Skrevet av Emne: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi  (Lest 55489 ganger)

Utlogget Hemisphere

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #180 : 25. januar 2011, 20:11 »
Leste gjennom en god del her før jeg tenkte faen å mye dumt.

Det som ser ut til å være det største problemet er at seriøse (les pro-singlet) personer tror at main-stream sentre er det rette stedet for dem. Main-stream sentre er der for å tjene penger, og de setter en ramme som sørger for at færrest blir støtt.

Finn dere et senter som er for likesinnede, hvis ikke så forhold deg til de rammer og regler ditt main-stream senter har satt.

Personlig foretrekker jeg å trene i ei gammel tynn og myk tskjorte (gjerne hullete og utvasket), falmet shorts eller joggebukse. Jeg er der for å løfte jern og bygge muskler, ikke speile meg halvnaken, ikke sjekke damer, ikke starte syforening ved benkpressen, det får jeg om jeg vil gjøre hjemme.

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #181 : 27. januar 2011, 22:53 »
Om han soppen ved siden av meg velger å kjøre tank-top å flex'e mens han trener gir jeg en regelrett F i, da jeg selv fokuserer på å få best utbytte av treningen min. Sitter derfor ikke å tenker over alt folk har på seg.
Og om folk finner lettkledde mannfolk støtende, så burde de selv ta initiativet til å gå med bind for øynene, da det er lettkledde personer spredd rundt på hvert hjørne. Om det ikke er på plakater, er det på tv.. er det ikke på tv er det på gata.. er det ikke på gata har de det hjemme i senga.
Nå oppfordrer jeg heller ikke til direkte nudisme, da jeg heller ikke foretrekker folk som stiller i nettoen, men det må for all del gå ann å se mellom linjene i ny og ne.

Og om problemet ligger i nazi-hygiene, så burde de skrubbe benkene, hantlene, vektskivene, gulvet og tredemøllene (ja til og med de overvektige, tobakkdunstende alenemødrene på zumba som nesten sklir ut døra) etter hver gang.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #182 : 28. januar 2011, 01:00 »
Om han soppen ved siden av meg velger å kjøre tank-top å flex'e mens han trener gir jeg en regelrett F i, da jeg selv fokuserer på å få best utbytte av treningen min. Sitter derfor ikke å tenker over alt folk har på seg.
Og om folk finner lettkledde mannfolk støtende, så burde de selv initiativet til å gå med bind for øynene, da det er lettkledde personer spredd rundt på hvert hjørne. Om det ikke er på plakater, er det på tv.. er det ikke på tv er det på gata.. er det ikke på gata har de det hjemme i senga.
Nå oppfordrer jeg heller ikke til direkte nudisme, da jeg heller ikke foretrekker folk som stiller i nettoen, men det må for all del gå ann å se mellom linjene i ny og ne.

Og om problemet ligger i nazi-hygiene, så burde de skrubbe benkene, hantlene, vektskivene, gulvet og tredemøllene (ja til og med de overvektige, tobakkdunstende alenemødrene på zumba som nesten sklir ut døra) etter hver gang.

HONNØR!

nå syns jeg tråden kan stenges for godt!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #183 : 29. januar 2011, 07:24 »
Ja, nordmenn frykter fremmede. Rart det der, for vi vet jo alle det at innvandring fra fremmede kulturer i all hovedsak har bidratt til å gjøre velferdsstaten mer bærekraftig, og har gitt mer glede, mer trygghet, mer samhold til den norske befolkning.

Du kan vel ikke glede deg nok til du blir voksen, for da kan du få flytte fra det kjedelige blenda-hvite området du bor i nå til et mye mer spennende, multikulturelt paradis som vi har på østkanten i Oslo. Kunne ønske jeg var like heldig som deg.

Skyt rasistene, la Audun Lysbakken bli statsminister!

Prøøøver å gi honnør-":Prøv på nytt. Om du kommer tilbake til denne feilmeldingen, rapporter feilen til en administrator. " Wink

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #184 : 29. januar 2011, 07:27 »
Da jeg trena på helsestudio var flesteparten av utlendinger illeluktene, ikkedusjende..

Det er vell ikke noen hemmelighet den lukta som du kjenner på bussen fra våre nye landsmenn,om treningsstudioene skal være hygienernes voktere så er det vell ikke noen tvil om hva de burde forbydd!

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #185 : 29. januar 2011, 07:34 »
1.Om han soppen ved siden av meg velger å kjøre tank-top å flex'e mens han trener gir jeg en regelrett F i, da jeg selv fokuserer på å få best utbytte av treningen min. Sitter derfor ikke å tenker over alt folk har på seg.

