Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408381 ganger)

Utlogget ThaPumpKing

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 719
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 719

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #855 : 17. juli 2011, 17:20 »
No xplode fungerer kjempefint som avføringsmiddel ja, og en god dose koffein, ellers gir det ingenting.
Aldri hatt et eneste mageproblem med noxplode... selvom jeg har gått igjennom 3 bokser. det har ingen andre jeg kjenner heller, så..
Noxplode ga mer enn jacked.
Kroppsvekt: 70 kg
Benkpress: 90kg
Knebøy: 120Kg
Markløft: +130
Chins: 15 rep!

Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=98997.msg1478179;topicseen#new

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #856 : 17. juli 2011, 17:21 »
Aldri hatt et eneste mageproblem med noxplode... selvom jeg har gått igjennom 3 bokser. det har ingen andre jeg kjenner heller, så..
Noxplode ga mer enn jacked.

Dette er du veldig alene om.

Edit: Send meg gjerne boksen din.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #857 : 17. juli 2011, 17:27 »
Dere som sier at jack3d gir liten eller null effekt, har dere tatt på helt tom mage? Jeg merker at om jeg tar jack3d først av alt på morgenen, kjenner jeg den veldig på trening.. har jeg spist noe i det hele tatt, mister jeg mye av effekten!

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #858 : 17. juli 2011, 17:33 »
En annen ting som kan være viktig, er å riste boksen godt før hver gangs bruk slik at man får en homogen blanding. Står så på boksen i alle fall. I værste fall kan man være veldig uheldig med innholdet i de to første skuffene man prøver om man ikke har gjort det. To skuffer med arginin og kreatin gir ikke akkurat kjempeeffekt.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #859 : 17. juli 2011, 17:44 »
jeg føler jack3d egentlig bare er placebo pga alle de rå innleggene på bodybuilding.com... folk skrev at "dette er det eneste kosttilskuddet som man faktisk kjenner" alle gir den 9 av 10 i rating og alle skriver bra. tok 2 scoops idag og i forrigårs, drikker heller aldri koffein så er ikke "imun" heller. Følte ikke en dritt prikking i huden engang. Den ga meg lite energi og ikke så mye å gå på.. jeg gir Jack3d 4 av 10.. pga det smaker godt og ikke noe strekt.
For meg syntes jeg no.xplode var bedre, brukte det for et halvt år siden.
Tror det er mye placebo i jack3d på grunn av "dette stoffet som slår du på doping prøver" osv..
Ikke mye å skryte av, ikke tro at dette er 10 årets kosttilskudd.

Funker ekstremt bra på meg, prikking, ekstremt fokus, bedre prestasjoner på trening, gjelder forsåvidt dama og.. i tillegg får jeg en grov svett og intens viljestyrke. Beste kosttilskuddet jeg har bruk iallefall.. Smiley

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #860 : 17. juli 2011, 17:47 »
Dette er du veldig alene om.

Edit: Send meg gjerne boksen din.

Han er ikke alene om det. Jeg har brukt Noxplode tidligere uten noe som helst mageproblemer. 2-3 scoops.
Mandal Treningssenter.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #861 : 17. juli 2011, 17:54 »
Han er ikke alene om det. Jeg har brukt Noxplode tidligere uten noe som helst mageproblemer. 2-3 scoops.


Men alene om at N.O explode funker bedre enn jack3d?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #862 : 17. juli 2011, 18:42 »
Men alene om at N.O explode funker bedre enn jack3d?

Du har feil igjen, han er ikke alene om dette.

Det var NoXplode jeg tok før jeg benka 72.5 bare så det er sagt, dette hadde neppe gått om jeg hadde brukt Jack3d.  Hadde ikke forbausa meg om 75 hadde gått opp den dagen også, jeg var HELT hyper pga xploden men jeg ville spare litt til marken.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #863 : 17. juli 2011, 18:45 »
Du har feil igjen, han er ikke alene om dette.

Det var NoXplode jeg tok før jeg benka 72.5 bare så det er sagt, dette hadde neppe gått om jeg hadde brukt Jack3d.  Hadde ikke forbausa meg om 75 hadde gått opp den dagen også, jeg var HELT hyper pga xploden men jeg ville spare litt til marken.

Sykt! Men 99% av reviewsene jeg har lest + egne erfaringer knuser jack3d N.O explode. Fakisk så knuser en kopp kaffe N.O xplode også.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Jodaja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 194
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 194

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #864 : 17. juli 2011, 19:25 »
Fakisk så knuser en kopp kaffe N.O xplode også.

Tja... Diskuterbart det der

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #865 : 17. juli 2011, 20:46 »
Men alene om at N.O explode funker bedre enn jack3d?

Jeg fikk god virkning av jack3d FØRSTE gangen jeg brukte den. (Placebo maybe?)
Etter det, så fikk jeg ikke noe merkverdig virkning... Kjente at jeg ble litt mer våken og klar for trening hvis jeg var litt trøtt fra før av.

NOxplode fikk jeg samme virkning av FØRSTE gangen som Jack3d.

Men slike produkter fungerer rett og slett ikke på meg.. Og ja, jeg har prøvd 3 scoops Jack3d opp til flere ganger på tom mage uten at jeg kjente noe særlig forbedring på hverken psyke, utholdenhet eller styrke.
Mandal Treningssenter.

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #866 : 19. juli 2011, 00:29 »
Stemmer det at Berzerk er kraftigere enn Jack3d? Noen som har prøvd begge deler, og har erfaringer fra disse 2 produktene (hva fungerte best, hva var bedre med det ene iforhold til det andre osv..)?

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #867 : 19. juli 2011, 00:32 »
Stemmer det at Berzerk er kraftigere enn Jack3d? Noen som har prøvd begge deler, og har erfaringer fra disse 2 produktene (hva fungerte best, hva var bedre med det ene iforhold til det andre osv..)?

Sitter her med begge deler nå, og er ganske sikker på at berzerken er sterkere enn jack3d'en. Jeg kjenner prikking av jack3d'en, men berzerken gir en voldsom prikking! Jeg vil tørre å påstå at berzerken er en del kraftigere enn jack3d Smiley

Utlogget Bane

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 545
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 545

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #868 : 19. juli 2011, 00:44 »
Sitter her med begge deler nå, og er ganske sikker på at berzerken er sterkere enn jack3d'en. Jeg kjenner prikking av jack3d'en, men berzerken gir en voldsom prikking! Jeg vil tørre å påstå at berzerken er en del kraftigere enn jack3d Smiley

Takker for svar!
Ja, mente at berzerken er kraftigere, jeg tar 2 scooper, men er kun fåtall av ganger jeg kjenner prikking, vet du hva grunnen til det kan være? Skal man ta det på 'tom' mage?
(Ikke prøvd Jack3d, kun tømt 1boks med berzerk, og syns den var genial, iallefall når jeg kjente den prikkingen, så lurer på å bare fortsette å holde meg til berzerk da;))

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #869 : 19. juli 2011, 00:51 »
Beste er å ta på full mage ja Smiley, nå i ferien trener jeg som regel på morgenen, så når jeg trener har jeg bare berzerk\jack3d i magen! hehe, men kjenner berzerken bedre ja Smiley selvom jack3d er supert det og!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!