Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407463 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #585 : 06. mai 2011, 14:27 »
Bare å lese på bodybuilding.com forumene, der folk digger slikt, de fleste mener NO explode er "the ass end of NO products" fordi det har kommet nyere og bedre produkter.

Men det funker, og noen liker det veldig godt:-)  Funka for meg, men trengte høy dose så det blir for dumt  for meg å kjøpe det når jeg kan får en boks av et produkt til omtrent samme pris, eller bitte litt mere av et annet produkt som holder 4-6 ganger lenger.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #586 : 06. mai 2011, 17:34 »
Hei.

Eg skal til stockholm på jobb neste veke og tenkte å plukke opp nokre godsaker. Bruker Jac3d og et alternativ som heiter Berzerk som eg kjøpte på proteinshoppen i strømstad.
Synes Jack3d er best btw

Har lyst til å plukke opp et pre-wo produkt som eg kan prøve istaden for Jack3d? Er det No-explode som er tingen? Kan tenke meg å kjøpe en ting til faktisk, er så digg å trene på pre workouts!!

Jeg har sagt det før, No xplode er vel noe av det dårligste du kan kjøpe på markedet pr idag.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #587 : 06. mai 2011, 19:01 »
Tips til dere som handler på powerbody.co.uk, kjøpte for 1-2 uker siden kosttilskudd der som kosta 35pund, spurte de fint om de kunne sende det som gave og /eller endre prisen på det slik at jeg slapp toll. Og dette fiksa de fint!:) Selvfølgelig bestille du masse så blir det minstenkelig. Men husk på å skriv dette i comment-feltet neste gang Smiley

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #588 : 06. mai 2011, 19:04 »
Tips til dere som handler på powerbody.co.uk, kjøpte for 1-2 uker siden kosttilskudd der som kosta 35pund, spurte de fint om de kunne sende det som gave og /eller endre prisen på det slik at jeg slapp toll. Og dette fiksa de fint!:) Selvfølgelig bestille du masse så blir det minstenkelig. Men husk på å skriv dette i comment-feltet neste gang Smiley

Hva gjorde det da? gave eller endra pris?

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #589 : 06. mai 2011, 19:11 »
Hva gjorde det da? gave eller endra pris?

trodde første de sendte som gave siden bare var min adresse og umerka pakke..men lå jo fraktbrev med som stod at det var fra powerbody, og de hadde endra prisen!;) snille briter!
Går fint på slike enkeltprodukter, men bestiller man masse rart vil det bli rart at det koster under 200kr.

Utlogget acoj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 56

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #590 : 15. mai 2011, 23:29 »
fikk en boks jack3d av en kompis som syntes den ble for voldsom..  Tongue

Gleder meg til å teste den  Smile

Har tidligere brukt blant annet NO-xplode, Amped NOS og nanoproxil... disse tok jeg 30 min før trening, når anbefaler DERE at jeg inntar jack3d'n før trening? vet det står 30-45min..

Å må man begynne med et scoop?
høyde:178
vekt nå:88,5-90kg

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #591 : 15. mai 2011, 23:46 »
fikk en boks jack3d av en kompis som syntes den ble for voldsom..  Tongue

Gleder meg til å teste den  Smile

Har tidligere brukt blant annet NO-xplode, Amped NOS og nanoproxil... disse tok jeg 30 min før trening, når anbefaler DERE at jeg inntar jack3d'n før trening? vet det står 30-45min..

Å må man begynne med et scoop?

Ta det 15 min før trening, og gjerne ha med litt i en flaske som du drikker på iløpet av treninga. Det som ofte skjer er at man mister piffen etterhvert ved bruk av tilskudd som inneholder 1,3-diblabla, men hvis man har en jevn tilstrømning av det funker det knall!
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget acoj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 56

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #592 : 15. mai 2011, 23:52 »
Ta det 15 min før trening, og gjerne ha med litt i en flaske som du drikker på iløpet av treninga. Det som ofte skjer er at man mister piffen etterhvert ved bruk av tilskudd som inneholder 1,3-diblabla, men hvis man har en jevn tilstrømning av det funker det knall!

takk for tipset:) hva vill du si er best med jack3d.. pump, energi eller fokus??
høyde:178
vekt nå:88,5-90kg

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #593 : 15. mai 2011, 23:57 »
energi, muligheten til å pushepushepushe, syns selv den er håpløs til vektløftinga siden jeg ikke får full fokus, blir litt "mye". Men til kardioaktiviteter er den genial.. slik funka det på meg i allefall. fikk ikke noe mer pump enn vanlig.

Utlogget acoj

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 56
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 56

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #594 : 16. mai 2011, 00:13 »
energi, muligheten til å pushepushepushe, syns selv den er håpløs til vektløftinga siden jeg ikke får full fokus, blir litt "mye". Men til kardioaktiviteter er den genial.. slik funka det på meg i allefall. fikk ikke noe mer pump enn vanlig.

Høres bra ut, kjører cross-fit program så da er det vell mitt i blinken... 300 workout viss du har hørt om det Smiley
høyde:178
vekt nå:88,5-90kg

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #595 : 16. mai 2011, 00:33 »
Når den kicker inn er ganske individuelt, kombinert med hvor tom i magen du er. Når jeg trener uten å ha spist først kicker den inn ved rundt 10 min.

Spist like før? Drikk tidlig. Ikke spist? Drikk like før trening. Smiley
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #596 : 16. mai 2011, 09:32 »
takk for tipset:) hva vill du si er best med jack3d.. pump, energi eller fokus??

Fokus på nr 1, energi nr2, pump er det ikke noen forskjell med.
Og det er nettopp fokuset som forsvinner om jeg ikke har med litt jack3d som jeg drikker på iløpet av økta. Så det jeg gjør er å ta en scoop ~15 min før treninga, og ha en halv scoop som jeg drikker på løpet av økta sammen med bcaa og litt carbs, men det er en annen historie Smiley
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #597 : 16. mai 2011, 11:08 »
Da har jeg fått meg superpump max og prøvd 3 ganger.. den er grei, men jack3d og wf er bedre.
Beste er nok en scoop med superpump og en scoop jack3d. Superpump inneholder ingenting av det som er i jack3d eller wf, så blanding blir faktisk best.

Får yok3d av fatter fra usa nå, så skal prøve å se hvordan den og jack3d funker sammen og.


Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #598 : 16. mai 2011, 18:19 »
Dere som ber Bodypower.uk sende som gave og endre prisen på gaven, hva er det dere skriver egentlig? "Can you send as a gift and change the price on the packet, so i dont have to pay the extra shipping costs" ? Eller ber dere dem sette en bestemt pris? Aldri gjort det her før Smiley

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #599 : 16. mai 2011, 18:25 »
Dere som ber Bodypower.uk sende som gave og endre prisen på gaven, hva er det dere skriver egentlig? "Can you send as a gift and change the price on the packet, so i dont have to pay the extra shipping costs" ? Eller ber dere dem sette en bestemt pris? Aldri gjort det her før Smiley

ja " can you please change the price on the package/or send it as a gift so  I dont have to pay taxes/toll at the customs" ellernoe Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!