Skrevet av Emne: Bare trene armer og skuldre?  (Lest 20278 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #60 : 31. januar 2011, 18:07 »
nok av damer på gymmet som kun trener mage, ræv og lår og...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #61 : 31. januar 2011, 18:08 »
nok av damer på gymmet som kun trener mage, ræv og lår og...
Haha, faktisk latterlig bra poeng..

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #62 : 31. januar 2011, 18:31 »
nok av damer på gymmet som kun trener mage, ræv og lår og...

Og vet jo alle det at vi ingen gutter liker damer på grunn av mage, ræv, lår!

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #63 : 31. januar 2011, 18:45 »
Det virker som om enkelte tror at knebøy er
Så til dere pussy gutter som bare vil trene på en sånn måte som "damene syns er fint", gro noen baller, og skaff dere litt selvtillitt. Bli sterke istedenfor, og det blir du faen ikke uten bøy og mark. Hvis ikke..., Jan Thomas mener at damene syns mascara er fint på menn også, så løp og kjøp!
Kristoffer
Det var da voldsomt så tøff og barsk man ble av markløft og knebøy Smiley Jan Thomas er vel et glimrende eksempel på at man kan bygge en bra kropp uten nettopp disse to øvelsene. Hvis jeg skulle anbefale noen et treningsprogram for å bygge en estetisk kropp er mark og bøy veldig langt ned på lista... Det er mange som trener for utseendets skyld, og ikke alle disse bruker mascara.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #64 : 31. januar 2011, 19:02 »
 Wink Det stemmer, man får hår på kassa og veldig dyp stemme av bøy og mark.

Men, helt seriøst. Jeg er enig i at man kan få en veltrent kropp uten å være konge i bøy og mark.
Det kommer selvsagt an på hvordan man definerer veltrent, et eks. kan være elitesoldater som baserer mye av treningen sin på egen kroppsvekt. Men dette dreide seg om muskelvekst ikke sant? Jeg er på ingen måte noen autoritet på området, men det er et faktum at de fleste vellykkede bodybuildere har en styrkeløfter bakgrunn. Jeg tviler på at det er uten grunn. Satt litt på spissen: Dersom en person har som mål å få store armer, tror jeg at han vil lykkes bedre ved å trene baseøvelser og noen armøvelser enn kun en haug med armøvelser. Gitt at han spiser og hviler nok.

Kristoffer
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget ----

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 23
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 23

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #65 : 31. januar 2011, 19:15 »
Det diggeste jeg vet er en stor og kraftig gutt med svære og harde lår, skikkelig sprettrumpe og varm og deilig mage. Store sterke armer og brystkasse. Og gjerne noen kilo for mye, fordelt over hele kroppen.

Nam, nam...   >Cheesy

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #66 : 31. januar 2011, 19:20 »
Skal man ha store armer må man trene armene spesifikt. Å tro at man får store armer kun av å trene baseøvelser stemmer ikke. Men armene vil lettere bli store hvis resten av kroppen vokser.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #67 : 31. januar 2011, 19:26 »
Skal man ha store armer må man trene armene spesifikt. Å tro at man får store armer kun av å trene baseøvelser stemmer ikke. Men armene vil lettere bli store hvis resten av kroppen vokser.
Det var jo nettopp det jeg mente.

Kristoffer

Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget vitobito

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 650
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 650

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #68 : 31. januar 2011, 19:28 »
Det diggeste jeg vet er en stor og kraftig gutt med svære og harde lår, skikkelig sprettrumpe og varm og deilig mage. Store sterke armer og brystkasse. Og gjerne noen kilo for mye, fordelt over hele kroppen.

Nam, nam...   >Cheesy

Det høres ut som ett meget sunt ideal ;-)
Vitobito's Treningslogg!