2.Og om folk finner lettkledde mannfolk støtende, så burde de selv initiativet til å gå med bind for øynene, da det er lettkledde personer spredd rundt på hvert hjørne....

1. Men det gjør en IKKE viss politisk orientert halv-facistisk møkkahalvdel av folket vårt!
2. Ja,MEN de er ikke store,sterke eller maskuline på et gym i singlet så det er ikke noe problem!

Det bringer oss bare tilbake til hva som er årsaken bak det hele,folk som han i singleten likes ikke av altfor mange her,sånn er det bare,og det er ingen overaskelse at de samme folkene "bryr"seg såpass mye om deg at de blander seg inn i livet ditt for å gjøre noe med saken,vi har ikke den friheten man opplever i andre vestlige land når det gjelder slike holdninger dessverre:)

Vi er velsignet med andre"verdier"som står høyere enn å la være å bry seg om hva sidemannen måtte ha på seg..

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #186 : 01. februar 2011, 04:30 »
For fuck's sake. Du vet vi har det bra i Norge når folk starter et opprør mot singletforbud, klager over høye matpriser (men har fremdeles råd til å svi av tusenlapper på alkohol og tobakk hver måned) og protesterer mot utbedring av infrastrukturen (les: høyspentmaster). Dette landet trenger en form for katastrofe, kanskje folk vil sette mer pris på det vi allerede har da.

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #187 : 01. februar 2011, 06:42 »
For fuck's sake. Du vet vi har det bra i Norge når folk starter et opprør mot singletforbud, klager over høye matpriser (men har fremdeles råd til å svi av tusenlapper på alkohol og tobakk hver måned) og protesterer mot utbedring av infrastrukturen (les: høyspentmaster). Dette landet trenger en form for katastrofe, kanskje folk vil sette mer pris på det vi allerede har da.

En katastrofe? Nei, se filmen -The road-. Hvis man klager i like høy grad på livet etterpå, sier jeg gratulerer.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #188 : 01. februar 2011, 09:02 »
For fuck's sake. Du vet vi har det bra i Norge når folk starter et opprør mot singletforbud, klager over høye matpriser (men har fremdeles råd til å svi av tusenlapper på alkohol og tobakk hver måned) og protesterer mot utbedring av infrastrukturen (les: høyspentmaster). Dette landet trenger en form for katastrofe, kanskje folk vil sette mer pris på det vi allerede har da.

Riktig. Nordmenn burde bli enda mer passive enn vi allerede er. Hvorfor har ingen tenkt på det før?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget pinglo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 438
  • Honnør: 140
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 438

  • Oslo SK-løfter
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #189 : 02. februar 2011, 08:02 »
Helt enig med forrige taler. La oss få et fakkeltog mot singletforbud arrangert med en gang! <3

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #190 : 02. februar 2011, 11:26 »
Helt enig med forrige taler. La oss få et fakkeltog mot singletforbud arrangert med en gang! <3

Da er du ikke enig med meg. Jeg er for singletforbud.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #191 : 02. februar 2011, 11:32 »
Da er du ikke enig med meg. Jeg er for singletforbud.

hehe

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #192 : 12. februar 2011, 11:09 »
Riktig. Nordmenn burde bli enda mer passive enn vi allerede er. Hvorfor har ingen tenkt på det før?

Idiot. Det handler ikke om å være passiv, men å velge kampsakene sine med omhu. Har vi det så bra at det ikke finnes noe værre å protestere mot enn singletforbud?

At denne Kim Larsen tørr å stå frem med navn og bilde i media er beyond my belief.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #193 : 12. februar 2011, 13:27 »
Idiot.

Du burde skjerpe innstillingen din.


Det handler ikke om å være passiv, men å velge kampsakene sine med omhu. Har vi det så bra at det ikke finnes noe værre å protestere mot enn singletforbud?

Om folk har lyst til å protestere om dette har jeg ingen problemer med det. Hvorfor har du et problem med det? Er du fascist?

Mitt innlegg var ment å understreke at nordmenn er generelt passive. Såkalte sofavelgere. At noen faktisk reagerer på noe de ikke er enig i, er for meg bare positivt.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget nuffedyr

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 31
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 31

Sv: -Får ikke trene i singlet =særnorsk ideologi
« #194 : 12. februar 2011, 13:32 »
Tren uten da? Er vel ikke så utrolig viktig å ha på seg AKURATT de klæea?  :Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!