Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407503 ganger)

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #135 : 14. februar 2011, 20:22 »
men følte meg direkte dass på slutten av økten og 30 min i etter tid, så håper ikke det skjer igjen, shitty feeling Smiley


leste litt fort over, trodde du sa den fulgte(følte) deg på dass på slutten av økten Tongue haha, ja.. man kan ta feil Smiley sorry

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #136 : 14. februar 2011, 22:47 »
nano vapor fikk meg til å føle meg rimelig sliten etter økta, sånn på kanten sjuk og søvning.
whiteflood er ikke så ille.

men krasjen er mye relatert til trening, så hvis jeg kun trener 1 stor kroppsdel og på nåde 1 liten.. så blir den ikke så merkbar.

Men f.eks bryst/skuldre/rygg fører til at resten av dagen er ødelagt hvis jeg har brukt NO produkter.  du trener rett og slett for hardt virker det som. Doggrapp 2 split var drepen med NO produkter, en vanlig volum økt uten så mye til failure passer bedre, mere pump, og mindre crash. Samnt styrken syns jeg øker uansett, men for mye til failure og myo reps ol passer ikke til høy treningsfrekvens.

En armøkt krasjer jeg ikke av uansett...

kompis har handlet for meg i sverige nå,
1x jack3d...  har masse whitflood, greit med alternativ å teste.
2x muscle milk
2x novadex xt.  (testa meg gjennom det siste året  ; jungle warfare, powerfull, bad ass mass og pro anabol... og tribulus.. vil si at novadex er overlegen. Men blir vel ikke å få tak i etterhvert siden den ikke lenger produseres.
2x animal stak.

se om ikke jeg når 44cm kalde armer til sommern  Grin Har nesten det med pump nå...


Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #137 : 15. februar 2011, 11:23 »
Noen som vet om det er noen Kcals i Jack3d? er på deff, så litt kjipern og bomme med 200kcals liksom :p takker for svar!

ja jeg har prøvd å lese på boksen, men så ikke noe

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #138 : 15. februar 2011, 14:06 »
Mulig det er placebo eller jeg hadde en jævla bra dag, men fytte helvette, jeg sliter vanligvis med å holde ut i 30min uten pause på mølla, klarte 60min på høyt tempo UTEN pause, og jeg kunne fortsatt ha sprunge i 30-60min til!
3 scoops btw, på 0,5l vann! elsker dette produktet!

fobrant 1100Kcals på den timen :DD

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #139 : 15. februar 2011, 14:52 »
^:) jack3d er awesome greier

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #140 : 15. februar 2011, 14:53 »
ja fyfaen, jeg følte meg som Forrest gump, bare sprang og sprang! haha

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #141 : 15. februar 2011, 15:10 »
Det du sier her er ikke nødvendigvis positivt. Dersom det påvirker sentralnervesystemet ditt såpass mye ville jeg faktisk kuttet det ut.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #142 : 15. februar 2011, 16:01 »
Det du sier her er ikke nødvendigvis positivt. Dersom det påvirker sentralnervesystemet ditt såpass mye ville jeg faktisk kuttet det ut.
Please utdyp, jeg har ikke SÅ my peiling :p var vell heller en blanding av at det var mange heite damer på gymmen, og har sovet som en liten baby i natt, så jeg fikk et litt ekstra "puff" av det , if you know what I mean :p

EDIT: også har jeg kjøpt meg nytt headsett, fyfaen rå bass i det, så jeg ble drit gira av musikken

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #143 : 15. februar 2011, 16:01 »
Det du sier her er ikke nødvendigvis positivt. Dersom det påvirker sentralnervesystemet ditt såpass mye ville jeg faktisk kuttet det ut.

ikke hvis man holder seg til anbefalt dose hehe.

3 scoops var litt drygt..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #144 : 15. februar 2011, 16:02 »
ikke hvis man holder seg til anbefalt dose hehe.

3 scoops var litt drygt..
Okei, skal kutte ned til 2 scoops imorgen : ) tho 3 funka som faen for meg ;p og jeg har ikke følt noe som helst "kræsj" i ettertid, utenom at jeg er STØL som F... i leggene : D

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #145 : 15. februar 2011, 16:14 »
Okei, skal kutte ned til 2 scoops imorgen : ) tho 3 funka som faen for meg ;p og jeg har ikke følt noe som helst "kræsj" i ettertid, utenom at jeg er STØL som F... i leggene : D

yepp ville begynnt med maks 2 sccops egentlig 1.5..

det som er med jack3d er at kroppen tilvenner seg veldig fort virkestoffene, som oftes må de fleste dobble dosen etter 1 uke og etter 2-3uker er de fleste oppe i 2-3 scoops for og få skikkelig effekt, hvis du nå begynner med listen så høyt som med 3 scoops og oppretter toleranse innen en uke hva gjør man da 4 scoops? da snakker vi overdrevent inntak av geranium og kaffeine i en dose.

derfor bør man altid begynne med minste anbefalte dose på pre work og spess jack3d.

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #146 : 15. februar 2011, 16:18 »
yepp ville begynnt med maks 2 sccops egentlig 1.5..

det som er med jack3d er at kroppen tilvenner seg veldig fort virkestoffene, som oftes må de fleste dobble dosen etter 1 uke og etter 2-3uker er de fleste oppe i 2-3 scoops for og få skikkelig effekt, hvis du nå begynner med listen så høyt som med 3 scoops og oppretter toleranse innen en uke hva gjør man da 4 scoops? da snakker vi overdrevent inntak av geranium og kaffeine i en dose.

derfor bør man altid begynne med minste anbefalte dose på pre work og spess jack3d.


Ja skjønner va du mener, blir 1 scoop i denne uka, så upper jeg til 2 scoops neste uke, så til 3 uka etter, så tar jeg en "pause" på 1-2 uker og begynner forfra, får å ikke kaste penger ut av ruta  Smiley og ikke pakke i meg usaklige store doser av Koffein og Geranium ; )

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #147 : 15. februar 2011, 16:22 »
Ja skjønner va du mener, blir 1 scoop i denne uka, så upper jeg til 2 scoops neste uke, så til 3 uka etter, så tar jeg en "pause" på 1-2 uker og begynner forfra, får å ikke kaste penger ut av ruta  Smiley og ikke pakke i meg usaklige store doser av Koffein og Geranium ; )

 
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #148 : 15. februar 2011, 16:52 »
Mitt første møte med "Jack3d", jobber jo fra 7-15 hver dag og trener fra 1510 ish og utover 1 time ca. så spiser lunsj kl 11, noe som vil si at magen er så si helt tom når jeg inntar jack3d litt før 15.
NULL effekt what so ever, kom gjespende inn og gjespende ut. Mulig det må ta noen dager så vi får se videre.

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #149 : 15. februar 2011, 20:34 »
Et lite spm ang leveranse med jack3d fra powerbody.. når jeg sporer pakka kommer følgende mld : "Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret".. Noen av dere vært borti dette? Og evt hvor lenge de har pakka lagret..? :/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!