Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407514 ganger)

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #256 : 23. februar 2011, 16:58 »
Jeg tror ikke de som sammenlikner jack3d med amf har prøvd amf for å si det sånn...

Anyway, noen som vet ca hvor mye koffein det er per scoop?

DMAA er brukt som partydop, så jeg vil anta at de som uttaler seg om det har peiling.

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #257 : 24. februar 2011, 09:17 »
DMAA er brukt som partydop, så jeg vil anta at de som uttaler seg om det har peiling.
Nå har jeg aldri prøvd ren DMAA så kan hende ved store doser at det er mer likt, men slik som produktet jack3d er kan det ikke sammenlikned med amf.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #258 : 24. februar 2011, 09:34 »
etter gjentatt test vil jeg si at White flood er fortsatt bedre. Jacked gir  mere futt, men midre effekt på pump og styrke.  inneholder kun litt arginine for pumpe, mens wf innholder mye mere som øker trøkket. Sånn rent energi messig, er de som sagt ganske like.

pris, omtrent lik , wf 50 x 2 scoop doser, men 1 scoop gir like futt som 1 scoop jack, ergo 100 doser... bruker du 2 scoops med jack3d varer sitter du igjen med bare 22,5 doser..


En kompis av meg har brukt WF en stund,med god effekt.  han brukte igår etter 1 mnd uten wf,  2 scoops Jack3d og kjente ingenting, annet enn at han ble sløvere  og svimmel.  Men han har trent sammenhengende vekter og skiturer hver dag i over en uke, så vi mistenker at han er litt overtrent..

Kommer til å prøve dem litt om hverandre, finne ut hvem som yter mest,,,men syns det er rart at så få på dette forumet ikke har kastet seg over Controlled labs White flood, den er utrolig populær på BB.com.




Utlogget OerikO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 156
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 156

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #259 : 24. februar 2011, 09:38 »
etter gjentatt test vil jeg si at White flood er fortsatt bedre. Jacked gir  mere futt, men midre effekt på pump og styrke.  inneholder kun litt arginine for pumpe, mens wf innholder mye mere som øker trøkket. Sånn rent energi messig, er de som sagt ganske like.

pris, omtrent lik , wf 50 x 2 scoop doser, men 1 scoop gir like futt som 1 scoop jack, ergo 100 doser... bruker du 2 scoops med jack3d varer sitter du igjen med bare 22,5 doser..


En kompis av meg har brukt WF en stund,med god effekt.  han brukte igår etter 1 mnd uten wf,  2 scoops Jack3d og kjente ingenting, annet enn at han ble sløvere  og svimmel.  Men han har trent sammenhengende vekter og skiturer hver dag i over en uke, så vi mistenker at han er litt overtrent..

Kommer til å prøve dem litt om hverandre, finne ut hvem som yter mest,,,men syns det er rart at så få på dette forumet ikke har kastet seg over Controlled labs White flood, den er utrolig populær på BB.com.





Jeg har planlagt en svenskehandel snart, får en kjøpt White Flood der? Smiley

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #260 : 24. februar 2011, 11:50 »
Jeg har planlagt en svenskehandel snart, får en kjøpt White Flood der? Smiley
Du får kjøpt whiteflood i proteinshopen i strømstad.

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #261 : 24. februar 2011, 11:52 »
Har brukt jack3d i 2 uker nå. Første gangen jeg tok det (1 scoop) ble jeg sinnssykt gira, men etter det har jeg ikke merket noe av det "rushet". Virker som man får veldig fort toleranse for det. Bruker 2 scoops nå, har mye energi men ikke samme "fokuset" osv. som første gangen.

