Skrevet av Emne: Steroider er KONGE!  (Lest 40919 ganger)

Utlogget LoBlanc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Steroider er KONGE!
« : 22. januar 2011, 16:27 »
Glem tittelen! Brukte den bare for å få deg til å trykke på den:)

Hører det er mange historier som er ute og går.. "Etter endt steroid-kur så stuper vekta raskt ned igjen der hvor den var." Er dette alltid tilfellet? Isåfall, så må da dette være helt meningsløst med mindre man aldri slutter på det. Noen som har peil?

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Steroider er KONGE!
« #1 : 22. januar 2011, 16:30 »
Etter endt kur kan du fort ende opp 2-3 kilo under det du veide før kuren. Ikke å anbefale.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Steroider er KONGE!
« #2 : 22. januar 2011, 16:34 »
Glem tittelen! Brukte den bare for å få deg til å trykke på den:)

Hører det er mange historier som er ute og går.. "Etter endt steroid-kur så stuper vekta raskt ned igjen der hvor den var." Er dette alltid tilfellet? Isåfall, så må da dette være helt meningsløst med mindre man aldri slutter på det. Noen som har peil?
Noen gang spilt dataspill og falt for fristelsen til å bruke koder for å jukse? Slippe å tjene inn penger til å kjøpe våpen, kan bare skyte evig, fett sant? Men så er det ikke gøy å spille uten lengre. Er nok litt sånn, bare at det er kroppen din du fyller full av drit  Grin

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Steroider er KONGE!
« #3 : 22. januar 2011, 16:44 »
Det er mange steroider som gjør at du binder vann til kroppen, etter endt kur vil du miste vannet og gå ned mye. Noen steroider binder ikke vann til kroppen, man vil da ikke bli fulgt så stor på kort  tid, men du vil beholde det meste av de musklene du har bygget opp etter endt kur. Du vil også kunne fortsette å trene som normalt.
jeg er seriøs

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Steroider er KONGE!
« #4 : 22. januar 2011, 16:48 »
Selvfølgelig går man ikke ned til startpunktet etter kuren, ellers ville jo ingen ha brukt det...
Så vidt jeg har forstått er greia at mange typer steroider fører til at vann samles i kroppen, og vekta går fort opp, for så å gå fort ned igjen... Andre typer gjør ikke dette, og vil gi mer gradvis økning i vekt etc...

Etter en kur vil testosteronproduksjonen synke dramatisk, og det vil være vannskelig å holde på den nye massen, derfor bruker steroidemissbrukerene div. preparater etter kuren for å få tilbake egen teso produksjon så raskt som mulig.

Det vanlige er vel å blande flere typer steroider med forskjellig virkning...
Tar man bare dianabol piller (et vanlig steroid som samler mye vann) uten de riktige anti østrogen preparatene under/etter kur har jeg forstått at man vil miste mye, men jeg tror det finnes dyrere, "bedere" steroider som ikke omdannes til østrogen, som er grunnen til noen av de verste bivirkningene som gynekomasti (kvinnebryst) og vann i kropp/annsikt.

At de fungerer er nå så, og at du kan unngå korttidsbivirkninger er mulig, men psykisk avhengighet er noe de fleste undervurderer, det er nok vanskelig å gå over fra å øke 4 kilo på 3 mnd på steroider, til å øke det samme på 1 år uten steroider.
Og da er langtidsbivirkningene et faktum, og det er de som er den virkelige faren.

Hvordan det fungerer i praksis får noen med erfaring svare på.

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Steroider er KONGE!
« #5 : 22. januar 2011, 16:49 »
Du vil også kunne fortsette å trene som normalt.

Alle steroideprodukter nedregulerer da teso-produksjonen så vidt jeg har forstått? at noen gjør det i større grad enn andre kan hende....

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Steroider er KONGE!
« #6 : 22. januar 2011, 16:51 »

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Steroider er KONGE!
« #7 : 22. januar 2011, 16:58 »
Du vil også kunne fortsette å trene som normalt.
Med tiden ja, er mange faktorer som spiller inn på når kroppen normaliserer seg. Det kan skje med en gang, det kan også ta mange måneder, om ikke værre...

Men jeg foreslår for trådstarter å benytte seg av steroide-linken Smiley

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Steroider er KONGE!
« #8 : 22. januar 2011, 16:59 »
Alle steroideprodukter nedregulerer da teso-produksjonen så vidt jeg har forstått? at noen gjør det i større grad enn andre kan hende....

