Skrevet av Emne: lolvik's vei fra 45kg  (Lest 33071 ganger)

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #135 : 08. juni 2011, 02:10 »
Hejhej

Njeh, det står ganske stille. c:

Jeg mista mer eller mindre all motivasjon etter at fettprosenten min gikk bananas, og etter det har alt vært helt på trynet. Tongue

Sååå i bunn og grunn for lite mat og dårlig med energi til trening. Sukk--

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #136 : 08. juni 2011, 02:42 »
Hejhej

Njeh, det står ganske stille. c:

Jeg mista mer eller mindre all motivasjon etter at fettprosenten min gikk bananas, og etter det har alt vært helt på trynet. Tongue

Sååå i bunn og grunn for lite mat og dårlig med energi til trening. Sukk--

Dette overasker ihvertfall ikke meg, da det luktet quiter av deg lang vei, helt fra starten av. Mye sutring, klaging og annet tull. Problemet er ikke fettprosenten din eller whatever, det er at du synes synd på deg selv. Selvmedlidenhet er for de svake... på tide å cowboy the fuck up og ta grep om livet ditt.

Nå får du sikkert mange støttende meldinger fra medlemmene som pleier å poste her, men du får null sympati fra meg... du har ingen andre å takke enn deg selv for at du befinner deg i den situasjonen du er i nå.

Utlogget Tricker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 96
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 96

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #137 : 08. juni 2011, 13:38 »
Dette overasker ihvertfall ikke meg, da det luktet quiter av deg lang vei, helt fra starten av. Mye sutring, klaging og annet tull. Problemet er ikke fettprosenten din eller whatever, det er at du synes synd på deg selv. Selvmedlidenhet er for de svake... på tide å cowboy the fuck up og ta grep om livet ditt.

Nå får du sikkert mange støttende meldinger fra medlemmene som pleier å poste her, men du får null sympati fra meg... du har ingen andre å takke enn deg selv for at du befinner deg i den situasjonen du er i nå.



hører jeg challange accepted, Lolvik? Smiley


Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #138 : 08. juni 2011, 14:17 »
Dette overasker ihvertfall ikke meg, da det luktet quiter av deg lang vei, helt fra starten av. Mye sutring, klaging og annet tull. Problemet er ikke fettprosenten din eller whatever, det er at du synes synd på deg selv. Selvmedlidenhet er for de svake... på tide å cowboy the fuck up og ta grep om livet ditt.

Nå får du sikkert mange støttende meldinger fra medlemmene som pleier å poste her, men du får null sympati fra meg... du har ingen andre å takke enn deg selv for at du befinner deg i den situasjonen du er i nå.

Utsagnet ditt her er ganske hardt og brutalt, men jeg er faktisk enig i det meste du sier. Jeg vet ikke hvordan du har havnet i situsjonen med tung depresjon, anoreksi osv, men virker jo som du er på vei opp igjen. Trener med 70 kg knebøy og 70 kg i markløft er jo ikke svakt? Du har lagt på deg mye muskler, og grunnlaget for videre vekst og styrke er helt klart til stede.

Jeg skjønner det er lett å havne i sorgperioder og perioder med selvmedlidenhet etter det du har gjennomgått. Men for å komme videre i livet må du ta tak selv. Det er ingen som kan gjøre det for deg, hvis ikke du vil selv kommer du ingen vei. Nå har jeg ikke lest hele loggen din, med på side 1 sa du at du ikke gikk på skole og var uten jobb. Hvorfor ikke starte på skolen igjen og komme i et sosialt nettverk med venner? Du er jo 19/20 år, så du er jo fortsatt veldig ung og kan gjøre hva du vil. Dersom du sitter hjemme og synes synd på deg selv og tenker på hvor heldige andre er som går på skole, jobb og har venner osv, vil det bare øke depresjonene. Kom deg ut og fortsett på den gode starten du har bygd opp!

Utlogget mindviruz

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #139 : 11. juni 2011, 14:18 »
Dette overasker ihvertfall ikke meg, da det luktet quiter av deg lang vei, helt fra starten av. Mye sutring, klaging og annet tull. Problemet er ikke fettprosenten din eller whatever, det er at du synes synd på deg selv. Selvmedlidenhet er for de svake... på tide å cowboy the fuck up og ta grep om livet ditt.

Nå får du sikkert mange støttende meldinger fra medlemmene som pleier å poste her, men du får null sympati fra meg... du har ingen andre å takke enn deg selv for at du befinner deg i den situasjonen du er i nå.

Dette var litt vel stygt sagt ja.

Men for å si det slik.
Jeg har trent i flere år, og da sikkert halvparten av tiden helt uten framgang. Vet ikke helt hvorfor, om det er kosthold, trening eller det at jeg er liten av vekst og har dårlig hormonbalanse.

Men jeg har enda ikke gitt opp selv om jeg går ett trinn ned av og til. For innimellom hopper jeg to steg opp, og da er det gøy.

