Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408649 ganger)

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1080 : 07. september 2011, 00:38 »
Som 14åring, som fremdeles vokser i høyde(?) vil du tjene MYE på å kjøpe mat(evt. gainer) i stedet for dette tilskuddet som burde komme i siste rekke.. Om du har alt annet på plass, kjør på.. Men du må ikke fortelle foreldrene dine at det slår negativt ut på en dopingtest da Smiley
Hvis det gir utslag på en dopingtest, gir det positivt utslag. Det kan være negativt for deg, men testen er altså positiv hvis man finner det man leter etter, altså det som er klassifisert som dopingmidler. Nok om det.

Jeg la ikke merke til at gutten var 14 år, og jeg anbefaler ham forsåvidt ikke å bruke denne type tilskudd i så ung alder. At det skulle være 18-årsgrense på dette eller andre kosttilskudd er uansett helt nytt for meg, så du må gjerne fortelle hvor du har dette fra.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1081 : 07. september 2011, 00:39 »
Skjønner, kansje jeg kjøper to bokser, og får med noen kompiser muligens på og handle, så vi kan dele på porto/frakt:P
Det høres i og for seg fornuftig ut, det. Vil imidlertid anbefale deg å vente noen år med å prøve denne type stimuli, rett og slett fordi du er såpass ung.

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1082 : 07. september 2011, 00:44 »


Det høres i og for seg fornuftig ut, det. Vil imidlertid anbefale deg å vente noen år med å prøve denne type stimuli, rett og slett fordi du er såpass ung.

Skjønner, er 15 om fem dager da, har kansje ikke så mye og si Tongue hehe. men jeg kjenner et par folk som er ett år eldre en meg og har tatt jack3d, og fått gode resultatar med det, og ikke noe bivirkninger eller noe. Så jeg satser ihvertfall på og prøve det ut en gang, og visst jeg skulle få alvorlige bivirkninger, så tar jeg det ikke mer.

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1083 : 07. september 2011, 00:44 »
Hvis det gir utslag på en dopingtest, gir det positivt utslag. Det kan være negativt for deg, men testen er altså positiv hvis man finner det man leter etter, altså det som er klassifisert som dopingmidler. Nok om det.

Jeg la ikke merke til at gutten var 14 år, og jeg anbefaler ham forsåvidt ikke å bruke denne type tilskudd i så ung alder. At det skulle være 18-årsgrense på dette eller andre kosttilskudd er uansett helt nytt for meg, så du må gjerne fortelle hvor du har dette fra.

Takk for informasjonen. Jeg som jobber i fengsel på si og har utført xx antall urinprøver selv burde holde meg for god for slike skrivefeil.

Det står på boksen, selv om det ikke er det med aldersgrense som er tingen her. En liten mann i vekst tjener så mye på å kjøpe mat/gainer i forhold til dette produktet at han vet det sikkert ikke selv Smiley
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1084 : 07. september 2011, 00:48 »
Takk for informasjonen. Jeg som jobber i fengsel på si og har utført xx antall urinprøver selv burde holde meg for god for slike skrivefeil.

Det står på boksen, selv om det ikke er det med aldersgrense som er tingen her. En liten mann i vekst tjener så mye på å kjøpe mat/gainer i forhold til dette produktet at han vet det sikkert ikke selv Smiley
At det er 18-årsgrense i produksjonslandet (USA) har vel ikke nødvendigvis noe å si i Norge ;-) For øvrig er vi enige om at han bør styre unna produktet i minst noen år fremover, selv om vi ikke har den samme argumentasjonen.

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1085 : 07. september 2011, 00:53 »
Som 14åring, som fremdeles vokser i høyde(?) vil du tjene MYE på å kjøpe mat(evt. gainer) i stedet for dette tilskuddet som burde komme i siste rekke.. Om du har alt annet på plass, kjør på.. Men du må ikke fortelle foreldrene dine at det slår negativt ut på en dopingtest da Smiley

Såg ikke dette innlegget før nå.
Jodå, dette er jo et tilskudd som du sier, kommer til og spise mye mat og Smiley har foresten gainer også, hehe Tongue
Har stoppet og vokse i høyde.


