Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408464 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #330 : 04. mars 2011, 19:35 »
Hva mener der egentlig med at dere kræsjer, skulle tro det var narkotika det var snakk om her. Det er ikke littegrann placebo inne i bildet kanskje?
Prøv det sjæl, tren drit hardt så finner du fort ut hva ''kræsjet'' er etter treninga! For meg er det veldig mangel på matlyst, svimmel og kvalm. Noen ganger moderat skjelving, selvom jeg har inntatt gainer etter treninga..
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #331 : 04. mars 2011, 19:37 »
Hva mener der egentlig med at dere kræsjer, skulle tro det var narkotika det var snakk om her. Det er ikke littegrann placebo inne i bildet kanskje?

Om du ikke har opplevd en krasj, vet du ikke hva du snakker om.

Prøv det sjæl, tren drit hardt så finner du fort ut hva ''kræsjet'' er etter treninga! For meg er det veldig mangel på matlyst, svimmel og kvalm. Noen ganger moderat skjelving, selvom jeg har inntatt gainer etter treninga..

Jeg skjelver, fryser og er skikkelig kvalm. DA vet jeg at jeg har trent alt for hardt Smiley

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #332 : 04. mars 2011, 19:38 »
Prøvde 1 scoop for første gang i dag.. Ble ikke sliten i triceps uansett hvor mye jeg trente! 90kg i smalbenk føltes ut som 80.. Eneste negative er den prikkingen som folk snakker om, når jeg gikk hjemover føltes det ut som det var tett før jeg besvimte.. ville bare legge meg ned å slappe av, hadde 0 energi! Tongue

Prikkingen er GOD. Jeg supplerer av og til med ekstra b - alanin for mer prikking! Den er dødsdigg!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #333 : 04. mars 2011, 19:40 »
Prikkingen er GOD. Jeg supplerer av og til med ekstra b - alanin for mer prikking! Den er dødsdigg!

Ikke vet jeg, om det var den som fikk meg til å nesten besvime er den IKKE god. Men muligens det ikke var den som gjorde det Tongue
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #334 : 04. mars 2011, 19:42 »
Ikke vet jeg, om det var den som fikk meg til å nesten besvime er den IKKE god. Men muligens det ikke var den som gjorde det Tongue

Ikke tren for hardt. Når du tar jack3d må du ha til selvkontroll til å ikke gå over styr, ellers krasjer du Smiley

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #335 : 05. mars 2011, 08:37 »
Om du ikke har opplevd en krasj, vet du ikke hva du snakker om.

Jeg skjelver, fryser og er skikkelig kvalm. DA vet jeg at jeg har trent alt for hardt Smiley
Om du ikke har opplevd en krasj, vet du ikke hva du snakker om.

Jeg skjelver, fryser og er skikkelig kvalm. DA vet jeg at jeg har trent alt for hardt Smiley

Hvis jeg tar for mye så blir jeg kvalm, skjelver og får løs mage osv. Er det det du mener med kræsj?

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #336 : 05. mars 2011, 09:07 »
Jeg har lest flere steder at koffein når toppnivåer ca 1 time etter at det er inntatt (uten at jeg finner kilder på det), og har hørt syklere snakke om at det helst skal inntas 5 timer før en treningsøkt / konkurranse fordi det er da det er størst andel av FFA i blodet. Hvordan er det med 1,3 Dimethylamylamine? Jeg ser folk får crash etter treningsøkten, så det er kanskje noe annerledes. Men noen som har noe info (annet enn empiri) om det?
DMAA skal ha en halveringstid på 4-5 timer mot koffeins ca 6, så plasmakonsentrasjonen skal ikke synke så mye fortere enn koffeinet. På tom mage skal begge deler bli tatt opp svært fort. For DMAA har jeg lest alt ifra 30 til 60 minutter før effekten kommer på amerikanske forumer.
I tillegg så vil formen det kommer i også spille en rolle for hvor hurtig det blir tatt opp. Tabletter er tregere enn pulver feks. Men hvis folk sulter seg i 3-5 timer før trening kan jo også dette spille inn på krasjen. Hvis man kompanserer med raske karbs under trening er det lett for å bli kvalm grunnet glukosesvingningene, uten at det har så mye med jack3d å gjøre.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #337 : 05. mars 2011, 10:35 »
DMAA skal ha en halveringstid på 4-5 timer mot koffeins ca 6, så plasmakonsentrasjonen skal ikke synke så mye fortere enn koffeinet. På tom mage skal begge deler bli tatt opp svært fort. For DMAA har jeg lest alt ifra 30 til 60 minutter før effekten kommer på amerikanske forumer.
I tillegg så vil formen det kommer i også spille en rolle for hvor hurtig det blir tatt opp. Tabletter er tregere enn pulver feks. Men hvis folk sulter seg i 3-5 timer før trening kan jo også dette spille inn på krasjen. Hvis man kompanserer med raske karbs under trening er det lett for å bli kvalm grunnet glukosesvingningene, uten at det har så mye med jack3d å gjøre.
Nei, ser det ikke er noen voldsom forskjell på halveringstiden.

