Skrevet av Emne: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi  (Lest 52817 ganger)

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #90 : 23. januar 2011, 11:12 »
Jeg hadde et alkoholproblem, et forhold røk pga det.
Begynte å trene uberseriøst og spise som en gud for å få dårlig samvittighet ovenfor å drikke, så jeg tvinga meg selv til å slutte. Det funka.

Jessda...

Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #91 : 23. januar 2011, 11:35 »
Har du røyka singlet? Har faktisk innlegg i 6 tråder. Kjører det meste av min bruk på treningsforum over pm, siden da slipper jeg dumme svar.

Kanskje jeg er en feiging? Kanskje jeg er en alkoholiker? Sorry at jeg ikke har vært aktiv skriver på dette treningsforumet i så lang tid. Føler at jeg får litt mindrekompleksiteter nå Sad

registreringsdato 19.januar, idiot.
Mandal Treningssenter.

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #92 : 23. januar 2011, 11:49 »
registreringsdato 19.januar, idiot.

Gjør det meg til en kødde bruker for en annen? Nei! Er jeg en idiot, hva blir du da?

Er ikke alle som henger på forumet som gidder å lage en bruker asap.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #93 : 23. januar 2011, 12:37 »
Ja du er en klassiker av hva vi snakker om her..

Overhodet ikke,frihet er faktisk viktig for en del av folket,heldigvis!
Latterlig å prøve å vri fokuset  vekk fra sakens kjerne her i kjent stil som dere som støtter slikt gjør,du ønsker selvsagt å fokusere på singleten og at det bare dreier seg om et usselt klesplagg,ja la oss få fokuset vekk fra hva saken egentlig gjelder, det at det alarmerende her er at folk PÅTVINGER andre å ikke få lov å se ut slik og slik,men nei la oss bare kalle han en "klager"en latterlig mann,bare ta på deg en annen tskjorte fordi vi sier det..det er jo bare et klagene "offer"som syter over at han ikke får ha på seg tskjorten,la oss ikke se lengere enn det,for det er jo ikke ønskelig at folk skal tenke lenger i kjent stil

bortforklaringer og bagateliseringer av viktige essensielle verdier vi bør ha i samfunnet,men det er jo dere flinke til

Er det mer enn bare et klesplagg?vil du at vi skal tenke og diskutere lenger enn bare et klesplagg?

Hvis folk hadde vært dumme nok og ikke tenkt dypere rundt saken ville feministenes argumenter vært strålende og samtidig latterliggjørende i kjent stil

For meg så bare bekrefter dette innlegget min påstand. Så mye innsats og argumentasjon for noe som er så mongo er for meg et bevis på at saken er latterlig. Dere har faen ikke noe perspektiv på hva som er viktig her i verden. En eller annens behov for å trene i et eksagt plagg er vitterlig ikke noen kampsak. Det finnes så mye urettferd her i verden og dette er den mest irrelevante.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #94 : 23. januar 2011, 12:47 »
Hårbøyle- og Renati-generasjonens lidelser er uten sidestykke historisk sett. . . Når dette er kampsakene, så har vi kommet til et punkt hvor jeg er bekymret for fremtiden. Hvor har mannen blitt av, hvor har perspektivet tatt veien, hvordan ender vi opp med slike tøysete tulleforbud?

Jeg observerer dette med den samme følelsen jeg ville hatt om jeg hadde sett en med downs krangle med en med tourettes.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #95 : 23. januar 2011, 12:57 »
Hva jeg synes om singletforbudet? Unødvendig og uforståelig. Hva jeg gjør med det? Trener et annet sted!

Problem solved!

Har problemstillingen noe med feminisme å gjøre?

Herregud, nei!
Honnør er avgitt til deg, og ta gjerne med min høylydte applaus på kjøpet.  Du greide å formulere alle sider ved dette på en enklere og riktigere måte enn alle andre innlegg i denne dustete tråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #96 : 23. januar 2011, 13:03 »
Gjør det meg til en kødde bruker for en annen? Nei! Er jeg en idiot, hva blir du da?

Er ikke alle som henger på forumet som gidder å lage en bruker asap.
Men nå det kommer en så tåpelig debatt så dette så mener du at du endelig skal lage en bruker, for å så bare sitte å snakke uformelt piss? haha, jøss du ser meningen med livet!