Tror neppe at jeg hadde komt i noe type dopingtest :p den lille sjangsen for og komme i dopingtest, er vell om man trener på studio? (korrekt meg om jeg tar feil), noe jeg ikke gjør. trener hjemme Tongue så er vell veldig minimal sjangse for at det skulle skje. Men jeg skjønner godt hva du mener, men som sagt så har jeg kjennskap til folk som har tatt jack3d som er på samme alder som meg, og ikke fått noe alvorlige bivirkninger.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1086 : 07. september 2011, 00:56 »
Såg ikke dette innlegget før nå.
Jodå, dette er jo et tilskudd som du sier, kommer til og spise mye mat og Smiley har foresten gainer også, hehe Tongue
Har stoppet og vokse i høyde.


Tror neppe at jeg hadde komt i noe type dopingtest :p den lille sjangsen for og komme i dopingtest, er vell om man trener på studio? (korrekt meg om jeg tar feil), noe jeg ikke gjør. trener hjemme Tongue så er vell veldig minimal sjangse for at det skulle skje. Men jeg skjønner godt hva du mener, men som sagt så har jeg kjennskap til folk som har tatt jack3d som er på samme alder som meg, og ikke fått noe alvorlige bivirkninger.
Hvilke bivirkninger har de fått, da, som ikke er alvorlige?

Grunnen til at jeg mener at du bør styre unna dette, er at du fortsatt er så ung og fremadstormende at du vil oppleve veldig god fremgang i mange år fremover dersom du spiser og trener riktig. Det er dumt å "bruke opp" den boosten som Jack3d/tilsvarende kan gi deg allerede nå, for da må du eventuelt ty til noe enda sterkere når du møter motbakken om maaange år.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1087 : 07. september 2011, 01:00 »
Hvilke bivirkninger har de fått, da, som ikke er alvorlige?

Grunnen til at jeg mener at du bør styre unna dette, er at du fortsatt er så ung og fremadstormende at du vil oppleve veldig god fremgang i mange år fremover dersom du spiser og trener riktig. Det er dumt å "bruke opp" den boosten som Jack3d/tilsvarende kan gi deg allerede nå, for da må du eventuelt ty til noe enda sterkere når du møter motbakken om maaange år.

Om man er 18 og starter er jo også boosten oppbrukt etterhvert da... Tror ikke sjansen øker på sterioder osv selvom han er litt yngre og tar jacked.  Tongue

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1088 : 07. september 2011, 01:01 »
Hvilke bivirkninger har de fått, da, som ikke er alvorlige?

Grunnen til at jeg mener at du bør styre unna dette, er at du fortsatt er så ung og fremadstormende at du vil oppleve veldig god fremgang i mange år fremover dersom du spiser og trener riktig. Det er dumt å "bruke opp" den boosten som Jack3d/tilsvarende kan gi deg allerede nå, for da må du eventuelt ty til noe enda sterkere når du møter motbakken om maaange år.


Jeg tror ikke de har fått noen bivirkninger, jeg vet bare at de ikke har fått noen alvorlige bivirkninger Tongue Jo, kansje jeg legger meg flat, og venter litt. Men jeg har veldig lyst og prøve jack 3d nå, da. Men virker det bedre om jeg tar det senere i livet enn nå, da?

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1089 : 07. september 2011, 01:04 »
Om man er 18 og starter er jo også boosten oppbrukt etterhvert da... Tror ikke sjansen øker på sterioder osv selvom han er litt yngre og tar jacked.  Tongue

Hmm, ser det kommer inn flere innspill her Tongue
Mente du at sjangsen ikke øker på at jeg kom til og bli fristet av steroider senere? isåfall, det kommer aldri til og skje

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1090 : 07. september 2011, 01:04 »