Jeg gir uansett ikke opp. Jeg bare fortsetter med vanen jeg har bygget meg opp, nemlig å trene. Så prøver jeg å finne det kostholdet som passer meg best mens jeg jevnt og trutt fortsetter å trene

Jeg kan heller ikke forstå hvorfor du er så redd for fettprosenten din..?
De fleste body builder bilder, er bilder av folk med alt for lav fettprosent til å fungere optimalt, trene optimalt og dessuten ser det mye bedre ut med en litt "mykere" kropp enn de som har en helt "tørr" kropp med ultra lav fett%. Dessuten klarer de som oftest bare å holde denne lave fett% med så lite vann i kroppen en dag før de må begynne å være mer normal igjen.

Dessuten er det lurt å tenke på HELSEN din. Det er HELT UFARLIG å ha litt mage og litt fett på kroppen, så lenge man er i aktivitet.
Det å være radmager derimot har en rekke helsemassige ulemper.

Du må bare akseptere at vil legge på deg littegrann fett, for å kunne legge på deg litt muskler. Man går med klær 99,9% av tiden, og da ser det mye bedre ut med literann fett, en det å se ut som ett spøkelse.
Og uten at du får bygget opp en del muskler, så blir det vanskelig å holde en lav fettprosent senere. Mer muskler = mer fettforbrenning.

Du trenger ikke gå på en crazy bulk. Bare spis mer god mat rett og slett.

Ett annet poeng:
Lite mat, lite trening = svak benbygning. Sad
Styrketrening + nok mat + kalsium + d-vitamin = Sterk benbygning. Smiley

For meg virker det som hver gang styrken din øker, muskelmassen øker, og du får pittelitt fett på kroppen, så får du helt panikk og går på en crazy diett og mister mye fremgang. Du bør ikke tenke diett slik jeg ser det.

Du bør tenke: Kvalitets mat med mer kalorier enn det du spiser i dag + Kvalitets trening, men ikke for masse trening

Hva med å bare trene godt hver uke, og spise godt i ett par år? Og hvis du da om ett par år skulle finne ut at du har litt for mye fett, så kan du heller tenke på å gå på diett. Lar du være å gå på en crazy bulk med masse junkfood vil du mest sannynlig ende opp med en helt normal fett% og mye mer muskler, sterkere benbygning, masse energi, mer farge i huden, bedre immunforsvar og en mye sterkere psyke.

Win win Smiley

Utlogget StenDA

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 230
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 230

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #140 : 13. juni 2011, 03:54 »
Kom deg på gymmen! Du vil ikke angre på det, når motivasjonen er tilbake. Det er mye i livet som suger noen ganger, men da er det viktig å forstå at man ikke skal bry seg om det. Du har kommet en lang vei allerede og dette er bare starten! Du har alle muligheter til å gjøre hva du vil. Gjør rett, tren hardt, tren tungt, gi alt, først når du har gitt alt kan du være ærlig med deg selv. Og bare så det er sagt, normal fettprosent for en mann er mellom 12 og 20, å spise bra er viktig, du tenker klarere, du blir gladere, du får mer energi.

http://www.youtube.com/watch?v=_Z5OookwOoY#noexternalembed Se på dette, tenk på det. Se videoene til Zhasni på youtube.

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #141 : 13. juni 2011, 05:31 »
Har du noe oppfølgning av lege eller psykolog? Kan ikke se at du har nevnt noe om dette?
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget believe93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 388
  • Honnør: 159
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 388

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #142 : 13. juni 2011, 06:48 »
Å fy faen, de anoreksia bildene er det SYKESTE jeg har sett.. Jeg ante ikke at det var SÅ gale :S
Jeg har bare sett bilder fra side 1, har ikke orket  å se mere, siden klokka er 06:50 om morgenen Tongue

Men du har gjort en dritbra jobb, å du ser så jævlig mer sunn ut på 67kg bildene,, prøv og kom deg ennå mer opp i vekt,, 75kg tror jeg hadde vært KUNG !!

Masse sunn og god mat, trening av gode øvelser som mark, benk, bøy, m.press osvosv... Men dette trenger ejg vell ikke si, tror du har peiling Cheesy

Men har du prøvd ut Gainer eller ?
18år

Jølster Handbakklubb
NM 2012 Junior 80+
5plass venstre 3plass høyre

A winner never quit, a quitter never win

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #143 : 13. juni 2011, 17:50 »
Dette overasker ihvertfall ikke meg, da det luktet quiter av deg lang vei, helt fra starten av. Mye sutring, klaging og annet tull. Problemet er ikke fettprosenten din eller whatever, det er at du synes synd på deg selv. Selvmedlidenhet er for de svake... på tide å cowboy the fuck up og ta grep om livet ditt.

Nå får du sikkert mange støttende meldinger fra medlemmene som pleier å poste her, men du får null sympati fra meg... du har ingen andre å takke enn deg selv for at du befinner deg i den situasjonen du er i nå.
Skjønner ikke helt hvor du vil med den posten her? Bare for å provosere?

