Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407562 ganger)

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #345 : 08. mars 2011, 15:34 »
Jacked går på sentralnervesystemet, derfor blir en giret, alle reagerer foskjellig.
Jeg får en skikkelig nedtur etter å ha trent, orke knapt å skifte kanal på tv, og kjenner flere som begynner å støvsuge huset osv etter ei supertung økt på gymet.
Markløft er helt jævlig om du har tatt PWO. Starter jeg økta med markløft har jeg ikke en dritt energi etterpå.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #346 : 08. mars 2011, 16:45 »
Ok jeg tar tilbake at jack3d ikke funker, la meg fortelle.
Forrige lørdag skulle jeg opp "tidlig" og kjøre kardio kl 10 på gymmen. Stappa 2 skjeer jack3d i shaken, drakk halve og da jeg kom te gymmen drakk ejg resten. Tenkte som vanlig .. "i dag blir dt rask gange i 1t" for jeg HATER å jogge..men etter 29min så sa noe inni meg..jogg i 10min, and so I did..og så 10min til (ny personlig rekord for sammenhengende jogging) og enda 10min! jeg hadde jogga i 30min sammenhengende (ikke le det er stort for meg, 1.5år sia jeg har jogga før :p) slang meg ned på gulvet etterpå og bare lå der med ett smil og kvalme på vei. Altså å jogge 30min hadde IKKKEE vært mulig uten jack3d for meg. Men så gikk jeg kollosalt på veggen etterpå da.. Men var verdt det;D
Må nevne at jeg ikke hadde spist på 8-10t timer da jeg tok jack3d (sov), merker fortsatt nada effekt når jeg har tom mage i 3-4 timer og så tar den etter jobb når jeg ska trene. Kommer til å bruke dette forever når det gjelder kardio!

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #347 : 08. mars 2011, 16:52 »
Hvis det går så hardt på sentralnervesystemet at du kvelder fullstendig etter økta, blir det ikke det litt av det samma som å trene med forced reps og faens oldemor?
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #348 : 08. mars 2011, 17:21 »
Ok jeg tar tilbake at jack3d ikke funker, la meg fortelle.
Forrige lørdag skulle jeg opp "tidlig" og kjøre kardio kl 10 på gymmen. Stappa 2 skjeer jack3d i shaken, drakk halve og da jeg kom te gymmen drakk ejg resten. Tenkte som vanlig .. "i dag blir dt rask gange i 1t" for jeg HATER å jogge..men etter 29min så sa noe inni meg..jogg i 10min, and so I did..og så 10min til (ny personlig rekord for sammenhengende jogging) og enda 10min! jeg hadde jogga i 30min sammenhengende (ikke le det er stort for meg, 1.5år sia jeg har jogga før :p) slang meg ned på gulvet etterpå og bare lå der med ett smil og kvalme på vei. Altså å jogge 30min hadde IKKKEE vært mulig uten jack3d for meg. Men så gikk jeg kollosalt på veggen etterpå da.. Men var verdt det;D
Må nevne at jeg ikke hadde spist på 8-10t timer da jeg tok jack3d (sov), merker fortsatt nada effekt når jeg har tom mage i 3-4 timer og så tar den etter jobb når jeg ska trene. Kommer til å bruke dette forever når det gjelder kardio!

Virker fortsatt som om mesteparten av effekten er placebo-effekt.
Klarer man ikke å gå ned i kjelleren for å hente ut det siste man har av energi uten jack3d, er det sikkert lurt å bruke det, spesielt om man tror at det funker (placebo-effekten kan hjelpe til for å presse seg litt ekstra). 
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #349 : 08. mars 2011, 17:23 »
Virker fortsatt som om mesteparten av effekten er placebo-effekt.
Klarer man ikke å gå ned i kjelleren for å hente ut det siste man har av energi uten jack3d, er sikkert det sikkert lurt å bruke det, spesielt om man tror at det funker. 
placebo eller ikke my brain thinks it works!:Pthen it works..hah

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #350 : 08. mars 2011, 17:24 »
placebo eller ikke my brain thinks it works!:Pthen it works..hah

