Skrevet av Emne: lolvik's vei fra 45kg  (Lest 33299 ganger)

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #150 : 10. juli 2011, 22:55 »
Kanskje på tide at jeg gidder å oppdatere noe her igjen!

Ståa er i grunn ganske grei nå for øyeblikket.
Matinntaket er dyttet opp og kommet seg på plass igjen, riktig nok bare på dag to så langt, men det går greit!
- Ikke minst så er karbohydrat inntaket kommet opp igjen, så i går fikk jeg den første gode beinøkta på laaaaang tid! Er så sår at å sitte er ubehagelig. Grin

I morgen er det brystdag, så jeg får vel komme med en liten oppdatering i morgen!

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #151 : 11. juli 2011, 21:08 »
Stå på.

Gir du opp igjen, skal jeg flame loggen din så mye at du aner ikke. Tongue

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #152 : 11. juli 2011, 21:50 »
Nå er det antagelig ikke lagt for en med tresifret tall på badevekta å forstå hvordan det er mulig for en mann å veie under femti kg. Jeg kan såvidt huske å ha veid under femti kg. Men at du har hatt en tyngre vei å gå enn mange er jo ganske klart.

Dog gjør slike ting at loggen din blir mer interessant.Det finnes jo tre hundre millioner logger her med gutter på 17 år og 60 kgs kropper, uten at de loggene er interessante av den grunn.

Jeg aner veldig lite om deg bortsett fra de første og siste sidene i loggen din men Helgekriger skal ha rett i en ting. Det er etter all sannsynlighet kun du som kan redde deg ut av uføret. Hvordan du kom deg inn i uføret aner jeg ikke og bryr jeg meg heller ikke om. Jeg tror Helgekriger har et poeng i klartekst og et mellom linjene. Og målet hans var at du skulle "back on track" hvilket skjedde. Da blir det vanskelig å kritisere han.

Lykke til videre!

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #153 : 11. juli 2011, 23:52 »
Yeah, nekter ikke på at det var litt rævholdning her inne ei stund, men skal ikke lye og si at det ikke hjalp!

Angående vekt, så kan jeg informere om at jeg heller hadde veid 100kg og sett ut som noen av de her inne, enn 50. Tongue
- Er ikke bare kroppen som funker dårlig med  BMI13.

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #154 : 12. juli 2011, 00:22 »
Må bare spørre siden du er så ærlig og har logg her inne, all ære til deg for det Smiley

Hva er det som får deg til å bli anorektisk egentlig? Hvorfor ønsker du å være så tynn som mulig? Prøv å være helt ærlig når du svarer nå. Synes du at det er fint å være tynn, eller unnlater du å spise for å få oppmerksomhet rundt det faktum at du ikke spiser?

Jeg forstår at folk kan ha det vanskelig, men synes det er så rart at noen reagerer med å ikke spise når det stormer som verst. For min det, og sikkert mange andre her inne er 'problemet' det motsatte, nemlig at jeg ikke er stor og sterk nok... Frykten for å være 'liten' er vel verre for min del enn å bli oppfattet som tykk.

Håper du kan vrenge sjela di og svare ærlig...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #155 : 12. juli 2011, 01:17 »
Vel, first off så VAR jeg anorektisk da.
- Nå er jeg mer redd for å spise for lite enn for mye, to be honest.
Problemet per dags dato er vel heller dårlig selvbilde, som det alltid har vært.

Men anoreksien kan vel ærlig talt ikke omtales som noe annet enn en særdeles mislykka deff, uten kunnskap og samtidig kun henge seg opp i vekta.
- Og etter en stund tok rett og slett bare "noe annet" over. Jeg turte rettogslett ikke å spise.

Jeg var i grunn heldig though, med tanke på hvor fort alt egentlig gikk, i motsettning til andre jeg var innlagt sammen med, som aldri ga opp, og hadde vært inn og ut i syv-åtte år.

-- Men jeg prøver i grunn ikke å "unnskylde" meg. Det er naturligvis min egen feil. Dog det at jeg er født som tidenes endomorph hjelper ikke på selvbildet da.
Men hvordan ting kunne gått om jeg hadde satt meg godt inn i alt, osv osv, orker jeg ikke tenke på engang.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #156 : 12. juli 2011, 19:26 »
Hei Smiley

Må bare si etter og ha lest deler av loggen din så meg bare si at du er tøff som er så ærlig Smiley Og sykt bra at du nå jobber den "andre" veien Cheesy

Har selv en venninne som har/har hatt en spiseforstyrrelse...Og se hennes kamp gjennom dette var drit tøft! Men hun står nå mye sterke enn før, finni seg en partner for livet og tilogmed fått en liten baby Cheesy

Bare så du vet det så har du en psyke og styrke sterkere enn de fleste, for det og kunne nekte kroppen sin mat til det stadige at man blir syk av det...Det er det kun et fåtall som klarer fordi det strider mot menneskets natur og overlevelsesinnstinkt!

Så gi jernet du, og stå på som pokker så skal du se du kan nå de målene du setter deg i hode Cheesy

Utlogget lolvik

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 967
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 967

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #157 : 12. juli 2011, 20:42 »
: D

Jada, for guds skyld, jeg var en dyktig anorektiker. ;p

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: lolvik's vei fra 45kg
« #158 : 12. juli 2011, 21:06 »
: D

Jada, for guds skyld, jeg var en dyktig anorektiker. ;p
Ha ha Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!