Jeg tror ikke de har fått noen bivirkninger, jeg vet bare at de ikke har fått noen alvorlige bivirkninger Tongue Jo, kansje jeg legger meg flat, og venter litt. Men jeg har veldig lyst og prøve jack 3d nå, da. Men virker det bedre om jeg tar det senere i livet enn nå, da?
Du bruker opp litt av "moroa" som venter om noen år, kan man si. Det blir som om du skulle fått lov til å kjøpe sprit, kjøre tung MC, kjøre bil og pule samtidig i en alder av 14 :-) Fjollete sagt, men du skjønner kanskje hva jeg mener? Poenget er at du oppnår så bra fremgang med riktig trening og kosthold at det er dumt å bruke opp effekten (de ekstra "kreftene)" Jack3d på sett og vis gir deg allerede nå, når det kanskje først om fem-ti-femten år at du har best utbytte av å bruke det. Faren er også til stede for at du vil prøve noe tyngre (og potensielt farligere) på et tidligere tidspunkt enn eventuelt ellers dersom du "bruker opp" Jack3d i så ung alder.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1091 : 07. september 2011, 01:06 »
Om man er 18 og starter er jo også boosten oppbrukt etterhvert da... Tror ikke sjansen øker på sterioder osv selvom han er litt yngre og tar jacked.  Tongue
Ja, men når han er 18 har han trent styrke i fire år til. Det er ganske stor forskjell på hvor utviklet kroppen er hos en 18-åring og hos en 14-åring. Det er også forskjell på vurderingsevnen, i alle fall hos de fleste. Jeg spår ikke hvorvidt han kommer til å begynne på steroider eller noe annet snusk, jeg sier bare at han sannsynligvis vil ha mer glede av å bruke Jack3d på et mye senere tidspunkt.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1092 : 07. september 2011, 01:11 »
Ja, men når han er 18 har han trent styrke i fire år til. Det er ganske stor forskjell på hvor utviklet kroppen er hos en 18-åring og hos en 14-åring. Det er også forskjell på vurderingsevnen, i alle fall hos de fleste. Jeg spår ikke hvorvidt han kommer til å begynne på steroider eller noe annet snusk, jeg sier bare at han sannsynligvis vil ha mer glede av å bruke Jack3d på et mye senere tidspunkt.

Er man flink med foret og treningene osv vil man merke fremgang, selvfølgelig går det opp og ned til tider. Men er uenig i at man nødvendigvis har større glede av det senere. Er jo artig med bra fremgang uansett alder. Og fremgang kan man ha med eller uten jacked uanset. Er han glad i å trene får han fremgang uansett.

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1093 : 07. september 2011, 01:11 »
Du bruker opp litt av "moroa" som venter om noen år, kan man si. Det blir som om du skulle fått lov til å kjøpe sprit, kjøre tung MC, kjøre bil og pule samtidig i en alder av 14 :-) Fjollete sagt, men du skjønner kanskje hva jeg mener? Poenget er at du oppnår så bra fremgang med riktig trening og kosthold at det er dumt å bruke opp effekten (de ekstra "kreftene)" Jack3d på sett og vis gir deg allerede nå, når det kanskje først om fem-ti-femten år at du har best utbytte av å bruke det. Faren er også til stede for at du vil prøve noe tyngre (og potensielt farligere) på et tidligere tidspunkt enn eventuelt ellers dersom du "bruker opp" Jack3d i så ung alder.

Men er jo ikke så sikker på om jeg trener om 5-10 år så mye som jeg gjør nå heller, da Tongue Er vanskeligt og si. Men har ikke så mye for meg å si om jeg ikke får det noe spesiellt "morro"  og prøve jack3d for første gang om tre år, så lenge jeg får samme fremgang. Og det sistnevnte der, kommer aldri til og skje. Kommer aldri til og rote meg borti noe sånt Tongue

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1094 : 07. september 2011, 01:16 »
Er man flink med foret og treningene osv vil man merke fremgang, selvfølgelig går det opp og ned til tider. Men er uenig i at man nødvendigvis har større glede av det senere. Er jo artig med bra fremgang uansett alder. Og fremgang kan man ha med eller uten jacked uanset. Er han glad i å trene får han fremgang uansett.
Nå synes jeg at du på sett og vis motsier deg selv. Jeg er ingen dommedagsprofet, men - som du også sier - fremgang kan man få med eller uten Jack3d uansett. Ved å trene og spise riktig, får man veldig bra fremgang, spesielt når man er ung og kroppen fortsatt vokser. Han kan for eksmepel øke fra 60 til 100 kg i benkpress i løpet av et par år. Når man har trent i en god del år, blir det vanskelige å få denne fremgangen...etterhvert øker man kanskje bare noen fååå prosent i muskelmasse per år og man klarer kanskje bare å øke med noen få prosent i benkpress per år også. Det er, etter min mening, først da man virkelig har glede og nytte av å kunne presse kroppen ekstra hardt, for å få opp noen ekstra kilo og noen ekstra repetisjoner.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!