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #97 : 23. januar 2011, 13:06 »
Brukeren ble ikke laget for denne tråden her i hele tatt. Vet ikke hvorfor du tror jeg bare har skrevet her. Eneste grunnen til at jeg skriver her, er at det blir tåpelig å krangle om singlet bruk som noe viktig i verden. Alt jeg har sett med singlet, er et uforjævelig syn og jeg forstår godt hvorfor det skal forbys. Man kan ha på seg singlet hele dagen lang, også på mange treningssentre i norge. Hvorfor skal man da ikke bare følge reglene som er satt opp?

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #98 : 23. januar 2011, 13:08 »
Har akkurat fått inn en rapportering for min harsellas med downs og tourettes... Det bare underbygger min frykt nevnt i innlegget over... HVor har det blitt av perspektivet og hvor har det blitt av gangsynet?  Hvem gidder å stå på barrikadene for å få lov til å ha på seg et klesplagg kun YTTERST få ser bra ut i??

En tynn fyr som krever å få trene i singlett er like fjolsete som å sette han derre Hareide-krf-fitta i mannsutvalget...

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #99 : 23. januar 2011, 13:15 »
Har akkurat fått inn en rapportering for min harsellas med downs og tourettes... Det bare underbygger min frykt nevnt i innlegget over... HVor har det blitt av perspektivet og hvor har det blitt av gangsynet?  Hvem gidder å stå på barrikadene for å få lov til å ha på seg et klesplagg kun YTTERST få ser bra ut i??

En tynn fyr som krever å få trene i singlett er like fjolsete som å sette han derre Hareide-krf-fitta i mannsutvalget...
Downs syndrome, turettes og KRF - Denne tråden har tatt av

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #100 : 23. januar 2011, 14:17 »
For meg så bare bekrefter dette innlegget min påstand. Så mye innsats og argumentasjon for noe som er så mongo er for meg et bevis på at saken er latterlig. Dere har faen ikke noe perspektiv på hva som er viktig her i verden. En eller annens behov for å trene i et eksagt plagg er vitterlig ikke noen kampsak. Det finnes så mye urettferd her i verden og dette er den mest irrelevante.

Enig i at denne saken er en fillesak, men det betyr jo ikke at man kan avfeie den med det argumentet at det finnes viktigere ting å kjempe for i verden, da er det jo nesten ingenting man kan diskutere!

Da kan man nå virkelig si at du lever for en fillesak, nemlig spise masse og løfte tungt med et stramt plagg som gjør deg sterkere enn det du er, og som ser 10000 ganger latterligere ut enn en singlet!!

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #101 : 23. januar 2011, 14:27 »
Diskutere dere virkelig dette ennå. ):

Selv syns jeg at det er unødvendig å trene i singlett.
- skjønner heller ikke hvorfor folk skal syte om å ikke få gjøre det. Face it, bicepsen deres blir ikke større om du har singlett eller tskjorte.

Selv bruker jeg hettegenser. Dog fordi jeg skjemmes over armene mine, men hei, jeg ville ikke brukt singlett uansett.

Also;
Så patetisk forumdiskusjoner egentlig er... Det går aldri mer enn ti poster før det er personangrep, morra di, har du røyka noe etc. :'))))

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #102 : 23. januar 2011, 14:36 »
Jeg trener kun i singlett når jeg er i bra form og på de treningssentrene der det er akseptert. Alle vet at singlett mest av alt handler om show-off-faktor og har lite med komfort og renslighet å gjøre. Fatter ikke at folk ikke respekterer treningssentrenes regler på kleskode..?!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #103 : 23. januar 2011, 14:40 »
Hårbøyle- og Renati-generasjonens lidelser er uten sidestykke historisk sett. . . Når dette er kampsakene, så har vi kommet til et punkt hvor jeg er bekymret for fremtiden. Hvor har mannen blitt av, hvor har perspektivet tatt veien, hvordan ender vi opp med slike tøysete tulleforbud?

Jeg observerer dette med den samme følelsen jeg ville hatt om jeg hadde sett en med downs krangle med en med tourettes.

btw renati er en bra voks:) he he

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #104 : 23. januar 2011, 14:59 »
Hårbøyle- og Renati-generasjonens lidelser er uten sidestykke historisk sett. . . Når dette er kampsakene, så har vi kommet til et punkt hvor jeg er bekymret for fremtiden. Hvor har mannen blitt av, hvor har perspektivet tatt veien, hvordan ender vi opp med slike tøysete tulleforbud?

Jeg observerer dette med den samme følelsen jeg ville hatt om jeg hadde sett en med downs krangle med en med tourettes.

Kudos!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!