Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408573 ganger)

Utlogget AnglWrk

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 15

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #630 : 22. mai 2011, 17:13 »
Powerbody.co.uk

Under 200 kr, og kjapt levert til dør med posten:)
Currently

Markløft: 175 Kg
Knebøy: 125 Kg
Benk: 100 Kg

Vekt: 79.4 Kg
Fett%: 14.7

Utlogget daaniiel

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #631 : 22. mai 2011, 17:18 »
men det er ikke noe tollen kan reagere på dette?
alder: 21
vekt: 76
BP: 120
KB: 160
ML: 140
Chins: 48

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #632 : 22. mai 2011, 20:08 »
Powerbody.co.uk

Under 200 kr, og kjapt levert til dør med posten:)

Under 200 kroner? Say what?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #633 : 22. mai 2011, 20:29 »
hvis det er snakk om Jack3d så koster den 206norske kroner Tongue og selv med 5% rabatten hvis du "liker" powerbody på facebook så blir det akkuratt for mye. Sendte mail til de og spurte og var ei stund til det ble tilbud igjen, de måtte slippe til andre produkter. Men bare bestilll og spesifiser at de ska endre prisen på pakkseddelen!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #634 : 22. mai 2011, 20:33 »
hvis det er snakk om Jack3d så koster den 206norske kroner Tongue og selv med 5% rabatten hvis du "liker" powerbody på facebook så blir det akkuratt for mye. Sendte mail til de og spurte og var ei stund til det ble tilbud igjen, de måtte slippe til andre produkter. Men bare bestilll og spesifiser at de ska endre prisen på pakkseddelen!

Surt Tongue men kjekt visst de er så greie Smiley
Har ett spørsmål angående powerbody.. sender de separat? altså om jeg bestiller 1 xtend og 1 jacked, vil det bli under 200 kroner grensa? eller vil det bli 400 kroner og over 200 grensa?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Einang

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 238
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 238

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #635 : 22. mai 2011, 20:35 »
Om dei endrar verdien spelar det lite og seie, i tilegg kan du be dei om og sende dei seperat om du føler får det helt sikkert Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #636 : 22. mai 2011, 21:57 »
Om dei endrar verdien spelar det lite og seie, i tilegg kan du be dei om og sende dei seperat om du føler får det helt sikkert Smiley

Ja, men unødvendig å endre verdien om den allerede er under 200 kroner Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #637 : 22. mai 2011, 22:19 »
yok3d og jack3d ga helt sjuk effekt sammen.
men yok3d er litt "hit or miss"  både igår med superpump max og idag uten(kun chaind out under trening, green mag og yok3d 90 min før.
Tror faktisk blodårene mine forsvant under økta!
yok3d skuffer veldig, forventet iallefall at blodårene synes bedre..
men skal prøve med jack3d igjen, virker som de er laget for å brukes sammen, og på fredag, fungerte de to bedre enn jack3d alene noen gang har gjort...

synes ikke superpump max er noe spes heller for meg, men skal prøve en max dose på 3 scoops for å se om jeg kjenner noe... for hittil har den virket like dårlig som NO xplode.
og siden jack3d og yok3d funka shitbra, og selv en scoop whiteflood funker fortsatt konge, så ser jeg på size on max som litt usikker fortsatt... men skal prøve den litt mere før jeg gir et skikkelig review

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #638 : 22. mai 2011, 22:21 »
synes ikke superpump max er noe spes heller for meg, men skal prøve en max dose på 3 scoops for å se om jeg kjenner noe... for hittil har den virket like dårlig som NO xplode.

No xplode er gammelt søppel. Superpump max ble jeg heller ikke imponert over, kjøpte en sånn litenboks, 3 scoops ga null og nada. Gaspari har blitt dårligere med årene.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #639 : 22. mai 2011, 22:22 »
yok3d og jack3d ga helt sjuk effekt sammen.
men yok3d er litt "hit or miss"  både igår med superpump max og idag uten(kun chaind out under trening, green mag og yok3d 90 min før.
Tror faktisk blodårene mine forsvant under økta!
yok3d skuffer veldig, forventet iallefall at blodårene synes bedre..
men skal prøve med jack3d igjen, virker som de er laget for å brukes sammen, og på fredag, fungerte de to bedre enn jack3d alene noen gang har gjort...

synes ikke superpump max er noe spes heller for meg, men skal prøve en max dose på 3 scoops for å se om jeg kjenner noe... for hittil har den virket like dårlig som NO xplode.
og siden jack3d og yok3d funka shitbra, og selv en scoop whiteflood funker fortsatt konge, så ser jeg på size on max som litt usikker fortsatt... men skal prøve den litt mere før jeg gir et skikkelig review

Hva synest svenskekongen om xtend?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #640 : 22. mai 2011, 22:25 »
Forøvrig skal jeg prøve razor8, blast powder. Den er så proppet med stimulanter at det ikke kan gå galt.

Det finnes en svensk versjon, uten yohimbe

http://www.sportkost.se/no-produkter/Razor-8-Blast-powder.htm

Ser forøvrig den er oppført med 1 scoop som anbefalt dose, dette er endret. Det skal være en halv scoop. Kraftige greier.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #641 : 22. mai 2011, 23:52 »
purple wraath og chaind out gruser xtend på smak, tror faktisk chaind out er det beste produktet.

Xtend har jeg bare prøvd 2 ganger, fordi jeg tenkte å vente til de to andre boksene er tomme, men det vil vel ta 4-5 mndr... så jeg kan teste xtend litt framover.  Men utifra hva jeg har lest, virker det som de alle er bra, men rangeres som dette

1. Chaind out
2.purple wraath
3. xtend.

Skal dessuten leke litt med forskjellige doseringer og timinger av yok3d... har 180 kaplser.. så her kan det forskes..
men den gir rar pump, men litt spesiell... du føler det veldig mere hard, som en stappa vannballong, mens andre pumpprodukter gir mere en luft ballong effekt... vanskelig å forklare, men det er noe med yok3d, når det virkelig merkes, som gjør at jeg ikke har forkastet det.. men dosering og timing sensitivt til de grader, så må finne min sweetspot før jeg konkluderer noe.


Utlogget peinar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #642 : 23. mai 2011, 13:33 »
Når man er trøtt og på diett så leser man det der utrolig feil!! :p hah

Var det geraniumen eller beta alaninen som gav den prikkinga?

Hahahahhahaha. HOnnør!
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109186.0

Det å løfte for tunge vekter slik at ein skader seg beviser ingenting, utover at ein er jææævlig kul!!!

Utlogget andersio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #643 : 28. mai 2011, 21:41 »
Hvordan er Jack3d mot magen?

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #644 : 28. mai 2011, 21:50 »
Hvordan er Jack3d mot magen?

Mot magen? Ikke noe problem det da, det er uansett så lite du får i deg, kontra f.eks no xplode, der man må opp i doser på 60 gram..

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!