Takk for fint svar, det setter jeg pris på. Smiley

Utlogget Nicko

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #338 : 05. mars 2011, 11:12 »
Kjøpte Jack 3d i grape bubblegum, utrolig god smak og går lett ned.
har ikke hatt noe tro på sanne preworkout supplementer, men jeg fikk noe helt vilt med energi økte masse i vekter å bare måtte kjøre flere repser, vanligvis trener jeg i litt under en time, men nå trente jeg i en og en halv time, spydde nesten på siste repsa,  vet det ikke er så bra å trene så lenge fordi man kan overtrene musklene, ble litt kvalm og hodeverk på slutten, men det er nok fordi jeg hadde trent utrolig hardt og ikke Jack3d.
dagen etter ødelagt i kroppen, men da vet man at det fungerer og har hatt en bra trening
men anbefaler Jack3d på det sterkeste, hvis det fortsetter slik skal jeg kjøpe inn noen flere bokser. Anbefales.  Shocked   Grin

Utlogget orsvend

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Ufrivillig svak
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #339 : 05. mars 2011, 11:37 »
Hvis jeg tar for mye så blir jeg kvalm, skjelver og får løs mage osv. Er det det du mener med kræsj?

Dette merker jeg og hvis jeg tar for mye. Får sånn uggen følelse i kroppen. Ikke matlyst i det hele tatt og klarer ikke å slappe av. Klump i halsen som om jeg skulle ha elskerinna i skapet mens kona sitter på sofaen =p

Tok alltid 3 scoops sist gang jeg brukte det, men nå kan jeg bare ta 1 for å unngå den forferdelige kræsjen
Maksløft akkurat nå

Benk: 1x110 (Mål 2011: 1x120)
Mark: 3x170 (Mål 2011: 1x200)
Bøy: 3x130 (Mål 2011: 1x150)

Utlogget firefireto

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #340 : 08. mars 2011, 09:56 »
Star Nutrition har kommet med ett produkt som er veldig lik jack3d, Anabolic Beast. Men er kanskje litt bedre. Her er det en side som sammenligner produktene: http://www.expertpanelen.se/blogg/2011/02/vad-ar-skillnaden-mellan-jack3d-och-anabolic-beast/

Her er litt mer om Anabolic Beast; http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-beast-260-g

Utlogget Bjorheim93

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 571
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 571

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #341 : 08. mars 2011, 13:25 »
spor
Gymmen Treningssenter, Nærbø

Knebøy:          220kg (29.10.14)
Benkpress:      145kg (06.11.14)
Markløft:         320kg (09.10.22)

Treningslogg:
www.minlogg.cow.no
Youtube konto:
http://www.youtube.com/user/bjorheim1993/videos

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #342 : 08. mars 2011, 14:46 »
*kakesmule*
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #343 : 08. mars 2011, 15:18 »
Hmm.. Ser mange har blitt kvalme og ødelagte på slutten av/etter trening ved bruk av Jack3d. Kan det være at dere trener hardere nå enn før?
 
Jeg kjenner meg igjen i de fleste "bivirkningene" her uten å bruke jack3d, spesielt om jeg ikke har spist 1-2 timer før trening. Blir ofte kvalm, uggen og mister matlysten når jeg har kjørt tunge baseøvelser skikkelig hardt. Jeg reagerer også på at det er såpass få aktive utøvere som elsker dette kosttilskuddet (de hadde vell gjort det om det var såpass bra for prestasjonsevnen som enkelte hevder).
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #344 : 08. mars 2011, 15:25 »
Hmm.. Ser mange har blitt kvalme og ødelagte på slutten av/etter trening ved bruk av Jack3d. Kan det være at dere trener hardere nå enn før?
 
Jeg kjenner meg igjen i de fleste "bivirkningene" her uten å bruke jack3d, spesielt om jeg ikke har spist 1-2 timer før trening. Blir ofte kvalm, uggen og mister matlysten når jeg har kjørt tunge baseøvelser skikkelig hardt. Jeg reagerer også på at det er såpass få aktive utøvere som elsker dette kosttilskuddet (de hadde vell gjort det om det var såpass bra for prestasjonsevnen som enkelte hevder).

Markløft er helt jævlig om du har tatt PWO. Starter jeg økta med markløft har jeg ikke en dritt energi etterpå.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!