Utlogget orsvend

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Ufrivillig svak
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #262 : 24. februar 2011, 13:07 »
Jeg har brukt det på 2 treninger nå og har krasja katastrofalt hver gang. Det kan ha noe med å gjøre at jeg var syk hele forrige uke, eller at jeg ikke har spist så bra som jeg burde, men tror Jack3d har hatt en finger med i spillet. Brukte det før jul også og da merket jeg ikke noe negativt, men nå har det ikke gått så fint. Prøver litt uten for å finne ut om det har noe med saken å gjøre og rapporterer forskjell!
Maksløft akkurat nå

Benk: 1x110 (Mål 2011: 1x120)
Mark: 3x170 (Mål 2011: 1x200)
Bøy: 3x130 (Mål 2011: 1x150)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #263 : 24. februar 2011, 15:37 »
wf, både på proteinshoppen og bodypower på nordby...

Uansett begge er bra, men enig, etter et par ganger, så blir det bare en garanti for god trening uansett form, man merker det først uten, at man fort ikke orker like mye som med.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #264 : 24. februar 2011, 15:59 »
wf, både på proteinshoppen og bodypower på nordby...

Uansett begge er bra, men enig, etter et par ganger, så blir det bare en garanti for god trening uansett form, man merker det først uten, at man fort ikke orker like mye som med.


akkurat derfor jeg roet ned på mine pre workout supplemanger, er en ond sirkel og skulle være avhengig av disse tingene for og få en god økt.. det er gull og ha liggende hvis man greier og bruke det kun dager man virkelig trenger et løft eller man greier og begrense seg til f.eks 1mnd med 2-3mnd av osv

så nybegynnere innen pre workout produkter og nybegynnere som skulle lese denne tråden burde tenke nøye over om dere egentlig trenger det.



The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #265 : 24. februar 2011, 16:13 »
Evt. begrense bruken til kun på diett, da energinivåene virkelig går på en trøkk etterhvert som kaloriinntaket blir mindre..

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #266 : 24. februar 2011, 16:25 »
Evt. begrense bruken til kun på diett, da energinivåene virkelig går på en trøkk etterhvert som kaloriinntaket blir mindre..

yepp det også Smiley
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #267 : 24. februar 2011, 17:48 »
ikke noe for begynnere, jeg bruker annenhver trening, maks 2-3 x i uka... mest for den syke pumpen uansett. Tror egentlig at jeg kunne vært for uten de andre stimulantene, koffein merker jeg knapt noe til uansett, drikker altfor mye kaffe.. blir jo gjerne 5-6 kopper på jobb og 3-4 kopper doble nespressor hjemme på kvelden. Sover best med en espresso før leggetid.

Men Size on som jeg drikker hver trening, fungerer greit alene. Trene kun på vann derimot, det er blitt litt slitsomt.   
Size on anbefales på det sterkeste, spesielt til begynnere framfor NO produkter.

Tok jacked på dagens bryst og triceps økt, 20 min før trening, 1,5 scoops, 4 timer siden siste måltid. Forskjellen ble ikke mere guffe egentlig, men BA prikkingen kom etter ca 15 min. Den liker jeg ;-)   Sykt god økt!

Det jeg liker med WF er at den funker best å drikke på trening, noe som gjør at den ikke kommer i veien for pre workout måltidet en del liker)  Drikker wf først, når den er tom, går jeg over på size on, som jeg gradvis tilsetter mere vann så den holder til slutten, så tar jeg 2 scoops ON whey eller musclemilk, før jeg forlater gymmet.

Så anbefalt Harryliste for 6mnders forbruk
1x WF eller 2x Jack3d (skal prøve superpump max når den kommer og)
3 xSize on maximum preformance (du vil angre hvis du kun kjøper en boks)
4x muscle milk ol. protein, men denne er så digg at alt annet blir nedtur.
2xAnimal stak eller  4x zma og  nok tribulus.
2xnovedex xt mens den ennå er tilgjengelig.  Brukes i perioder, den funker, men tror ikke den er helt trygg i lengden, da den faktisk ...tja funker.
De fleste tilskuddene til ALRi er ok, men kommer ikke til å kjøpe igjen med det første. JWE ga en styrke boost dog, BAM og pro anabol syns jeg ikke gjorde noe. Så JWE kan vurderes ved mangel på annen morro.