Sant det , men for eksempel ved bruk av oral turinabol vil testosteron produksjonen gå tilbake til normalt etter kort tid.
jeg er seriøs

Utlogget patrick82

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 45

  • :D
Sv: Steroider er KONGE!
« #9 : 22. januar 2011, 17:00 »
Vil også bare legge til at det jæævli mye tabu rundt steroider og jeg anbefaler alle å se dokumentaren "bigger stronger faster"
jeg er seriøs

Utlogget Mjødmann

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 90

Sv: Steroider er KONGE!
« #10 : 22. januar 2011, 17:06 »
Bigger stronger, faster er bra, men vil du ha litt mer tørr info fra et ganske nøytralt perspektiv annbefaler jeg NatGeo's "science of steroids"...  Så har du jo den norske episoden av brennpunkt med han gutten som tok livet av seg da... litt lite info og litt mye skremsel (skal ikke si "skremselspropaganda" for det er nok ikke propaganda) etter min smak...


Utlogget /Panzer/

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Steroider er KONGE!
« #11 : 22. januar 2011, 18:55 »
Etter endt kur kan du fort ende opp 2-3 kilo under det du veide før kuren. Ikke å anbefale.

Hvorfor svarer du på spørsmål du åpenbart ikke har noe som helst peiling på ?

Om du har et par saklige argumenter for påstanden din hører jeg gjerne...hvis ikke bør du kanskje vurdere å tie når det kommer til temaer du virkelig ikke har noe erfaring eller forståelse for ?

- Steroider har ulike bi-virkninger, jo bedre virkning jo flere bi-virkninger(som regel)
- Du har flere steroider som de fleste kan gå på uten noe som helst fare.
- Steroider -kommer til å gi deg- mer muskler enn uten bruk.
- Musklene du får under steroide kur er muskler du tar med deg videre
- ---Noen--- steroider gjør at du trekker til deg mye vann, noe som forsvinner etter endt kur.Men du sitter fortsatt igjen med musklene du gaina.

ALDRI begynn på steroider uten å vite NØYAKTIG hvilke bi-virkninger kuren din "kan" medføre og ta blodprøve hos lege før/under/og etter kur for å se hvordan kroppen reagerer.

ps. Det aller viktigste er å lese seg til kunnskap, det gjør at du enkelt kan sile bort idiot poster fra feks EspenK eller fra folk som missbruker steroider og derfor har et ukritisk syn på dem

Utlogget latissimus

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Steroider er KONGE!
« #12 : 22. januar 2011, 19:09 »
Doping forever er en dansk dokumentar om en kis som doper seg og blir fulgt opp av lege, han forteller
om posetive/negative ting ved bruk

l

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Steroider er KONGE!
« #13 : 22. januar 2011, 23:04 »
Doping forever er en dansk dokumentar om en kis som doper seg og blir fulgt opp av lege, han forteller
om posetive/negative ting ved bruk

l

Må sees!:) christoffer schau skulle jo gjøre dette men av en eller annen grunn tok evt fornuften inn eller så nekta NRK å dokumentere..elrno..

Utlogget Le shrimp

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Steroider er KONGE!
« #14 : 22. januar 2011, 23:26 »
Hvorfor svarer du på spørsmål du åpenbart ikke har noe som helst peiling på ?

Om du har et par saklige argumenter for påstanden din hører jeg gjerne...hvis ikke bør du kanskje vurdere å tie når det kommer til temaer du virkelig ikke har noe erfaring eller forståelse for ?

- Steroider har ulike bi-virkninger, jo bedre virkning jo flere bi-virkninger(som regel)
- Du har flere steroider som de fleste kan gå på uten noe som helst fare.
- Steroider -kommer til å gi deg- mer muskler enn uten bruk.
- Musklene du får under steroide kur er muskler du tar med deg videre
- ---Noen--- steroider gjør at du trekker til deg mye vann, noe som forsvinner etter endt kur.Men du sitter fortsatt igjen med musklene du gaina.

ALDRI begynn på steroider uten å vite NØYAKTIG hvilke bi-virkninger kuren din "kan" medføre og ta blodprøve hos lege før/under/og etter kur for å se hvordan kroppen reagerer.

ps. Det aller viktigste er å lese seg til kunnskap, det gjør at du enkelt kan sile bort idiot poster fra feks EspenK eller fra folk som missbruker steroider og derfor har et ukritisk syn på dem

Take it with ro, skulle bare fyre opp litt Wink Du har selvsagt rett i alt du sier der.

Dro den bare litt lenger i og med at mange går på en liten smell når alt vannet forsvinner etter kur, og en del av styrken. Mange som fort hopper på igjen selv om dette kanskje skulle være første og siste gangen de gjorde det.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!