Du har vel bare valsa gjennom livet uten store bekymringer.
 
Lolvik har gjort en stor jobb så langt som han har kommet fra start til nå.
Mye større jobb enn hva du har gjort iallefall.

Neste gang du står opp med en negativ holdning til folk rundt deg, så tenk heller 2 ganger før du spytter ut (på) det du er så negativ til.

Alle er ikke så perfekte som deg vettu Krigern.

Stå på Lolvik Smiley



Smil med det smilet du har.

EmyR

  • Gjest
Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #144 : 13. juni 2011, 18:13 »
Dette overasker ihvertfall ikke meg, da det luktet quiter av deg lang vei, helt fra starten av. Mye sutring, klaging og annet tull. Problemet er ikke fettprosenten din eller whatever, det er at du synes synd på deg selv. Selvmedlidenhet er for de svake... på tide å cowboy the fuck up og ta grep om livet ditt.

Nå får du sikkert mange støttende meldinger fra medlemmene som pleier å poste her, men du får null sympati fra meg... du har ingen andre å takke enn deg selv for at du befinner deg i den situasjonen du er i nå.

Dette er den store, stygge sannheten, men slik er det faktisk.

Jeg ønsker ikke å være stygg mot deg lolvik, ønsker det masse, masse lykke til, men faktum er at du kun har deg selv å takke hvis det går nedover. Spis masse mat og tren, sosialiser deg med folk så blir hverdagen din så mye bedre Smiley

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #145 : 13. juni 2011, 19:04 »
Vet ikke engang hva jeg skal svare her lengre. : P

Klart det er tildels min skyld, men noen ganger går ting rett vest.
Hadde det "bare" vært å spise mer, eller "bare" å treffe mer folk, så hadde jeg vel ikke fått problemer i utgangspunktet.
Men nok om det.

Ting går bedre nå, selv om helgekriger oppførte seg som en patetisk jævel, som tydeligvis ikke hadde noe bedre å gjøre enn å spytte på noen som allerede lå nede, så fikk jeg skjerpa meg litt da.

Utlogget Stuffed

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 820
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 820

  • Hardt kjør til vi dør!
Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #146 : 13. juni 2011, 19:17 »
Ting går bedre nå, selv om helgekriger oppførte seg som en patetisk jævel, som tydeligvis ikke hadde noe bedre å gjøre enn å spytte på noen som allerede lå nede, så fikk jeg skjerpa meg litt da.

Da vil jeg tro poenget var oppnådd! Smiley
Veien til storhet er mange, du må bare finne den som passer deg best!

Treningslogg!

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #147 : 13. juni 2011, 19:29 »
Ting går bedre nå, selv om helgekriger oppførte seg som en patetisk jævel, som tydeligvis ikke hadde noe bedre å gjøre enn å spytte på noen som allerede lå nede, så fikk jeg skjerpa meg litt da.

Tror ikke meninga hans er å spytte på deg, men mer til å prøve å få deg til å bevise det motsatte, nemmelig at du prøver. Vet jo såklart at det ikke "bare" er å gå ut, trene, treffe folk, ete osv. Men uansett hvilken livssituasjon du er i (og jeg er klar over at du er i en vanskelig en) så må du stå opp selv. Er ingenting som holder deg tilbake! Kjenner selv eksempler på folk som ikke klarer å jobbe og gå ut osv fordi de er deprimerte og ofte selvmedlidne osv.. Men det hjelper ikke å bare sitte å føle med personen og trøste bestandig. Selvfølgelig er det unntak, men sikter til ditt eksempel som gikk på anoreksi. Du har jo forvandlet kroppen din totalt, bare å fortsette, men det krever innsats og  Smiley

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #148 : 13. juni 2011, 19:48 »
Stå på, ta til deg det positive, som blir sagt!!
Forøvrig så synes jeg noen mennesker burde skaffe seg litt empati eller god gammeldags folkeskikk..

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #149 : 16. juni 2011, 20:49 »
Vet ikke engang hva jeg skal svare her lengre. : P

Klart det er tildels min skyld, men noen ganger går ting rett vest.
Hadde det "bare" vært å spise mer, eller "bare" å treffe mer folk, så hadde jeg vel ikke fått problemer i utgangspunktet.
Men nok om det.

Ting går bedre nå, selv om helgekriger oppførte seg som en patetisk jævel, som tydeligvis ikke hadde noe bedre å gjøre enn å spytte på noen som allerede lå nede, så fikk jeg skjerpa meg litt da.

Don't let the bastards get you down Wink

Det er din kamp og bare du vet hvordan det er for deg, det viktige er at du ikke gir deg. Tenk på på alt arbeidet du har gjort og hvor flink du har vært, og så si til deg selv at "jeg skal f**n ikke gi meg nå" Cheesy

Følger med deg videre Smiley
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!