Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408516 ganger)

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #270 : 24. februar 2011, 20:30 »
Hørt at blodtrykket har en tendens å kjøre seg ganske høyt opp på sånn pre-workout produkter, så det kan vel være lurt å kjøre en syklus ?Tror ikke det er helt bra for kroppen å gå for lenge på det hvertfall, spesiellt ikke i kombinasjon med de andre produktene...

Det er iallefall mange som får høyt blodtrykk av NO xplode, så du har nok helt rett.

Ingen av disse PWO`ene er bra for kroppen både på kort og lengre sikt, men vi har dem likevel Wink
Men jeg synes det er helt rett å informere nybegynnere at dette er ikke noe å tulle rundt med, men gi mest mulig riktige opplysninger slik at man kan velge selv.

men BA prikkingen kom etter ca 15 min. Den liker jeg ;-)   Sykt god økt!

Jeg aner ikke hvorfor, men denne prikkingen gir meg en boost, mulig placebo, men jeg tar gjerne slik at kløen blir nesten utholdelig. Når jeg da begynner å trene forsvinner kløen akkurat i det jeg løfter, jo tyngre jo bedre. Klarer meg ikke uten b-alanin.

Nå har jeg aldri prøvd ren DMAA så kan hende ved store doser at det er mer likt, men slik som produktet jack3d er kan det ikke sammenlikned med amf.

http://psychonaut.com/post-32412.html?f=15

Jeg vil tro at den innholder noe sånt som 20-30 mg DMAA per scoop.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #271 : 24. februar 2011, 23:31 »
vel, får vel legge til at de nesten 10kg, inkluderer mye mat og en uheldig spekk pålegging, og at jeg hadde gått ned litt først pga. mye snekring, og mindre trening. Så fra tidligere max, vil jeg si ca 6 kg, men er på vei videre opp nå..
Er mange faktorer som spiller inn, samnt bra trening og nok mat, men har gjordt det før, men langt dårligere resultater.
 

gikk på kreatin før denne økningen og.  Kompis av meg gikk opp 5 kg på ca 2 mnder.. med Wf, sizeon og nov-xt   men han hadde ikke brukt kreatin, og size on er et fint kreatin tilskudd eller komplett på gymmet drikk. Ganske sikkert mest kreatin gains, men han ble mere deffa enn "utvannet"

nærmer meg skummelt 40(isj), så test boostere merkes, men ikke nødvendigvis bare for muskler....  jeg syns som sagt noen av dem funker, sikkert kombinert med kosthold og rett trening.  kan være innbildning , naturligvis.

Prøver animal stak nå, koster tross alt bare dobbelt så mye som en mnd med ZMA, som den inneholder mm.  greit alt i ett produkt,


For en begynner ville vi vel kuttet ut alt unntatt size on og prottis ja, ingen som har trent under et år trenger NO produkter egentlig....


Akkurat nå bruker jeg kun jack3d eller WF  maks, hver  2-3. trening... 
Size on, halv scoop, kun trenings dager.  eneste kreatin jeg tar 4-5 dager i uka.
Muscle milk, flere om dagen.
Animal stak før legge tid. 



Alle har sine preferanser, men når jeg er på harrytur, kjøper jeg ting jeg ikke får her til lands... gidder ikke kjøpe ON whey for å spare noen kr, eller vanlig kreatin, da støtter jeg heller norske butikker.

Tilbake til Jack3d..




AntiXrist

  • Gjest
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #272 : 25. februar 2011, 00:16 »
3 doseringer til trening = altfor mye for meg.
2 doseringen for å våkne opp til skolen = for mye.

Vil ikke dosere på en stund, prøver å trener uten å ser om jeg får en crash - som jeg har fått etter hver trening med jack3d.

Første trening på en stund uten jack3d - null crash.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #273 : 25. februar 2011, 08:43 »
3 doseringer til trening = altfor mye for meg.
2 doseringen for å våkne opp til skolen = for mye.

Vil ikke dosere på en stund, prøver å trener uten å ser om jeg får en crash - som jeg har fått etter hver trening med jack3d.

Første trening på en stund uten jack3d - null crash.

Hva mener du "crash"
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #274 : 25. februar 2011, 09:39 »
tror crash er litt på dagsformen,

mine krasjer, som egentlig ikke skjer så ofte lenger, da jeg vet hva som forårsaker dem,  består av at jeg blir utrolig slapp og sliten et par timer etter på, men det går over.
Beste måte å unngå det er å ete et "beafcake" sized måltid en times tid etter trening...

Eller drikke no produktet istedenfor vann i starten av økta, da får du peak ca 15-30 min inn i treningen, når du begynner å bli sliten, og du rekker å spise etter trening før du har kommet ned igjen.

