Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407439 ganger)

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #315 : 03. mars 2011, 09:47 »
skjønner ikke at folk ikke kjenner disse..


Det gjer ikkje eg heller!
Hadde ei fantastisk trening igår. Tok det ca 20 min før trening og et par timar etter en relativt lett middag. Drikker enorme mengder kaffi til vanlig så tok 2 scoops.

Trener "fullkropp", dvs bøy, lårcurl, skråbenk (hantler), arnoldpress, nedtrekk foran, roing, triceps og bicepscurl.

Kom på gymmen og følte meg dritbra foran mitt første sett med skråbenk. Gikk og henta vekter som er 10% tyngre enn dei eg hadde på mandag. Knuste dei opp med "one more rep" og ekstra sett og slik fortsatte det.

Kongefølelse!
Var akkurat som eg klarte å mobilisere meir krefter enn vanlig, har jo ikkje blitt sterkare over natta. Hadde en utrulig treningsiver og vilje. Var den beste treninga eg har hatt på jævlig lenge!
Var rått å dunke opp vekter mens eg høyrte på Satyricon: "Black Lava".


Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #316 : 03. mars 2011, 15:33 »
Så du må ta det på tom mage?...
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #317 : 03. mars 2011, 15:40 »
Folk som sier de tar 3 scoops og ikke merker noe må ha full magesekk når de inntar det.. jeg har helt ok høy koffeintoleranse, og får god effekt av 1,5 - 2 scoops (veier 110 kg. også.)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #318 : 03. mars 2011, 16:35 »
Så du må ta det på tom mage?...
1 time etter proteinshake eller 2 timer etter måltid er det for pre-workout produkter.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #319 : 03. mars 2011, 16:44 »
Folk som sier de tar 3 scoops og ikke merker noe må ha full magesekk når de inntar det.. jeg har helt ok høy koffeintoleranse, og får god effekt av 1,5 - 2 scoops (veier 110 kg. også.)

negativ..når jeg  trener er det 4-5 timer sist jeg spista..naaada effekt og er bl.a merker nada koffein, uansett mengder. Men uansett er det å ta på så tom mage som mulig best for de som syns det funker.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #320 : 03. mars 2011, 18:22 »
1 time etter proteinshake eller 2 timer etter måltid er det for pre-workout produkter.

Satan, ikke rart pre-workout produkter ikke har fungert på meg... Takker for svar, hvordan er det med post workout produkter? Om jeg tar de rett etter trening kan jeg vell drikke en proteinshake 15-20 minutt etterpå?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #321 : 03. mars 2011, 21:02 »
Satan, ikke rart pre-workout produkter ikke har fungert på meg... Takker for svar, hvordan er det med post workout produkter? Om jeg tar de rett etter trening kan jeg vell drikke en proteinshake 15-20 minutt etterpå?
Ja, står hvertfall det på cellmass boksen Tongue

AntiXrist

  • Gjest
Jeg spiser som vanlig alltid 1-1.5 time før trening, og tar dette rett før trening (30 min).
Jeg trenger ihvertfall langt fra tom mage for at det skal fungere.

Om jeg ikke hadde spist på 3-4 timer før trening hadde jeg ikke kunnet trene optimalt!

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #323 : 04. mars 2011, 08:06 »
Jeg har prøvd gaspari superpump, n.o explode og horsepower. Gaspari fungerte før, men har endret formula tror jeg , for nå merker jeg ingenting. n.o explode likeså. Eneste jeg kjenner noe av nå er horsepower men det smaker så jævlig at du må ha betalt for å drikke det synes jeg.
Skal definitivt teste jacked eller wf neste gang.

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #324 : 04. mars 2011, 10:25 »
Når jeg trener er det 6 timer siden sist jeg spiste. Fungerer bra det Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #325 : 04. mars 2011, 11:59 »
Jeg har lest flere steder at koffein når toppnivåer ca 1 time etter at det er inntatt (uten at jeg finner kilder på det), og har hørt syklere snakke om at det helst skal inntas 5 timer før en treningsøkt / konkurranse fordi det er da det er størst andel av FFA i blodet. Hvordan er det med 1,3 Dimethylamylamine? Jeg ser folk får crash etter treningsøkten, så det er kanskje noe annerledes. Men noen som har noe info (annet enn empiri) om det?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #326 : 04. mars 2011, 12:23 »
spiste 1,5 time før gårsdagens økt, droppet jack3d og tok kun size on under trening. Merket at jeg var klar for å forlate gymmet halveis i økta og dårligere pump, ellers var ting likt i starten, så disse gør at jeg orker en mye lenger økt enn vanlig, 1,5t istedenfor 45min...
noe som forklarer hvorfor man selv om man ikke kræsjer blir vesentlig mere sliten etter trening....

Før trente jeg kun en kroppsdel per trening, men det siste halvåret har det blitt 2 per økt, da jeg har hatt med en armdel etter hver hoved kroppsdels trening...

igår skulel jeg ta rygg og skuldre fordir jeg skal ha en armdag med en kompis idag... rygg og biceps er greit, men rygg og skuldre ble hardt... burde droppet skuldre og tatt en annen dag merket jeg..

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #327 : 04. mars 2011, 19:18 »
Hva mener der egentlig med at dere kræsjer, skulle tro det var narkotika det var snakk om her. Det er ikke littegrann placebo inne i bildet kanskje?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #328 : 04. mars 2011, 19:27 »
Prøvde 1 scoop for første gang i dag.. Ble ikke sliten i triceps uansett hvor mye jeg trente! 90kg i smalbenk føltes ut som 80.. Eneste negative er den prikkingen som folk snakker om, når jeg gikk hjemover føltes det ut som det var tett før jeg besvimte.. ville bare legge meg ned å slappe av, hadde 0 energi! Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #329 : 04. mars 2011, 19:34 »
Hva mener der egentlig med at dere kræsjer, skulle tro det var narkotika det var snakk om her. Det er ikke littegrann placebo inne i bildet kanskje?

Litt placebo er det alltid Wink
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!