Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407442 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #360 : 09. mars 2011, 12:19 »
de funker ganske likt egentlig, men jack3d "spiker" mere... mens WF har mere en smooth kurve..

Jeg liker  å drikke på gymmet, og gravis tynne den ut med mere og mere vann til jeg er ferdig (smaker bedre enn rent vann tross alt) energi og pump blir bedre og bedre og holder seg lenge etterpå.
Du kan ta  den i god tid før og, slik at man får mere energi bare for å komme seg til gymmet.




Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #361 : 09. mars 2011, 12:38 »
Men du sa at WF gir mer pump, mens jack3d gir fokus... vil ikke litt av begge gi pump og fokus da? Tongue, eller tenker jeg helt feil nå?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #362 : 09. mars 2011, 12:56 »
mulig det...
kanskje ikke mere fokus, men jack3d gir en sterker feeling av å inntatt noe sitmulerende.. uten at det egentlig gjør treningen bedre..

vil man kjenne et produkt, ta  nano vapor...  så mye bivirkninger at man kan neppe unngå å føle det... på godt og vondt.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #363 : 09. mars 2011, 13:10 »
Hvorfor skal jeg høre på din påstand om placebo effekt, du har jo ikke brukt det?  what

Fordi jeg har lagt 1 og 1 sammen og det ser ut til at det er kun nybegynnere eller folk som ikke har vært med i gamet en stund som forguder det. Jeg kjenner ingen kroppsbyggere eller gode styrkeløftere som har prøvd dette og fortsatt med det.

Jeg har tenkt å prøve det, men jeg (som mange andre) har etter noen år med testing av veldig mye forskjellig tilskudd funnet ut at det aller meste av tilskudd er unødvendig. Jeg er derfor meget skeptisk, spesielt når jeg føler at jeg får presset meg fullt ut på hver trening nå fra før av.
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #364 : 09. mars 2011, 13:44 »


Opptil flere byggere, spesilet i utlandet,  som bruker slik av og på, selv når de ikke er på kamera. Veldig mange snekrer sammen egne drikker. Må huske at her er de fleste som er sponset av firmaer som ikke kan selge dette i norge uansett.

Men man kommer langt med Redbull/koffeinpiller -arginin-bcaa, BA og kreatin...  snekre egen med kun det som funker, og i rikitge doser. Helt utrolig at Ba(beta alanine) ikke er lov i norge enda. Noen må få det gjennom snart.  Da kommer jeg nok til å bare blande egne ting isteden.

Du kan kjøpe det viktigste for en god pre workout drikk i norge uansett. Trenger ikke kjøpe noe i fancy pakke til blodpris.Men mye enklere å ta 2 sccops jack3d enn alt seperat...


Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #365 : 09. mars 2011, 13:53 »
Fordi jeg har lagt 1 og 1 sammen og det ser ut til at det er kun nybegynnere eller folk som ikke har vært med i gamet en stund som forguder det. Jeg kjenner ingen kroppsbyggere eller gode styrkeløftere som har prøvd dette og fortsatt med det.

Jeg har tenkt å prøve det, men jeg (som mange andre) har etter noen år med testing av veldig mye forskjellig tilskudd funnet ut at det aller meste av tilskudd er unødvendig. Jeg er derfor meget skeptisk, spesielt når jeg føler at jeg får presset meg fullt ut på hver trening nå fra før av.

Nå kalte du de fleste her inne for nybegynnere  Grin
Folk som ikke merker noe av Pwo produkter er etter min mening de som ikke gir alt når de er på trening, de trenger det ikke, for de pusher seg ikke max. For alt jeg vet, så har du 5 minutter lange pauser mellom settene og trener i 2 timer. Da hadde ikke jeg heller brukt pengene mine på produkter som feks Jacked.
Grunnen til at "alle" kroppsbyggerne og styrkeløfterne du kjenner ikke bruker det er kanskje pga de bruker enda sterkere saker?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #366 : 09. mars 2011, 14:18 »
uten å utdype mere på dette , så stemmer det med hva enkelte stoffer gjør med NO osv.