Stemmer!
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #351 : 08. mars 2011, 17:32 »
Virker fortsatt som om mesteparten av effekten er placebo-effekt.
Klarer man ikke å gå ned i kjelleren for å hente ut det siste man har av energi uten jack3d, er sikkert det sikkert lurt å bruke det, spesielt om man tror at det funker (placebo-effekten kan hjelpe til for å presse seg litt ekstra). 
Har du i det hele tatt prøvd det?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #352 : 08. mars 2011, 19:16 »
Star Nutrition har kommet med ett produkt som er veldig lik jack3d, Anabolic Beast. Men er kanskje litt bedre. Her er det en side som sammenligner produktene: http://www.expertpanelen.se/blogg/2011/02/vad-ar-skillnaden-mellan-jack3d-och-anabolic-beast/

Her er litt mer om Anabolic Beast; http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/anabolic-beast-260-g

Rip off.

MMsports har jo også sin jacked-xx, som de har hatt en god stund nå, som også er en rip off.

Utlogget firefireto

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 130
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 130

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #353 : 08. mars 2011, 19:26 »
men som de sier, orginale er alltid best ..
eller hva ?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #354 : 08. mars 2011, 19:31 »
men som de sier, orginale er alltid best ..
eller hva ?

Jeg har ikke prøvd de andre, så jeg har egentlig ingen grunnlag å basere det på ut fra ingredienslisten.

Jeg ser gymgrossisten har droppet schizandrol A fra ingredienslisten, den finnes det lite forskning på, og jeg anser den som "usikker" helsemessig.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #355 : 08. mars 2011, 23:02 »
Har du i det hele tatt prøvd det?

Jeg kjenner meg igjen i de fleste "bivirkningene" her uten å bruke jack3d, spesielt om jeg ikke har spist 1-2 timer før trening.

Så nei, jeg har ikke brukt det.
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #356 : 09. mars 2011, 00:36 »
Så nei, jeg har ikke brukt det.
Hvorfor skal jeg høre på din påstand om placebo effekt, du har jo ikke brukt det?  what

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #357 : 09. mars 2011, 01:39 »
Markløft er helt jævlig om du har tatt PWO. Starter jeg økta med markløft har jeg ikke en dritt energi etterpå.

jeg elsker det Grin

voldsomt så forskjellig folk reagerer etter økten, hadde min første 2 toppede 2scoops på flere mnd med jack3d på en tung dag med benk-mark-OHP-dips-FP-nedtrekk planlagt progresjon som jeg ikke trodde kom til og gå denne gangen gikk lett og spotter registrerte endel mere reps en hva jeg trodde så tydelig man pusher seg selv mer en hva man tror.

etter økten satt jeg i garderoben roet meg ned med pink floyd på poden og følte for og sove woot
så jeg får den behagelige rolige chille følelsen etterpå som wood nevnte tidligere

aldri hatt noe i nærheten av kræsj jeg..
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #358 : 09. mars 2011, 11:55 »
Neste gang, kjøp white flood folkens, testet jack3d lenge nok til å si at WF er bedre. Den gir ikke ekstrem høyde eller nedtur som Jack3d, og så funkern fortsatt etter 8 mnders bruk, mens Jacked knapt gir noe etter baere et par uker...

WF = bedre pump og bedre trening, men kjennes ikke så godt som jack3d.. men effekten avtar ikke noe særlig. Større innhold av arginin, BA, citruline malate mm.
Jack3d = mere fokus og energi kick, men dårligere pump

Eller som meg, jeg liker begge, så hvorfor ikke  bruke  begge,  etter trenignsbehovet den dagen.
Ellers slutt og kjøp horsepower og NO explode... testet begge, de er så mye dyrere per dose dårligere at jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper dem fortsatt en gang.


bra post om DMAA
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=132496093

wf tråd, en av sikkert tusen..
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=132089063

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #359 : 09. mars 2011, 12:11 »

WF = bedre pump og bedre trening, men kjennes ikke så godt som jack3d.. men effekten avtar ikke noe særlig. Større innhold av arginin, BA, citruline malate mm.
Jack3d = mere fokus og energi kick, men dårligere pump



Altså, om du er sliten og trøtt, ta jack3d.. men om du er opplagt og vil ha en pumpfull trening, go WF?. Hvordan ville det funka å ta 50\50 med Jack3d og WF? for både pump og fokus

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!