Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407550 ganger)

Utlogget Jostein

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 298
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 298

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #480 : 31. mars 2011, 14:51 »
er dette bekreftet info eller bare mumbo jumbo som du finner på?

Han har rett er alltid utsolgt der Sad

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #481 : 31. mars 2011, 15:54 »
merket at bodypower over godissjappa på norbdy er ribbet for mye, mens den nye sjappa midt i bygget, rett ved hobby sjappa, har det meste siden de færreste har fått med seg at det er to bp butikker i det nye senteret.. Fæn, der avslørte jeg en hemmlighet...

ps til dere som desper etter Jack3d... av Nano vapor, No xplode, Wf , labrada supercharge osv... snakker vi om bitte små forskjeller.. kjenner alle jeg... mye kommer ann på dagsformen og matinntak. Alle funker for meg med høy nok dose. Jack3d er veldig potent med grunndosen imotsetning til mange av de andre... noe som gjør det økonmisk.
NO explode er vel det dyreste i drift... 
Er vel bare å se på dosering per scoop, så ser man f.eks hvor mye WF man trenger for samme energi som Jack3d... ..

Anbefaler dere som ikke får tak i Jack3d, kjøp noe anna, masse som er minst like bra... jack3d er den nye hypen... men i usa har hypen på det allerede død ut... nå er det  1MR og superpump max som er i vinden... bedre, sikkert ikke, men altid spennende med nye produkter..

arrgh... må slutte å bruke tid på denne tråden..


EmyR

  • Gjest
Er det ingen av dere som reflekterer over at dere putter i dere en ingrediens som er oppført som doping i Norge? JA - Norge er strenge med ting som omhandler slikt, men dere bruker jo strengt tatt doping etter norske regler. Sier det dere ikke noe? Smiley

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #483 : 31. mars 2011, 16:19 »
Er det ingen av dere som reflekterer over at dere putter i dere en ingrediens som er oppført som doping i Norge? JA - Norge er strenge med ting som omhandler slikt, men dere bruker jo strengt tatt doping etter norske regler. Sier det dere ikke noe? Smiley

Nei, det er her du tar helt feil.

I Norge er IKKE geranium aka DMAA klassifisert som doping.

EmyR

  • Gjest
Nei, det er her du tar helt feil.

I Norge er IKKE geranium aka DMAA klassifisert som doping.

Vel, det er vel klassifisert som doping på WADA's liste hvertfall?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #485 : 31. mars 2011, 16:49 »
Vel, det er vel klassifisert som doping på WADA's liste hvertfall?

Hva har det med Norge å gjøre?

EmyR

  • Gjest
Hva har det med Norge å gjøre?

Norge eller ei - det er klassifisert som doping og dere benytter dere av noe som er klassifisert som doping. Definisjonen av det er at dere er dopere Smiley Høres drøyt ut, men det er jo sannheten.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #487 : 31. mars 2011, 16:57 »
Norge eller ei - det er klassifisert som doping og dere benytter dere av noe som er klassifisert som doping. Definisjonen av det er at dere er dopere Smiley Høres drøyt ut, men det er jo sannheten.

Ok.

For noen år siden sto koffein på dopinglisten. Da var vi alle dopere som drakk kaffe, eller hur?

Les regelverket da gutt, er du ikke aktiv uttøver, er du ikke dopet pr definisjon.

Latterlig påstand.

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #488 : 31. mars 2011, 18:20 »
proteinshoppen i strømstad har alltid hatt jack3d inne når jeg har vært der. Opp bakken til venstre ved brua som ligger i sentrum. Sist jeg kjøpe der var prisen 249,- sek.
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #489 : 01. april 2011, 13:04 »
Norge eller ei - det er klassifisert som doping og dere benytter dere av noe som er klassifisert som doping. Definisjonen av det er at dere er dopere Smiley Høres drøyt ut, men det er jo sannheten.

Dritfett!
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget Keiseren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #490 : 01. april 2011, 13:08 »
Ok.

For noen år siden sto koffein på dopinglisten. Da var vi alle dopere som drakk kaffe, eller hur?



Det er ikke sant, siden man for å komme over de tillatte verdiene for koffein var avhengig av å innta koffeinet gjennom noe annet enn kaffe.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #491 : 01. april 2011, 13:17 »
Det er ikke sant, siden man for å komme over de tillatte verdiene for koffein var avhengig av å innta koffeinet gjennom noe annet enn kaffe.

Er det "ulik" koffein i workout produkter enn i kaffe prøver du å si? Kunne vel komme over de "tillatte" verdiene gjennom å drikke umenskelige mengder med kaffe? Tongue

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #492 : 01. april 2011, 19:42 »
Det er ikke sant, siden man for å komme over de tillatte verdiene for koffein var avhengig av å innta koffeinet gjennom noe annet enn kaffe.

Haha, bullshit.

Søk etter koffein og doping, så ser du at det skal ikke mer til enn 3-5 kopper kaffe.

http://www.adressa.no/sport/langrenn/article62629.ece

Sitat
Jeg gjorde alt som jeg pleier dagen før 30-kilometeren, men fikk ikke sove om natten. Da jeg spiste frokost morgenen etter, drakk jeg to krus kaffe. Like før starten på NM-løpet drakk jeg enda et krus kaffe. 24-25 kilometer ut i løpet tok jeg en egen blanding av kaffe og cola for å kvikne opp hodet. Det er en helt vanlig blanding i langrennsmiljøet, fortalte 34-åringen, som ble nummer seks i NM, over fem minutter bak vinneren Unni Ødegård.

Utlogget Keiseren

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 65
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 65

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #493 : 02. april 2011, 13:09 »
Haha, bullshit.

Søk etter koffein og doping, så ser du at det skal ikke mer til enn 3-5 kopper kaffe.

http://www.adressa.no/sport/langrenn/article62629.ece


Hvis ikke jeg tar helt feil var vel grensen noe sånt som 12mg/liter i urinprøve. Nå er det litt forskjell på hvor fort man bryter ned koffein, men nromalt vil dette tilsvare ca. 1000mg, altså rundt regnet 8 kopper med kaffe.

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #494 : 11. april 2011, 16:34 »
Digg. 2 sendinger med Nutrex HEMO-RAGE Black Ultra Concentrate. Prøver denne godsaken etter at jeg har fullført Jack3d. Kommer med en kort anmeldelse da Smiley

Av det jeg kan se virker det helt greit å få disse sakene fra EØS land.
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!