Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407567 ganger)

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #795 : 23. juni 2011, 23:55 »
Helt ærlig så vet jeg ikke, men tror de fleste som blir testet blir det for anabole steroider, du er nok sinnsykt uheldig hvis du blir kastet ut fordi du tok 2 scoops med jacked før trening. Driver du med aktiv idrett derimot er det nok en annen sak..
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget DTP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 229
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 229

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #796 : 23. juni 2011, 23:57 »
Unskyld meg men alle dere som trener mest for "moro", ikke driver seriøs konk eller stevner på høyt nivå i norge som er livredde for å bli tatt i en doping kontroll på et gym i norge, skjerp dere.. Blir nesten litt fustrert over å lese dette utrolige hysteriet over at det er ett stoff som kanskje i værstefall kan slå ut på en test som mest sansynlig aldri vil bli tatt en gang. Uff......  
Pain is Temporary, Pride is Forever

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #797 : 24. juni 2011, 00:00 »
Unskyld meg men alle dere som trener mest for "moro", ikke driver seriøs konk eller stevner på høyt nivå i norge som er livredde for å bli tatt i en doping kontroll på et gym i norge, skjerp dere.. Blir nesten litt fustrert over å lese dette utrolige hysteriet over at det er ett stoff som kanskje i værstefall kan slå ut på en test som mest sansynlig aldri vil bli tatt en gang. Uff......  

Presicely Smiley
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #798 : 24. juni 2011, 00:09 »
Unskyld meg men alle dere som trener mest for "moro", ikke driver seriøs konk eller stevner på høyt nivå i norge som er livredde for å bli tatt i en doping kontroll på et gym i norge, skjerp dere.. Blir nesten litt fustrert over å lese dette utrolige hysteriet over at det er ett stoff som kanskje i værstefall kan slå ut på en test som mest sansynlig aldri vil bli tatt en gang. Uff......  

Jamen hold kjeft du da. Jeg er ikke redd for å bli "tatt", men for å bli kasta ut av treningssenteret. Er tross alt over dobbelt så langt til NOE annet senter, og dyrere er det også. Ja, jeg trener for moro. Ja, jeg vet sjangsen for å bli tatt er liten, men er litt kjipt å ikke kunne trene på det nærmeste treningssenteret fordi du har blitt tatt for "doping" Smiley

Utlogget andersio

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 29
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 29

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #799 : 24. juni 2011, 00:10 »
Går det greit å blande kreatin i samme shake som jack3d? Pleier å ta 5g frø og etter trening.

Utlogget Dc

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 110
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 110

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #800 : 24. juni 2011, 00:17 »
Jamen hold kjeft du da. Jeg er ikke redd for å bli "tatt", men for å bli kasta ut av treningssenteret. Er tross alt over dobbelt så langt til NOE annet senter, og dyrere er det også. Ja, jeg trener for moro. Ja, jeg vet sjangsen for å bli tatt er liten, men er litt kjipt å ikke kunne trene på det nærmeste treningssenteret fordi du har blitt tatt for "doping" Smiley

Som sagt så skal du nok møte en dritkjiip kontrolør hvis du blir utestengt fordi du tar litt jacked. Er du så nervøs så slutt med det så er du hvertfall 100% sikker.
-When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you will be successful-

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #801 : 24. juni 2011, 00:19 »
Går det greit å blande kreatin i samme shake som jack3d? Pleier å ta 5g frø og etter trening.

ja, hvorfor ikke? Det er jo også kreatin i jack3d da..
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #802 : 24. juni 2011, 00:22 »
Jamen hold kjeft du da. Jeg er ikke redd for å bli "tatt", men for å bli kasta ut av treningssenteret. Er tross alt over dobbelt så langt til NOE annet senter, og dyrere er det også. Ja, jeg trener for moro. Ja, jeg vet sjangsen for å bli tatt er liten, men er litt kjipt å ikke kunne trene på det nærmeste treningssenteret fordi du har blitt tatt for "doping" Smiley

Hadde jeg blitt kastet ut for å tatt jack3d så hadde jeg fått jack3d rage! Da skulle dem fått hørt hva jeg mener om hvordan de behandler kundene sine.

Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #803 : 24. juni 2011, 03:24 »
Hadde jeg blitt kastet ut for å tatt jack3d så hadde jeg fått jack3d rage! Da skulle dem fått hørt hva jeg mener om hvordan de behandler kundene sine.



lolol

Men er det noen stoffer som gjør at du kan slå ut i en blodbrøve? Får jo en liten artig følelse i kroppen, men er vel ikke noe som kan påvirke deg f.eks. når du kjører? Vet jack3d ikke er noe sterke saker, men siden det ikke er lov i Norge må det jo inneholde et eller annet.
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #804 : 24. juni 2011, 03:30 »
lolol

Men er det noen stoffer som gjør at du kan slå ut i en blodbrøve? Får jo en liten artig følelse i kroppen, men er vel ikke noe som kan påvirke deg f.eks. når du kjører? Vet jack3d ikke er noe sterke saker, men siden det ikke er lov i Norge må det jo inneholde et eller annet.

angående blodprøven så spørs det hva det testes for. Jeg vet med sikkerhet at det ikke gir utslag på standard urin prøve ihvertfall.

Mener dessuten å ha lest at det bare testes for 1,3-Dimethylamylamine i wadas dopingtester. Jeg ville ikke hvert bekymret.
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget larsenen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 69

  • Ikke gjør det du kan gjøre i morgen i dag.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #805 : 24. juni 2011, 03:53 »
angående blodprøven så spørs det hva det testes for. Jeg vet med sikkerhet at det ikke gir utslag på standard urin prøve ihvertfall.

Mener dessuten å ha lest at det bare testes for 1,3-Dimethylamylamine i wadas dopingtester. Jeg ville ikke hvert bekymret.

kk, er med andre ord bare å ta jack3d før du kjører ned til trening..
Abs cut like diamonds, come at me.

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #806 : 24. juni 2011, 04:00 »
kk, er med andre ord bare å ta jack3d før du kjører ned til trening..

jaja, null stress. Blodprøve blir tatt ved mistanke om beruselse av andre stoffer enn alkohol ( enn så lenge ihvertfall)tviler sterk på at  1,3-Dimethylamylamine spesifikt testet for uansett. Det er vel heller ikke ulovlig å kjøre bil etter inntak av geranium.
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #807 : 24. juni 2011, 13:37 »
herregud, bruk noe annet enn jack3d da, det er jo ikke et livsviktig tilskudd som gir mere muskler. Ta noe uten 1.3 dim og slipp stress.

Utlogget Believe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 134

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #808 : 24. juni 2011, 14:53 »
He he, akkuat. Ser det har kommet Yok3d på og det skal forsterke effekten av Jack3d, blir vel 1000 spørsmål om dette da på linje med Jack3d.....off

http://www.usplabsdirect.com/

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #809 : 24. juni 2011, 15:01 »
yok3d er litt morro, forsterker pumpen uten tvil. Får en veldig hard pump .  Folk syns forsåvidt det funker nesten bedre for potensen enn treninga, og kan vel si meg enig... det du pumper, blir steinhardt LOL
Tar det helst på dager uten stimulanter som jack3d.

Ellers ganske meningsløst tilskudd, timingen er plagsom, og jeg må ha 4 piller. Tror ikke jeg kjøper det igjen, poengløst tilskudd egentlig. 

Idag tror jeg tar min siste scoop med jack3d, et tilskudd jeg ikke gidder å kjøpe igjen, men det er ikke fordi det ikek er bra, jeg liker bare ikke 1,3 dim.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!