Merker at jo lenger før trening jeg tar slike, jo kortere tid etter trening kan du oppleve å bli skikkelig sliten, og på kanten av å kaldsvette og bare måtte ha mat...
Samnt jo færre kroppsdeler man trener, jo mindre crash... tror rett og slett man trener litt meere og hardere med dette, noe som kroppen virkelig kjenner etterpå.

Jeg krasjer som sagt sjelden med forholdsregler.


Men her er to spørsmål :

1. Der som ikke kjenner noe til dette, kan dere skrive opp hva dere trente den dagen, hvor mange øvelser set og reps.. ?

2. Dere som krasjer hardt, list opp det samme ?

Tror jeg ser noe jeg har funnet ut av selv. For lave reps og HIT trening, og man merker lite effekt av disse.
For mange kroppsdeler per økt, og man går ned for telling etterpå. 



Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #275 : 25. februar 2011, 17:45 »
Noen som vet hva jeg kan forvente?


Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
25.02.2011 14:44    0024 OSLO 
Avvik i produksjonen
Årsak: Antatt tollpliktig
Tiltak: sendt til tollundersøkelse
23.02.2011 12:49    0001 OSLO 
Sendingen er ankommet mottakerlandet
23.02.2011 10:32    0001 OSLO 
Sendingen er sendt fra avsenderland
22.02.2011 09:50    

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #276 : 25. februar 2011, 17:58 »
Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men "Jack3d" har resultert i postive dopingprøver for mange idrettsutøvere rundt om i verden den siste tiden, også i Norge.

Det slår ut på "Metylheksanamin" som heller ikke er oppgitt i varedeklerasjonen.

Så er folk opplyst om det.



Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #277 : 25. februar 2011, 18:50 »
Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men "Jack3d" har resultert i postive dopingprøver for mange idrettsutøvere rundt om i verden den siste tiden, også i Norge.

Det slår ut på "Metylheksanamin" som heller ikke er oppgitt i varedeklerasjonen.

Så er folk opplyst om det.


Hva sører er, og gjør Metylheksanamin?
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081


Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #279 : 25. februar 2011, 19:09 »
Noen som vet hva jeg kan forvente?


Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
25.02.2011 14:44    0024 OSLO 
Avvik i produksjonen
Årsak: Antatt tollpliktig
Tiltak: sendt til tollundersøkelse
23.02.2011 12:49    0001 OSLO 
Sendingen er ankommet mottakerlandet
23.02.2011 10:32    0001 OSLO 
Sendingen er sendt fra avsenderland
22.02.2011 09:50    

Ser ut som det har blitt stoppet, du får nok ett brev snart med krav om resept.

Vet ikke om det er nevnt tidligere i tråden, men "Jack3d" har resultert i postive dopingprøver for mange idrettsutøvere rundt om i verden den siste tiden, også i Norge.

Det slår ut på "Metylheksanamin" som heller ikke er oppgitt i varedeklerasjonen.

Så er folk opplyst om det.


Det er nevnt flere titalls ganger. Minst.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #280 : 25. februar 2011, 19:21 »
Ser ut som det har blitt stoppet, du får nok ett brev snart med krav om resept.

Det er nevnt flere titalls ganger. Minst.

Hvis de krever resept, hva gjør jeg da? Jeg har jo selvsagt ikke noen resept på dette Tongue Trodde det skulle være lovlig å innføre i inntil 3 mnd til eget forbruk jeg...

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #281 : 25. februar 2011, 19:27 »
Hvis de krever resept, hva gjør jeg da? Jeg har jo selvsagt ikke noen resept på dette Tongue Trodde det skulle være lovlig å innføre i inntil 3 mnd til eget forbruk jeg...

Nesj, det blir da sendt tilbake etter en liten periode.

Ja, du kan importere legemidler opp til 3 mnd, men tollvesenet KAN kreve resept.

Tollvesenet VET selvfølgelig at du ikke har gått til legen og fått resept på jack3d, så dumme er de ikke :Smiley

Hold oss oppdatert da, når du får brevet.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #282 : 25. februar 2011, 19:38 »
Hadde vært jævlig kult å gå til legen, forklare at man mangler litt piff på trening, sier man spiser bra og variert, legger frem forslag om Jack3d så faktisk får en resept på det. Kanskje jeg skal teste det  biggrin

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #283 : 25. februar 2011, 19:40 »
Hadde vært jævlig kult å gå til legen, forklare at man mangler litt piff på trening, sier man spiser bra og variert, legger frem forslag om Jack3d så faktisk får en resept på det. Kanskje jeg skal teste det  biggrin

jack3d på resept Tongue why når man kan bestille det fra nettet? x) garantert MYE dyrere hvis det hadde fantes på resept

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #284 : 25. februar 2011, 19:46 »
jack3d på resept Tongue why når man kan bestille det fra nettet? x) garantert MYE dyrere hvis det hadde fantes på resept

Jeg har jo bestilt på nett, og nå får jeg muligens krav om resept for å få lov til å få det...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!