Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407568 ganger)

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #870 : 19. juli 2011, 11:29 »
tok ikke med meg jack3d denne gangen... men Napalm for humorens skyld.  Den inneholder alt på kjøkkenbenken, inkuldert vasken  biggrin   i micro doser.... kan ikke tenke meg at den er noe bra, men tja... kjøper en for humorens skyld.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #871 : 19. juli 2011, 21:06 »
Proteinshoppen strømstad har visst fått in razor8, hva skal jeg bestille? det eller jack3d?!?!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #872 : 19. juli 2011, 21:11 »
Proteinshoppen strømstad har visst fått in razor8, hva skal jeg bestille? det eller jack3d?!?!

razor! og så får vi høre hvordan det var Smiley??

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #873 : 19. juli 2011, 21:13 »
razor! og så får vi høre hvordan det var Smiley??

Stemmer for den jeg å. Razor8 skal visstnok være 2 hakk vassere enn jack3d.

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #874 : 19. juli 2011, 21:27 »
Da bestiller jeg en boks razor8 Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #875 : 19. juli 2011, 21:27 »
Stemmer for den jeg å. Razor8 skal visstnok være 2 hakk vassere enn jack3d.

Razor8 er visst kjent for å føre til "reproductive harm" og "birth defects", noen som har kilder til at dette ikke stemmer? Smiley keen på å få friske barn ass

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #876 : 19. juli 2011, 21:28 »
Razor8 er visst kjent for å føre til "reproductive harm" og "birth defects", noen som har kilder til at dette ikke stemmer? Smiley keen på å få friske barn ass

Jeg personlig driter i dette. Så lenge jeg får en god trening er alt ok!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #877 : 19. juli 2011, 21:36 »
Jeg personlig driter i dette. Så lenge jeg får en god trening er alt ok!

Digg å være 17, og propper seg allerede full av stimulanter og andre stoffer man kan bli tatt i dopingtester for Cheesy you go!.. spesielt når du skryter av å være rein på profilen din da, hehe Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #878 : 19. juli 2011, 21:45 »
Digg å være 16, og propper seg allerede full av stimulanter og andre stoffer man kan bli tatt i dopingtester for Cheesy you go!

Hehe, er 3 år til jeg skal konkurrere i noe som helst, og stoffet er nok ute til den tid!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #879 : 19. juli 2011, 21:47 »
Hehe, er 3 år til jeg skal konkurrere i noe som helst, og stoffet er nok ute til den tid!

Får håpe yohimhinen ikke dreper deg før den tid da:) lykke til! IKKE bruk mer enn anbefalt dose!

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #880 : 19. juli 2011, 21:51 »
Får håpe yohimhinen ikke dreper deg før den tid da:) lykke til! IKKE bruk mer enn anbefalt dose!

yohiminen eller hva det heter er vel tatt ut av razor8 i sverige? Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #881 : 19. juli 2011, 21:52 »
Razor8 er visst kjent for å føre til "reproductive harm" og "birth defects", noen som har kilder til at dette ikke stemmer? Smiley keen på å få friske barn ass

CALIFORNIA WARNING: Consuming this products exposes you to lead, a chemical known to the State of California to cause birth defects and other reproductive harm. Assess tolerance first. Use with caution. Highly potent. Highly concentrated.

yohiminen eller hva det heter er vel tatt ut av razor8 i sverige? Smiley

Japp, det er korrekt. Yohimbe.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #882 : 19. juli 2011, 21:52 »
yohiminen eller hva det heter er vel tatt ut av razor8 i sverige? Smiley

Vet jeg ikke, satt meg ikke mye inn i det! Hvis det bare var yohimbinen som kunne være "farlig", er det kanskje verdt et forsøk! hahaha Smiley

Utlogget utrent

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 26
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 26

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #883 : 20. juli 2011, 18:56 »
Min sending med jack3d er stoppet hos tollvesenet og det kreves resept. Jeg har ringt og forklart at det ikke trengs, men, personen jeg nektet på ville ikke høre på hva jeg hadde å si. Det var som å snakke med en 30-år gammel 12-åring.

Så da er eneste muligheten min å bare la sendingen gå i retur, eller skaffe resept. Så hvordan skaffe isåfall resept ?

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #884 : 20. juli 2011, 18:59 »
Min sending med jack3d er stoppet hos tollvesenet og det kreves resept. Jeg har ringt og forklart at det ikke trengs, men, personen jeg nektet på ville ikke høre på hva jeg hadde å si. Det var som å snakke med en 30-år gammel 12-åring.

Så da er eneste muligheten min å bare la sendingen gå i retur, eller skaffe resept. Så hvordan skaffe isåfall resept ?

Send i retur og prøv på nytt, eller kjøp på finn.no ELLER kjøp hos proteinshopen stromstad. han kjører til norge og sender det innenlands Smiley dog dyrere.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!