Skrevet av Emne: Steroider er KONGE!  (Lest 40841 ganger)

Utlogget cjh

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 384
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 384

Sv: Steroider er KONGE!
« #15 : 22. januar 2011, 23:39 »
Man hører om dop og testosteron.
Det skjønner jeg ikke.
Dop må da være det mest feminine som finnes.

Utlogget NifS

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 593
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 593

  • i dont want to know your name, i just want BANG!
Sv: Steroider er KONGE!
« #16 : 22. januar 2011, 23:59 »
jeg synes sammenligningen mellom steroider og dataspill med koder traff spikeren rett på hodet! kan avslutte tråden nå for den oppsummerte både saklig og informativt!

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Steroider er KONGE!
« #17 : 23. januar 2011, 00:07 »
jeg synes sammenligningen mellom steroider og dataspill med koder traff spikeren rett på hodet! kan avslutte tråden nå for den oppsummerte både saklig og informativt!

Må bare legge til, last ned "doping forever" (thepiratebay.org) og se hele greia og se hva legen sier om hvordan formen til organene er etter bare 3 mnder Wink

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Steroider er KONGE!
« #18 : 23. januar 2011, 00:22 »
Hvorfor svarer du på spørsmål du åpenbart ikke har noe som helst peiling på ?

Det samme kunne jo en spørre deg om?

- Musklene du får under steroide kur er muskler du tar med deg videre

Jeg regner med du har prøvd dette siden du deler din kunnskap med oss.

Først tok du din første kur. Økte muskelmassen med X kilo ... og alle disse kiloene forble forbausende nok på kroppen din i ukene og månedene etter at du gikk av kuren.

Dernest gikk du på kur nr 2 ... hvorpå du økte muskelmassen din med enda flere kilo. Du gikk til slutt også av denne kuren ... og helt utrolig ... så ble jaggu disse muskelkiloene på kroppen i ukene og månedene etter endt kur.

I dag ... etter ca 15 kurer, så er du en muskuløs hunk på 150 kg med 7% kroppsfett og har absolutt null behov for å trøkke noe som helst mer for å beholde denne massen.

Kan du ikke dele med oss hva du bruker for noe? Du er klar over at du er i ferd med å ruinere all smugling av anabole steroider til Norge? Når det kommer ut hvilket hormon som gir deg evigvarende muskelmasse uten behov for ytterligere tilførsel av hormoner, så må jo omsetningen av anabole steroider her til lands gjøre en skikkelig "dive"?

BREAKING NEWS: "Jay Cutler fortalte nettopp CNN at han stiller 100% ren i Olympia 2011. Et revolusjonerende engangsbrukshormon formidlet av en "dopingekspert" i Norge gjør at han ikke lenger har behov for å bruke noen form for "kosttilskudd"".

Grin

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Sv: Steroider er KONGE!
« #19 : 23. januar 2011, 00:32 »
Haha, "steroider gir deg muskler som du tar med deg videre" Wink

Har sett sikkert hundre eksempler på at det er bare tullprat Wink Innlegget rett over mitt treffer spikern på hodet.
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget LoBlanc

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Steroider er KONGE!
« #20 : 23. januar 2011, 01:30 »
CONCLUSION:

Vekta går ned uansett, selv om du trener hardere etter endt kur. Basically, så må man vel gå på det til man dør hvis man ikke vil miste vekt. Da sier jeg bare hadeeeeet bra til steroider. Får man først effekten av steroidene så vil dette skuffe deg skikkelig etter endt kur, og da blir det bare en ond sirkel.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Steroider er KONGE!
« #21 : 23. januar 2011, 02:54 »
Må bare legge til, last ned "doping forever" (thepiratebay.org) og se hele greia og se hva legen sier om hvordan formen til organene er etter bare 3 mnder Wink
Så akkuret den dokumentaren.
Vil si den "naila" alle dop fanatikerene her inne.

Men selvfølgelig så vil konklusjonen etterhvert bli til at denne dokumentaren er bare tull.
Ikke nok dokumentert osv osv.

Synes denne var en liten oppkvikker jeg. Har som sagt ikke noe imot den som boler for personlige grunner.

Men man ser litt hva det er man utsetter kroppen for i denne dokumentaren.
Smil med det smilet du har.

Utlogget /Panzer/

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Steroider er KONGE!
« #22 : 23. januar 2011, 13:15 »
Det samme kunne jo en spørre deg om?

Jeg regner med du har prøvd dette siden du deler din kunnskap med oss.

Først tok du din første kur. Økte muskelmassen med X kilo ... og alle disse kiloene forble forbausende nok på kroppen din i ukene og månedene etter at du gikk av kuren.

Dernest gikk du på kur nr 2 ... hvorpå du økte muskelmassen din med enda flere kilo. Du gikk til slutt også av denne kuren ... og helt utrolig ... så ble jaggu disse muskelkiloene på kroppen i ukene og månedene etter endt kur.

I dag ... etter ca 15 kurer, så er du en muskuløs hunk på 150 kg med 7% kroppsfett og har absolutt null behov for å trøkke noe som helst mer for å beholde denne massen.