De tilskuddene fikk meg opp nesten 10kg på 6mndr, så noe hjelp må det være i dem...



Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #268 : 24. februar 2011, 19:00 »
kun 3 ting jeg ville brukt på listen din, et pre workout-protein-creatin

tribilus er rent tull vurderte og teste det engang men heldigvis søkte jeg litt rundt og leste litt forskning og ikke noe positivt og finne f.eks testet ut her: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17530942

animal stak minimalt med effekt vel? og strengt tatt testo boostere er nå for the old crew uansett hvis man ikke har noe medisinsk tilstand som senker testosteron produskjonen mere en normal

sizeon syntes jeg virker spennende med mye bra tilbakemeldinger men hvor mye mer en vanlig kreatin får man egentlig ut av det er spørsmålet?

10kg på 6mnd.. kreatin mono=på meg 5kg opp så 6mnd igjen under 1kg pr mnd tror igrunn en liten kcal endring hadde ordnet den Cheesy

novedex lagde phil på forumet egen logg på syntes jeg husker han hadde ingen resultater.

alri hmmm.. Tongue

beklager og diskutere dette i jack3d tråd bare følte siden mange litt ferskere forum medlemer her inne leser denne tråden og kanskje nybegynnere? som tror de kan handle inn listen din og gaine 10kg kun ved de burde kanskje få et annet innspill fra andre også.


The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget Power8lethic

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 139

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #269 : 24. februar 2011, 19:28 »
ikke noe for begynnere, jeg bruker annenhver trening, maks 2-3 x i uka... mest for den syke pumpen uansett. Tror egentlig at jeg kunne vært for uten de andre stimulantene, koffein merker jeg knapt noe til uansett, drikker altfor mye kaffe.. blir jo gjerne 5-6 kopper på jobb og 3-4 kopper doble nespressor hjemme på kvelden. Sover best med en espresso før leggetid.

Men Size on som jeg drikker hver trening, fungerer greit alene. Trene kun på vann derimot, det er blitt litt slitsomt. 
Size on anbefales på det sterkeste, spesielt til begynnere framfor NO produkter.

Tok jacked på dagens bryst og triceps økt, 20 min før trening, 1,5 scoops, 4 timer siden siste måltid. Forskjellen ble ikke mere guffe egentlig, men BA prikkingen kom etter ca 15 min. Den liker jeg ;-)   Sykt god økt!

Det jeg liker med WF er at den funker best å drikke på trening, noe som gjør at den ikke kommer i veien for pre workout måltidet en del liker)  Drikker wf først, når den er tom, går jeg over på size on, som jeg gradvis tilsetter mere vann så den holder til slutten, så tar jeg 2 scoops ON whey eller musclemilk, før jeg forlater gymmet.

Så anbefalt Harryliste for 6mnders forbruk
1x WF eller 2x Jack3d (skal prøve superpump max når den kommer og)
3 xSize on maximum preformance (du vil angre hvis du kun kjøper en boks)
4x muscle milk ol. protein, men denne er så digg at alt annet blir nedtur.
2xAnimal stak eller  4x zma og  nok tribulus.
2xnovedex xt mens den ennå er tilgjengelig.  Brukes i perioder, den funker, men tror ikke den er helt trygg i lengden, da den faktisk ...tja funker.
De fleste tilskuddene til ALRi er ok, men kommer ikke til å kjøpe igjen med det første. JWE ga en styrke boost dog, BAM og pro anabol syns jeg ikke gjorde noe. Så JWE kan vurderes ved mangel på annen morro.


De tilskuddene fikk meg opp nesten 10kg på 6mndr, så noe hjelp må det være i dem...



Hørt at blodtrykket har en tendens å kjøre seg ganske høyt opp på sånn pre-workout produkter, så det kan vel være lurt å kjøre en syklus ?Tror ikke det er helt bra for kroppen å gå for lenge på det hvertfall, spesiellt ikke i kombinasjon med de andre produktene...
24 år
97 kg
1.92 m

BF : 14 %

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!