"Grunnen til at "alle" kroppsbyggerne og styrkeløfterne du kjenner ikke bruker det er kanskje pga de bruker enda sterkere saker? "

Men se bare på videon på iform av Metern, han tar bcaa eller no,  og redbull før trening... han bruker arginin og, pluss at han er nok ikke helt "rein" så tror jeg det holder for en bra økt. Grin

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #367 : 09. mars 2011, 15:57 »
Neste gang, kjøp white flood folkens, testet jack3d lenge nok til å si at WF er bedre. Den gir ikke ekstrem høyde eller nedtur som Jack3d, og så funkern fortsatt etter 8 mnders bruk, mens Jacked knapt gir noe etter baere et par uker...

WF = bedre pump og bedre trening, men kjennes ikke så godt som jack3d.. men effekten avtar ikke noe særlig. Større innhold av arginin, BA, citruline malate mm.
Jack3d = mere fokus og energi kick, men dårligere pump

Eller som meg, jeg liker begge, så hvorfor ikke  bruke  begge,  etter trenignsbehovet den dagen.
Ellers slutt og kjøp horsepower og NO explode... testet begge, de er så mye dyrere per dose dårligere at jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper dem fortsatt en gang.


bra post om DMAA
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=132496093

wf tråd, en av sikkert tusen..
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=132089063

Menst jack3d knapt gir noe etter ett par uker? Hva mener du med det? Tongue Og det at white flood funker bedre for deg betyr jo ikke nødvendigvis at det funker bedre enn jack3d for alle andre.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #368 : 09. mars 2011, 18:49 »

sikkert forskjell på folk, tok feil citruline malate er ikke i WF, det er visst i Size one
Uansett, syns WF gir mere enn bare koffein kicket som uansett går over.

http://www.whiteflood.info/ingredients

Utlogget Nomio

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #369 : 09. mars 2011, 21:41 »
Når dere sier det skal taes på tom mage, gjelder det også en proteinshake før trening?

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #370 : 09. mars 2011, 22:02 »
Når dere sier det skal taes på tom mage, gjelder det også en proteinshake før trening?

Tom mage vil som regel være uten shaken ja, om shaken inntas samtidig vil du ha tatt Pre-workouten sammen med et lite måltid Wink

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #371 : 09. mars 2011, 22:55 »
Hvor mye koster Jack3d og WF, noen som vet? Tror jeg må ta en sverigetur snart!

Hvordan er "Nanoproxil" i forhold til WF? Ser de selger dette i Norge nå.

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #372 : 09. mars 2011, 23:07 »
jacked er 250 kr på ''proteinshoppen'' da tenker jeg den koster 599 sek på bodypower som er overprica som faen.. 300 sek maybe.
Whiteflood var litt dyrt, 500 sek
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #373 : 09. mars 2011, 23:11 »
jacked er 250 kr på ''proteinshoppen'' da tenker jeg den koster 599 sek på bodypower som er overprica som faen.. 300 sek maybe.
Whiteflood var litt dyrt, 500 sek

Om dere bestiller fra gymvaruhuset eller mmsports, kan dere bestille post restante og få det MYE billigere. Må dog hentes på postkontoret, men det er ikke noe stress. Bruker bestandig det når jeg drar til sverige.

Gymvaruhuset :
White flood 298 sek
Jack3d 249 sek
Green magnitude 319 sek

Og gratis frakt over 500 Smiley


Men, om dere ikke har dårlig tid, får dere vente til tilbud på powerbody i england igjen, men det virker som det har blitt mer stress å få jack3d gjennom.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #374 : 09. mars 2011, 23:13 »
Jeg bestilte for 1,5 uker siden, og motokk idag brev fra posten:

SENDINGEN INNEHOLDER RESEPTPLIKTIG LEGEMIDDEL. LEGG VED KOPI AV RESEPT.
SENDINGEN VIL BLI RETURNERT TIL AVSENDER VED RETURFRISTENS UTLØP.


Vet noen om jeg har noen som helst sjangs å få den inn? Eventuelt få tilbake penger fra Powerbody som jeg bestilte fra?

Hvordan gikk det med deg?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!