Kan du ikke dele med oss hva du bruker for noe? Du er klar over at du er i ferd med å ruinere all smugling av anabole steroider til Norge? Når det kommer ut hvilket hormon som gir deg evigvarende muskelmasse uten behov for ytterligere tilførsel av hormoner, så må jo omsetningen av anabole steroider her til lands gjøre en skikkelig "dive"?

BREAKING NEWS: "Jay Cutler fortalte nettopp CNN at han stiller 100% ren i Olympia 2011. Et revolusjonerende engangsbrukshormon formidlet av en "dopingekspert" i Norge gjør at han ikke lenger har behov for å bruke noen form for "kosttilskudd"".

Grin

Ditt forsøk på å lage en "analyse" av min person viser vel bare hvor trangsynt du er når det kommer til steroidebrukere...trenger jeg å forklare?

Ang keep gains:

- Om man kjører en kur som gjør at man går opp 10kg, av dette sitter igjen med 4kg muskelmasse. Hva kan du fortelle meg om disse musklene som gjør at de vil forsvinne kontra muskler opparbeidet uten hjelp av steroider?
Vi forutsetter selvfølgelig at man fortsetter trening etter kur.


Til de som nevner cheating i dataspill og tror de har kommet med årets kommentar:

- Om man ikke er en konkurerende utøver..hvem "cheater" man mot da? De som ikke bruker? Når jeg trener for å få mer muskler på kroppen konkurerer jeg ikke med de andre på gymet, men kanskje noen her synes man har moralsk ansvar å ikke gaine fortere enn andre.

Hører lang vei på en del av de fanatiske antidoping guttene på denne tråden at de har lekt med tanken om å kjøre en kur, men aldri våget å ta steget...

ps. fint profil bilde quadriceps

Utlogget /Panzer/

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

Sv: Steroider er KONGE!
« #23 : 23. januar 2011, 13:28 »
CONCLUSION:

Vekta går ned uansett, selv om du trener hardere etter endt kur. Basically, så må man vel gå på det til man dør hvis man ikke vil miste vekt. Da sier jeg bare hadeeeeet bra til steroider. Får man først effekten av steroidene så vil dette skuffe deg skikkelig etter endt kur, og da blir det bare en ond sirkel.

Selv om du er litt ute på jordet har du rett i et par ting:

- Du vil gå ned i vekt etter endt kur..dette er ikke til å unngå,men du vil sitte igjen med mer muskelmasse enn da du begynte på kur.( vekt tapet blir minimalt om du bruker steroider som ikke trekker vann til kroppen.)

- Man kan ende opp i en ond sirkel:
Dette er kanskje det vanligste som skjer når man starter med steroider. Første kur blir som regel ikke den siste.
Når man iløpet av feks 12uker legger på seg like mye muskler som 2 år rein trening er selvfølgelig fristelsen stor å fortsette med flere kurer.

Om man skal kalle det en ond sirkel eller ikke kommer ann på om man klarer å holde seg til et fornuftig bruk både av dosering og antall kurer.

Lag en bruker på steroider.net og les dere opp. Selv om du aldri kommer til å ta en kur kan du ihvertfall få avkreftet endel av fordommene dine og kanskje se at antidoping norges kampanjer de siste 20 årene ikke har vært helt "liv laga" Wink

Om du vil fortsette å leve i en sort/hvitt fantasi verden dropper du å lese om noe som helst.

Siste innlegget mitt her på en stund.

Snakkes

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Steroider er KONGE!
« #24 : 25. januar 2011, 23:34 »
Dear John Witherspoon;

"Is steroid use ruining professional sports?"

http://www.youtube.com/watch?v=SWkkQZMsT3I#noexternalembed&feature=related
Ment som en liten humoristisk liten pustepause...
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget jekkern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 151
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 151

Sv: Steroider er KONGE!
« #25 : 26. januar 2011, 10:01 »
Glem tittelen! Brukte den bare for å få deg til å trykke på den:)

Hører det er mange historier som er ute og går.. "Etter endt steroid-kur så stuper vekta raskt ned igjen der hvor den var." Er dette alltid tilfellet? Isåfall, så må da dette være helt meningsløst med mindre man aldri slutter på det. Noen som har peil?

spørs HELT hva stoff du tar,winstrol beholder du det aller meste sies det 70% var det vell,mens Dianabol russere mister du nesten alt fordi det meste er vann..

Muskulaturen forandrer seg jo også etter behovet,det endrer seg vell ikke tilbake når du legger grunnlaget for nye muskelfibre osv

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Steroider er KONGE!
« #26 : 23. november 2011, 17:19 »
Om du vet hva du gjør kan du holde på mye masse etter kuren. Jeg kjørte kur med trege estere. testo og deca (deca sitter i leenge) og tok nesten 3 måneder etter endt kur før kroppen ble normalisert. Men økte hele tiden i øvelser siden jeg slutta på kuren, og etter alt vannet var borte satt jeg igjen med 6-7kg rein muskel masse.
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!