Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407427 ganger)

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #180 : 17. februar 2011, 15:15 »
Nå ligger endelig jack3d'n min på postkontoret! Gleder meg som en unge til å prøve den etterpå..

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #181 : 17. februar 2011, 15:54 »
etter ett par dager testing av jacked gav jeg den til min bror.. funka ikke på meg.

Utlogget AndréM

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #182 : 17. februar 2011, 16:47 »
Så for meg en som bare lå på golvet og sprelte med bein og armer. Tongue
Håper det ikke var meg dere refererte til, fordi det er en vesentlig forskjell på "mind-to-muscle" kontroll og spasmer på govlet :p
“No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training…what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.” - Sokrates
Treningslogg
Bildelogg

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #183 : 17. februar 2011, 20:38 »
Prøvde en scoop jack3ed isted på tom mage.. funka helt latterlig bra på meg. Skremmende effektivt. Trente nesten 2 timer, trengte ikke pauser mellom settene, ble nesten bare supersett, aldri hatt mer energi. Har brukt en boks NO xplode før, 3 scoops hver gang, men bare 1 scoop jack3d var mye mye mer effektivt en det. Håper bare jeg får sovne ikveld Tongue

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #184 : 17. februar 2011, 20:41 »
Prøvde en scoop jack3ed isted på tom mage.. funka helt latterlig bra på meg. Skremmende effektivt. Trente nesten 2 timer, trengte ikke pauser mellom settene, ble nesten bare supersett, aldri hatt mer energi. Har brukt en boks NO xplode før, 3 scoops hver gang, men bare 1 scoop jack3d var mye mye mer effektivt en det. Håper bare jeg får sovne ikveld Tongue

DMAA er en kraftig stimulant, de påstår den ligner amfetamin og efedrin. Prøv f.eks ett søk på DMAA på google, så ser du hva folk skriver. Jeg reagerer også kjempebra på den, men tar den bare av og til, for å ikke bygge for mye toleranse.

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #185 : 18. februar 2011, 12:01 »
DMAA er en kraftig stimulant, de påstår den ligner amfetamin og efedrin. Prøv f.eks ett søk på DMAA på google, så ser du hva folk skriver. Jeg reagerer også kjempebra på den, men tar den bare av og til, for å ikke bygge for mye toleranse.
Ja jeg merket den var veldig amfetamin/efedrin lignende, bare mye mer  fysisk på en måte. Fikk en skikkelig "crash" på kvelden igår. Helt ødelagt i musklene idag Smiley

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #186 : 18. februar 2011, 12:46 »
Ja jeg merket den var veldig amfetamin/efedrin lignende, bare mye mer  fysisk på en måte. Fikk en skikkelig "crash" på kvelden igår. Helt ødelagt i musklene idag Smiley

så med andre ord, du har prøvd Amf? Smiley

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #187 : 18. februar 2011, 14:37 »
Pleier å bøtte ned med det før trening, blander det i proteinshaken.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #188 : 18. februar 2011, 14:42 »
Pleier å bøtte ned med det før trening, blander det i proteinshaken.


haha, kan bli litt dyrt i lengden da, eller?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #189 : 18. februar 2011, 16:09 »
vel ifølge "kilder" er jo ekte bol billig iforhold til kostilskudd hvis man tar "gain vs price" 
Aner ikke gate prisen på amf;-)

Men  vi vet iallefall  jack3d "am-light" prisen

Ga forsåvidt 2 scoops whiteflood til en på gymmet for å prøve og han lurte på hva faen jeg hadde gitt han... dette kunne umulig være lovelig,var nesten som speed.  Men fikk ikke noe svar på om han hadde prøvd det da...


jeg kjøper NO produkter for å få en garantert god trening med syk pump, uansett hvor crap jeg føler meg før... merker at effekten etter flere måneder med bruk noen ganger i uka, så er den følelsen av å få i seg noe skikkelig stimulernede, redusert til bra med energi og god pump.  M erker fort trening med kun vann i forhold... det blir som å gå på ski uten staver  Wink (stjal vel den fra en annen utøver en gang som pratet om doping)


Han som hadde kjøpt til meg, glemte den ene posen med tilskudd (den med Jack3d, novadex xt og zma) hjemme.. utrolig, men han kan glemme det utroligste, men klarte derimot å få med noen bokser  animal stack og 10kg protein på toget.. kudos for bæring Grin

Får testet Jack3d til tirsdag neste uke, forventer egentlig ikke noe mere enn whiteflood, men blir morro lell.

Jeg liker å blande ut og drikke disse i starten av treningen,  slik at effekten kommer gradvis mens jeg varmer opp, og ikke så "bang", fungerer utmerket med whiteflood, det står tom. på esken som anbefalt, NO explode var ok på den måten, men fungerte tregere. Spent på hvordan jakc3d funker.

ps. ser at det er armotase inhibitorer i animal stack, så det kan kanskje være en fordel å ikke stacke det med novadex...

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #190 : 18. februar 2011, 18:46 »
vel ifølge "kilder" er jo ekte bol billig iforhold til kostilskudd hvis man tar "gain vs price" 
Aner ikke gate prisen på amf;-)

Men  vi vet iallefall  jack3d "am-light" prisen

Ga forsåvidt 2 scoops whiteflood til en på gymmet for å prøve og han lurte på hva faen jeg hadde gitt han... dette kunne umulig være lovelig,var nesten som speed.  Men fikk ikke noe svar på om han hadde prøvd det da...


jeg kjøper NO produkter for å få en garantert god trening med syk pump, uansett hvor crap jeg føler meg før... merker at effekten etter flere måneder med bruk noen ganger i uka, så er den følelsen av å få i seg noe skikkelig stimulernede, redusert til bra med energi og god pump.  M erker fort trening med kun vann i forhold... det blir som å gå på ski uten staver  Wink (stjal vel den fra en annen utøver en gang som pratet om doping)


Han som hadde kjøpt til meg, glemte den ene posen med tilskudd (den med Jack3d, novadex xt og zma) hjemme.. utrolig, men han kan glemme det utroligste, men klarte derimot å få med noen bokser  animal stack og 10kg protein på toget.. kudos for bæring Grin

Får testet Jack3d til tirsdag neste uke, forventer egentlig ikke noe mere enn whiteflood, men blir morro lell.

Jeg liker å blande ut og drikke disse i starten av treningen,  slik at effekten kommer gradvis mens jeg varmer opp, og ikke så "bang", fungerer utmerket med whiteflood, det står tom. på esken som anbefalt, NO explode var ok på den måten, men fungerte tregere. Spent på hvordan jakc3d funker.

ps. ser at det er armotase inhibitorer i animal stack, så det kan kanskje være en fordel å ikke stacke det med novadex...
Er ikke animal stak bare en masse prohormoner?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #191 : 18. februar 2011, 18:59 »
Nå har powerbody salg på jack3d til under 200 kroner, i smaken white blue raspberry.

http://www.powerbody.co.uk/product-usp_labs_jack3d_white_blue_raspberry_250g,2863.html

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #192 : 18. februar 2011, 19:02 »
denne tråden er legendarisk! Cheesy
likte spesielt han som mistet muskelkontrollen  Grin Grin


Så for meg en som bare lå på golvet og sprelte med bein og armer. Tongue

Haha, han ser vel ut sånn som fra 00:49

http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184#noexternalembed#

Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #193 : 18. februar 2011, 19:22 »
Skal Jack3d tas på tom mage?

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #194 : 18. februar 2011, 20:16 »
NO xplode skal hvertfall tas på tom mage, så regner med at jacked skal tas på tom mage for å få full effekt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!