Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407453 ganger)

Utlogget aperture

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #195 : 18. februar 2011, 20:34 »
Jeg testet jack3d for første gang i dag. Har ikke prøvd noen andre pre-workout tilskudd før.

Tok kun 1 scoop. Fyfaen det gjorde greiene sine!

Jeg ble ikke sliten! Det var rett og slett litt skremmende, så jeg holdt faktisk litt tilbake. Redd for å gå på et kjempe kræsj, best å begynne rolig Smiley Jeg trener med puls klokke, vanligvis ligger jeg på rundt 155-160 i maks når jeg tar den ganske langt ut på settene, Med Jack3d så lå jeg på 170-175 i maks, og da kunne jeg ikke kjente at jeg var sliten,, bare at hjertet banket ganske hardt Smiley Ble rett og slett ikke sliten mellom settene som jeg vanligvis blir.

Jeg kunne heller ikke kjenne noen smerter i musklene som jeg vanligvis får på de siste repsene.

Har forleøpig ikke merket noen bivirkninger, får bare håpe jeg får sove i natt Smiley Jeg vet at jeg ganske følsom for koffein.

Virker som det er ganske individuelt hvordan man reagerer på dette.

Hadde forresten ingen problemer med tollen, gikk rett igjennom.




Figuz

  • Gjest
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #196 : 18. februar 2011, 21:08 »
Jeg tok en scoop med dette tilskuddet rett før trening, og endte opp med å trene 3 timer og 30 minutter, etter trening måtte  jeg spy og hadde en rævva kveld. Det kan hende at det var andre ting enn bare dette produktet som gjorde det.. Skal nevnes at jeg hadde drukket endel kaffi i tillegg til dette, så skal prøve igjen til søndag uten noe annet før og se hvordan det fungerer. Smiley

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #197 : 18. februar 2011, 21:15 »
nei animal stack inneholder ikke prohormoner lenger. Bare sjekk innholdslista på bodybuilding.com
Zma, tribulus, arigine og en haug med andre "urter" ikke noe prohormner lenger, da det er forbudt i usa forlengst.
litt sånn "altibox" produkt...

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #198 : 18. februar 2011, 21:19 »
effekten av disse er sterkere på tom mage, derfor er det anbefalt... men også sykt mye mere kvalmende ut i treningen. men hvis jeg drikker f.eks size on under trening etterpå går det bra.

Så hvis man blir dårlig av dette, anbefaler jeg faktisk å prøve å innta litt næring en times tid før trening, av type fast føde og ikke protein shake... da blir man enda lettere kvalm.

Utlogget aperture

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #199 : 18. februar 2011, 21:33 »
Jeg tok en scoop med dette tilskuddet rett før trening, og endte opp med å trene 3 timer og 30 minutter, etter trening måtte  jeg spy og hadde en rævva kveld. Det kan hende at det var andre ting enn bare dette produktet som gjorde det.. Skal nevnes at jeg hadde drukket endel kaffi i tillegg til dette, så skal prøve igjen til søndag uten noe annet før og se hvordan det fungerer. Smiley

Hva er vitsen med å trene i over 3 timer? Smiley Det er jo både bortkasta og å be om bråk med kroppen din!

Utlogget Butt

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #200 : 18. februar 2011, 21:37 »
Heei!

Lurte på om man må ta noe leverrens etter at man har brukt dette produktet? Har planer om å kjøpe inn etter og ha lest så masse positivt, og gleder meg kjempe mye!
Problemet er at jeg er i forsvaret, burde jeg vente?
Pain is temporary, victory remains forever..

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #201 : 18. februar 2011, 23:28 »
effekten av disse er sterkere på tom mage, derfor er det anbefalt... men også sykt mye mere kvalmende ut i treningen. men hvis jeg drikker f.eks size on under trening etterpå går det bra.

Så hvis man blir dårlig av dette, anbefaler jeg faktisk å prøve å innta litt næring en times tid før trening, av type fast føde og ikke protein shake... da blir man enda lettere kvalm.


Henger meg på denne.

De som får effekt av dette, bør spise bra både før og etter, for å unngå dette krasjet som enkelte før. Og som sagt over, ikke proteinshake, men fast føde.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #202 : 18. februar 2011, 23:29 »

Mange som har testet positivt iflg wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/1,3-dimethylamylamine

In 2009, the World Anti-Doping Agency added methylhexanamine to the 2010 prohibited list.[16]

Methylhexanamine was implicated as a stimulant used by five Jamaican athletes in 2009. JADCO, the Jamaican anti-doping panel, was initially unable to determine whether it was prohibited by the rules,[17] but subsequently decided to impose sanctions on some of the affected athletes on the grounds that the drug was similar in structure to the banned substance tuaminoheptane.[18]

During the 2010 Commonwealth Games, Nigerian athlete Damola Osayemi was stripped of her gold medal in the 100m after methylhexanamine was detected during drug testing.[19] Subsequently, another Nigerian athlete, Samuel Okon, who finished sixth in the 110m hurdles, also tested positive for the drug.[20]

In October 2010, two Portuguese cyclists - Rui Costa and his brother Mario - tested positive for the substance. The samples were taken during the Portuguese National Championships at the end of June.[21]

In October 2010, nine Australian athletes have been found by Australian Sports Anti-doping Authority to have tested positive for the substance. These players may include NRL and AFL players. [22]

In November 2010 two South African rugby union players, Chiliboy Ralepelle and Bjorn Basson, were found to have tested positive for the substance on their annual tour of the Northern Hemisphere, and were immediately sent home from the tour by the South African Rugby Union, although it is possible that the players may have ingested the substance inadvertently in the form of medication for flu symptoms.[23]

In 2010 Belgian National Amateur Masters Champion Rudy Taelman was suspended for one year for a positive test for methylhexanamine. He successfully defended himself from accusations of willful doping by proving that a supplement called "Crack" had caused the non-negative test. It should be noted that he was an active anti-doping advocate, and ironically the one to call for the doping controls to which he was submitted. [24]

In January 2011, the Greek basketball team Iraklis indefinitely suspended Matt Bouldin after he tested positive for methylhexanamine.[25]

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #203 : 19. februar 2011, 00:07 »
Hva er vitsen med å trene i over 3 timer? Smiley Det er jo både bortkasta og å be om bråk med kroppen din!

tull...  Jeg trener ca 4 timer om gangen.. 6 dager i uka.. - man blir vandt til mye trening...
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #204 : 19. februar 2011, 16:39 »
tull...  Jeg trener ca 4 timer om gangen.. 6 dager i uka.. - man blir vandt til mye trening...

Har du noe fremgang da?

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #205 : 19. februar 2011, 16:40 »
Har du noe fremgang da?

Tsssss.. fremgang er ikke så viktig.. det er viktigere å ha noe å gjøre på fritida! Tongue
Mandal Treningssenter.

AntiXrist

  • Gjest
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #206 : 19. februar 2011, 16:46 »

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #207 : 19. februar 2011, 17:04 »
jeg har i de siste 3 mnd så har jeg trent med programmet til arnold.. og har faktisk hatt mer fremgang en tidligere, ja..
 Offtopic
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #208 : 19. februar 2011, 17:25 »
Er så genial den episoden Cheesy

Haha, ja, en av de beste noensinne!

AntiXrist

  • Gjest

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!