OHP: 1x95 kg,4x80 kg
Bøy: 3x155 kg 1x160 kg
Benk m/stopp : 1x127,5 kg, 3x115 kg
Mark: 1x190 kg,1x3180 kg, 10x140 kg
Box bøy : 1x5 150 kg

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #69 : 31. januar 2011, 20:10 »

Dette blir på samme måte som du kjenner at du lettere blir syk når du trener hardt,alle har vell kjent den følelsen,det er hele poenget right there..kroppen må PRIORITERE og inngå kompromisser,derfor blir du syk mens energien brukes på muskeloppbygging

Derfor blir du raskerer FRISK når du ligger helt forbanna stille og kroppen bruker energien på sykdommen din!!

At det vil være i favør til de kroppsdeler som blir trent at du ikke trener ALLE kroppsdeler tungt,jeg tror uansett det vil gå på bekostning av armer,skuldre om du trener beina like hardt samme uka,uansett..om det ikke går på bekostning så ville du fått enda bedre ress med kun å trene armer/skuldre

Kroppen får mindre å konsentrere seg om å bygge opp rett og slett,og MER anabol-fordelaktige stoffer in house som ville vært brukt opp på beina

Ja ok,kosttilskudd og alt det der,men kroppen har egne begrensninger,blir ikke supermann av å bare fylle på å trene hardt,kroppen vil begrense seg i den store sammenheng og inngå kompromisser

Derfor er konklusjons at man får mer ut av det du trener,hvis du ikke trener ALT

Jeg tror du beholder viktige stoffer ved å ikke trene bein som brukes til oppbygging av skulder/armer,det virker forbanna logisk mener nå jeg,kosttilskudd gir deg ikke alt

Ja, veldig logisk...


nei jeg fortsetter å "tenke" ut ting selv jeg Smiley

-Blir fortere syke
Testosteronet som følger med de store musklene, påvirker nemlig immunforsvaret negativt. De er dermed dårligere rustet til å bekjempe bakterier. Så selv om de får mer sex, risikerer de sterkeste mennene å bli fortere syke enn sine medbrødre.

http://www.side2.no/sexogsamliv/article2644768.ece

kroppen må prioritere,satser du på et bestemt området blir kroppen best på det,skal du ha med deg mer MÅ det gå på bekostning av noe annet,det prinnsippet må gjelde all the way i kroppen når du ser denne artikkelen,det gjelder selvasagt ikke bare på EN ting i kroppen,men den ENE tingen jeg søkte opp for deg forteller oss hvrodan kroppen fungerer og prioriterer!
Bruker du virkelig den siden som en kilde og konkluderer dermed med at det stemmer? Nok en gang et latterlig utspill fra deg!

Før du begynner å motsi alle andre om ditt og datt burde du lese litt(mye) mer og i tillegg stille deg litt(veldig) kritisk til kildene du linker til.



Litt mer fra deg..

Jeg tror du beholder viktige stoffer ved å ikke trene bein som brukes til oppbygging av skulder/armer,det virker forbanna logisk mener nå jeg,kosttilskudd gir deg ikke alt
Du tror...


Diskuterer du videre med artikkelen nå?skal du nå diskutere fra hva du "tenker"mot hva som er "dokumentert"som du har etterlyst?Ser du hvordan det hele snur seg og hvrodan du møter deg selv i døra?

Hvor er dokumentasjonen.. ?

...kroppen tenker, i høyeste grad, hele tiden!
Gjør den? ..eller er det hjernen?

,men den ENE tingen jeg søkte opp for deg forteller oss hvrodan kroppen fungerer og prioriterer!
Den ENE(ESTE) tingen du har søkt opp fortalte oss ikke en dritt!



Jekk deg ned et par hakk, før du driter deg ut ... igjen!

Utlogget Krabbatten

Sv: Bare trene armer og skuldre?
« #70 : 31. januar 2011, 21:22 »
Jeg tror du beholder viktige stoffer ved å ikke trene bein som brukes til oppbygging av skulder/armer,det virker forbanna logisk mener nå jeg,kosttilskudd gir deg ikke alt
Rent piss!

Helt enig, jekk deg ned et par hakk Wink
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!