil forstå det av andre årsaker..

Han bor neppe på Sotra om han trener på SiB Fantoft..


Edit: Bor på Paradis ja.. kan ta bybanen alle veier da. Finnes plenty med alternativer.

Utlogget Arn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 161
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 161

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #83 : 23. januar 2011, 09:20 »
Slutt å snakk om frihet. Du kan da virkelig ikke mene at du skal ha friheten til å ta deg tilrette på annen manns eiendom.
Det nevnes til stadighet at kanskje han ikke kan gå andre plasser å trene, ok. Dersom det bare fantes en restaurant i en bygd, skulle ikke den få lov å ha kleskode? Det er faktisk samme greia. Eller ikke helt, for å trene på et senter må du bli medlem. For å bli medlem må du inngå en kontrakt, når du inngår kontrakten godtar du trolig et vilkår som sier at du skal trene i passende treningsklær, følge deres reglement eller noe sånn. Finner ikke min på stående fot så kan ikke sjekke dette, tar jeg helt feil regner jeg med jeg blir korrigert temmelig fort uansett.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #84 : 23. januar 2011, 09:41 »
Mangel på frihet og frihetsberøvelse må vell være nominert til den beste saken å klage på world wide..

Når folk slutter med det vet man hvordan samfunnet ender
Nå må du gi deg, det her blir for dumt.
Har ingenting med frihet å gjøre.
Hvis jeg kommer hjem til deg på middag og begynner å kaste mat rundt meg og driter på tven din, og jeg blir kasta ut av foreldra dine, så kan ikke jeg klage på frihet.

Forøvrig så er hele den saken her noe av det dummeste jeg har sett på lenge, og at det i det heletatt er på forsiden av denne sida her er helt fantastisk.
Enten så har de stor mangel på artikler nå, eller så er hele greia en genistrek.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #85 : 23. januar 2011, 09:57 »
Så lenge det er privateid så kan de forlange at du trener i tanga og bikini om de vil det, så kan ikke akkurat dra frihet inn i dette bildet. Om vedtaket er idiotisk eller ikke er det som kan diskuteres.

Personlig syntes jeg det er tragisk, men som sagt - I mitt hus slipper ikke du inn med mindre du går med utvalgt plagg, og ingen kan nekte meg i å si det.

Men det er jo penger det går på, og en feil løsning av et lite problem.
Som nevnt tidligere, det er en grunn for at trenings gigantene ikke nekter singlet, fordi det skaper flere problemer enn det løser. (Det finnes noen uhyrlig få Elixia/SATS Senter som nekter singlet bruk, men det er i særskilte forhold og er vedtatt lokalt på senteret grunner forespørsel fra flertall)

Her som jeg bor er det kun 1 treningssenter og det er ikke lov å bruke singlet, men det ble bare til at vi alle ga faen i den regelen, skal han kaste oss ut for det så må han kaste ut minst 25 stykker, og det er jo halvparten av medlemmene så skjer ikke =) Står man sammen så går det greit =)


Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #86 : 23. januar 2011, 10:27 »
Woowww en skikkelig opprører her!!! Håper du er stolt over deg selv, for det er jeg. Diplom og autograf? Eller et nyreslag som du fortjener.

Utlogget Sonica

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 113

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #87 : 23. januar 2011, 10:42 »
Teit forbud. Den feministgreia har ikke noe med mine holdninger å gjøre, som dame (og for likestilling) synes jeg muskuløse menn i singlet er pent. Og erfaringsmessig så har jeg absolutt ingen problem med å trene med de.

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #88 : 23. januar 2011, 10:56 »
Woowww en skikkelig opprører her!!! Håper du er stolt over deg selv, for det er jeg. Diplom og autograf? Eller et nyreslag som du fortjener.
Du har hatt 6 innlegg på treningsforum og alle de 6 er i denne tråden, hvem er det for en feiging som gjemmer seg bak denne "Alkoholikeren" ? Kjeder du deg eller noe siden du må lage en ny bruker og gå å skrive så mye piss at det renner ut av kjeften på deg ?

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #89 : 23. januar 2011, 11:07 »
Har du røyka singlet? Har faktisk innlegg i 6 tråder. Kjører det meste av min bruk på treningsforum over pm, siden da slipper jeg dumme svar.

Kanskje jeg er en feiging? Kanskje jeg er en alkoholiker? Sorry at jeg ikke har vært aktiv skriver på dette treningsforumet i så lang tid. Føler at jeg får litt mindrekompleksiteter nå Sad

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!