Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408460 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #735 : 15. juni 2011, 08:24 »
merker du ikke noe, har du kanskje en adhd lidelse  du ikke vet om...  :Smiley

Kjenner ikke en kjeft som ikke merker 2 scoops jack3d hvis man tar det 2 timer etter litt  mat, men to timer etter tung middag, da kan den merkes langt mindre... 3 har jeg faktisk aldri tatt av jack3d..

Merker du ikke prikking i huden en gang, en ting er å ikke merke energien, eller noe særlig pump, men beta alanine bør man kjenne ved 2 scoops...

elmundox

  • Gjest
Hei folkens!

Jeg er rett rundt hjørnet på off-cycle jack3d. Dvs jeg har 2 uker igjen hvor jeg kan ta jack3d før jeg må gå off-cycle i en 2-4 uker før jeg kan begynne igjen.
Hvilke pre-workout supplement bruker dere på off-cycle? NB! Kan ikke være stimulanter, så tenkte kreatin monohydrat kanskje, siden 1 scoop jack allerede inneholder 1.5g kreatin.Noen som har erfaring med dette? Bor forøvrig i utlandet, så har større tilgang på supplementer enn i Norge, hvor f.eks Jack3d er lovlig her.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #737 : 15. juni 2011, 10:55 »
Hei folkens!

Jeg er rett rundt hjørnet på off-cycle jack3d. Dvs jeg har 2 uker igjen hvor jeg kan ta jack3d før jeg må gå off-cycle i en 2-4 uker før jeg kan begynne igjen.
Hvilke pre-workout supplement bruker dere på off-cycle? NB! Kan ikke være stimulatner, så tenkte kreatin kanskje. Noen som har erfaring med dette? Bor forøvrig i utlandet, så har større tilgang på supplementer enn i Norge, hvor f.eks Jack3d er lovlig her.

Har ikke merket noe på at Whiteflood gir noe minuseffekt på Jack3d'en når jeg tar den igjen. Verdt et forsøk!

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #738 : 15. juni 2011, 10:58 »
2 timer før trening -yok3d
rett før- greenmag evnt pluss Chained reaction for en spesiell carb boost.
under trening...purple wraath/Xtend



Da får du bra pump, og knall energi uten å føle deg stimmet ihjel..

Chain`d reaction kan deles i en dose før trening og en etter...



Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #739 : 15. juni 2011, 10:59 »
2 timer før trening -yok3d
rett før- greenmag evnt pluss Chained reaction for en spesiell carb boost.
under trening...purple wraath/Xtend



Da får du bra pump, og knall energi uten å føle deg stimmet ihjel..

Chain`d reaction kan deles i en dose før trening og en etter...




Hvor kjøper man alt det der? Pris? Mengde? Er ikke fett om det koster 928829kr før hver trening! Cheesy

elmundox

  • Gjest
Har ikke merket noe på at Whiteflood gir noe minuseffekt på Jack3d'en når jeg tar den igjen. Verdt et forsøk!

Er vel mer det at kroppen blir resistant mot stimulanter. Nå inneholder whiteflood mangt med stimulanter, noe som dreper hele off-cycle prinsippet.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #741 : 15. juni 2011, 11:12 »
her og der i utlandet... .. han spurte jo om det.

koster litt ja... litt voerkill det jeg nevnte, men ikke nødvendig og bruke alt på en gang..

økonimiløsningen er å kun hive 5 gram mono i  purple wraath eller Xtend og drikke under trening.
Purple wraath inneholder beta alanine, mens xtend har citruline malate... begge har en effekt, med eller uten prikking. Synes purple wraath er bedre, men det kun fordi jeg digger prikkingen...

De holder i massevis.... men synes green mag er bedre enn ren mono. dessuten smaker den helt fantastisk..den ka ndrikkes når som helst på dagen, men inneholder litt ekstra så den gjør seg før trening.

Yok3d har ingen annen funksjon enn å gi deg mere pump. Morro å få av fatter i usa, men ikke noe jeg gidder å kjøpe igjen...for dyr, men har 180 pillers boksen, så den holder vel med sporadisk bruk til jul...herk å ta 2 timer før...  Vil vel si den er bedre som potensmiddel enn treningen... den gir pump der du "ber om det"

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #742 : 15. juni 2011, 11:18 »
Kultkult, hva av det kan jeg finne på Bodypower? (powerbody?) på nordby? Smiley noen aning?

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #743 : 15. juni 2011, 11:28 »
hvis du er i utlandet ville jeg kanskje testet denne:
http://www.bodybuilding.com/store/app/lit-up.html

jeg syntes den var meget bra, den har ikke noe hovedfokus på stimulanter så sikker bra avveksling fra jack3d jeg likte den igrunn bedre Smiley
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

elmundox

  • Gjest
hvis du er i utlandet ville jeg kanskje testet denne:
http://www.bodybuilding.com/store/app/lit-up.html

jeg syntes den var meget bra, den har ikke noe hovedfokus på stimulanter så sikker bra avveksling fra jack3d jeg likte den igrunn bedre Smiley

Dette så jo bare helt fantastisk ut. Må lese et par reviews før jeg evt handler. Står forøvrig mellom denne og kreatine monohydrat.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #745 : 15. juni 2011, 12:17 »
lit up inneholder DAA...  lovende testboost produkt, men du må nok ha 2 sccops for at den gir 3 gram, da de 3 grammene til den, er delt mellom 2 andre indrigenser... så sant ikke de utgjør kun noen mg.
eneste jeg lurer på det... DAA as sodium etc.. hmm


Anbefaler å google litt ja.

Mange pre workout produkter som inneholder alt, inkludet kjøkkenbenken Wink har fort for lave doser av alt, slik at man må ta 2-3 scoops, og ulempen er da for mye av enkelte... f.eks koffein.

MEN, den virket ikke gal den.

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #746 : 15. juni 2011, 12:39 »

Mange pre workout produkter som inneholder alt, inkludet kjøkkenbenken Wink har fort for lave doser av alt, slik at man må ta 2-3 scoops, og ulempen er da for mye av enkelte... f.eks koffein.


veldig enig i den.

begynnt og mikse sammen meste selv av rene konsentrater av hver enkelt beta alnine, bcaa osv men noen ganger er det digg og ha det ferdig blandet og hehe

lit up var forøvrig veldig imponerende på mood faktoren første jeg merket da jeg prøvde det:
på en dag etter 8t natteskift hadde ikke så lyst på trenings men det kom seg jaggu etter 30min hehe, viste ikke noe iform av det fra reviews osv men lest i ettertid at mange merker nettop den biten:)

hadde bare 2 doser prøvepakke men venter inn en boks snart:) skal bli artig og prøve litt mere tok kun 1 scoop.

The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

elmundox

  • Gjest
Ser på et par andre forums at folk kategoriserer den som middels- stimulerende. Tror ikke jeg tør kjøre på den mens jeg skal gå på off-cycle.

Hva tror dere om denne da?



Hvis noen lurte så er dette den jeg snakker om. Har fått gode reviews og den anbefales når man er på off-cycle.


Da fant jeg mitt off-cycle supplement Cheesy

Utlogget StoreRoger

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 150
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 150

  • Do work!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #748 : 15. juni 2011, 15:14 »
Hvor mange ganger skal du skrive off-cycle a? Stolt av å bole? Tongue

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #749 : 15. juni 2011, 15:30 »
Enig!  tråden er om Jack3d's tilbakemeldinger og bivirkninger! ikke om off-cycle boling!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!