Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407438 ganger)

Utlogget Tking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 58

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #465 : 28. mars 2011, 15:38 »
Jack3d er i mine øyne hakket bedre enn No explode.. energien å fokuset er ekstremt.. selvom jeg har vært no explode frelst de siste 4 årene..
Opplevde en slags "nedtur" de første gangene etter trening, men det gikk over etter en uke.. Regner med at kroppen ble vandt til det..

Skal dog nevnes at jeg bestilte 2x Jack3d fra cheapsupplements og de ble stoppet i tollen, fikk beskjed om å sende inn resept fra lege hvis jeg ville ha det gjennom.. Det de reagerte på (tollvesenet) var Koffeinet og noe til, hørte ikke helt hva han sa.. så bestill på egen kappe!
Yeah buddy, light weight baby!!!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #466 : 28. mars 2011, 15:50 »
har du dame og er glad i å "pule"... vær klar over at Jack3d kan påvirke prestasjonseven noe negativt  den dagen... pga. 1.3 dim.  Ikke særlig merkbart før man når 1,5 til 2 scoops..
Bruker det kun til morgentrening nå når jeg virkelig trenger et ekstra kick. WF eller  drikke size on under trening holder til vanlig. kjøper ikke dette igjen. Vil ha max pump, ikke bli høy på stims...
Superpump max blir neste, har dem ikke det i sjappa, blir det mere Wf.

Men for øyeblikket har jeg nok WF og Jack3d fram til høsten uansett... so no stress for meg.

Men det sagt, Jack3d er en av de sterkeste produktene  for å høye prestasjon og energi i gymmet... det er det ikke tvil om.


Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #467 : 28. mars 2011, 16:02 »
har du dame og er glad i å "pule"... vær klar over at Jack3d kan påvirke prestasjonseven noe negativt  den dagen... pga. 1.3 dim.  Ikke særlig merkbart før man når 1,5 til 2 scoops..
Bruker det kun til morgentrening nå når jeg virkelig trenger et ekstra kick. WF eller  drikke size on under trening holder til vanlig. kjøper ikke dette igjen. Vil ha max pump, ikke bli høy på stims...
Superpump max blir neste, har dem ikke det i sjappa, blir det mere Wf.

Men for øyeblikket har jeg nok WF og Jack3d fram til høsten uansett... so no stress for meg.

Men det sagt, Jack3d er en av de sterkeste produktene  for å høye prestasjon og energi i gymmet... det er det ikke tvil om.



Om jeg har tatt jack3d på trening og trener til utmattelse.. har jeg som regel problemer med å komme senere på kvelden (ikke så mye problem at det ikke blir noe resultat, men ja...) har bare sett på virkningen av jack3d som positivt!

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #468 : 29. mars 2011, 20:11 »
tok 1.5scoops idag sammen med green magnitude, whoaaahh det var krutt! vanligvis funker ikke 1.5scoops noe spesiellt får liksom litt fokus og utholdenhet men ikke sånn super intenst.

men idag med GM`en fy faen, kan igrunn forklare hele økten med et ord, intenst, med stooor i Wink

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #469 : 30. mars 2011, 19:31 »
Akk faat pakka jeg bestilte.. Proevde 1 scoop for foerste gang i gaar foer BJJ trening.. Foeltes som om jeg ble tappa for energi og "skjalv" litt, men under treninga hadde jeg samtidig masse energi.. Foelte meg sterkere paa en maate
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #470 : 30. mars 2011, 19:48 »
Om noen har en boks de vil selge meg.. let me know Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #471 : 30. mars 2011, 21:54 »
Om noen har en boks de vil selge meg.. let me know Smiley

finn.no
elr bestill selv?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #472 : 30. mars 2011, 23:58 »
finn.no
elr bestill selv?

Den eneste som selger på finn skal ha totalt 400kroner for 1 boks.. og etter å ha lest i denne tråden virker det som det er en del styr å bestille selv, derfor spør jo jeg bare her i tilfelle noen skulle ha 1 boks de ville selge Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #473 : 31. mars 2011, 00:07 »
kjøper mine i sverige når jeg er der, 249sek. kjøper 2-3 bokser av gangen slik at man har for en stund Smiley
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #474 : 31. mars 2011, 00:17 »
kjøper mine i sverige når jeg er der, 249sek. kjøper 2-3 bokser av gangen slik at man har for en stund Smiley

Regner bare med at du kjøper til meg neste gang du er der? =) (a)
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #475 : 31. mars 2011, 00:27 »
:p

Regner bare med at du kjøper til meg neste gang du er der? =) (a)
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget Bar0nen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 513
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 513

  • LOL
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #476 : 31. mars 2011, 09:34 »
kjøper mine i sverige når jeg er der, 249sek. kjøper 2-3 bokser av gangen slik at man har for en stund Smiley

Hvor i sverige finner du denne til 250 kroner? Har bare sett den på nordby til 399SEK

Utlogget Turtles

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 116
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 116

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #477 : 31. mars 2011, 09:48 »
Det greiene her hørtes spennende ut Cheesy Hvor får jeg kjøpt det? som er i Oslo og ikke kommer på døra eller i posten Smiley bare i butikk liksom? Tongue

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #478 : 31. mars 2011, 10:06 »
Det er kronisk utsolgt på svinesund for jack3d, og det som kommer nå er vel nye batcher med "godsakene" fjernet.
Kjøpte wf og tester det...
er dette bekreftet info eller bare mumbo jumbo som du finner på?

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #479 : 31. mars 2011, 11:15 »
folkens, søk på finn.no  nok av folk som selger slikt privat.. litt dyrere enn i harryland, men bedre enn å få ting stuck i toll.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!