Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408482 ganger)

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1095 : 07. september 2011, 01:22 »
Nå synes jeg at du på sett og vis motsier deg selv. Jeg er ingen dommedagsprofet, men - som du også sier - fremgang kan man få med eller uten Jack3d uansett. Ved å trene og spise riktig, får man veldig bra fremgang, spesielt når man er ung og kroppen fortsatt vokser. Han kan for eksmepel øke fra 60 til 100 kg i benkpress i løpet av et par år. Når man har trent i en god del år, blir det vanskelige å få denne fremgangen...etterhvert øker man kanskje bare noen fååå prosent i muskelmasse per år og man klarer kanskje bare å øke med noen få prosent i benkpress per år også. Det er, etter min mening, først da man virkelig har glede og nytte av å kunne presse kroppen ekstra hardt, for å få opp noen ekstra kilo og noen ekstra repetisjoner.

Jeg motsier meg ikke nei, sier bare at man kan ha fremgang uten jack3d. Sa ikke bare fremgang hvis man var ung. Ja, da kan han øke enda mere kilo da? Skjønner såklart hva du mener, men jeg mener iallefall gleden er like stor for deletem, som med for eks meg selv. Men du mener egentlig alle burde vente med jack3d før de har trent en stund da? Er ikke noe sånt slemt med det spørsmålet der, bare lurer  Tongue

Edit: Hva var greia med dommedagsprofet?  Tongue

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1096 : 07. september 2011, 01:28 »
Jeg motsier meg ikke nei, sier bare at man kan ha fremgang uten jack3d. Sa ikke bare fremgang hvis man var ung. Ja, da kan han øke enda mere kilo da? Skjønner såklart hva du mener, men jeg mener iallefall gleden er like stor for deletem, som med for eks meg selv. Men du mener egentlig alle burde vente med jack3d før de har trent en stund da? Er ikke noe sånt slemt med det spørsmålet der, bare lurer  Tongue
Jeg mener vel at man i det minste bør vente til at man gammel nok til å gjøre fornuftige vurderinger. I de aller fleste tilfeller av betydning er det av samfunnet satt til å være når man fyller 18 år. Det betyr ikke at alle 18-åringer gjør sunne vurderinger, men de fleste 18-åringer gjør sunnere vurderinger enn 14-åringer. I tillegg til det, mener jeg at man burde vente til man har trent en god stund - hvor lenge det er, vil være veldig individuelt - slik at man trener riktig og vet hvordan kroppen fungerer før man begynner å putte i seg kunstige stimuli. Dette er både fordi jeg tror at man da får utnyttet effekten av PWO-produkter som Jack3d på et mer riktig tidspunkt og fordi man da, som en konsekvens av at man har ventet til man er voksen med å nyttegjøre seg "kicket" i Jack3d/tilsvarende - sannsynligvis - vil ha vanskeligere for å søke tyngre/sterkere stimulanter.

EDIT: Dommedagsprofet er en som spår at dommedag kommer. Jeg brukte det i overført betydning for å illustrere at jeg ikke spår at vår venn her nødvendigvis kommer til å begynne på steroider bare fordi han tester Jack3d, for så bombastisk har jeg selvsagt intet grunnlag for å være.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1097 : 07. september 2011, 01:31 »
Jeg mener vel at man i det minste bør vente til at man gammel nok til å gjøre fornuftige vurderinger. I de aller fleste tilfeller av betydning er det av samfunnet satt til å være når man fyller 18 år. Det betyr ikke at alle 18-åringer gjør sunne vurderinger, men de fleste 18-åringer gjør sunnere vurderinger enn 14-åringer. I tillegg til det, mener jeg at man burde vente til man har trent en god stund - hvor lenge det er, vil være veldig individuelt - slik at man trener riktig og vet hvordan kroppen fungerer før man begynner å putte i seg kunstige stimuli. Dette er både fordi jeg tror at man da får utnyttet effekten av PWO-produkter som Jack3d på et mer riktig tidspunkt og fordi man da, som en konsekvens av at man har ventet til man er voksen med å nyttegjøre seg "kicket" i Jack3d/tilsvarende - sannsynligvis - vil ha vanskeligere for å søke tyngre/sterkere stimulanter.

EDIT: Dommedagsprofet er en som spår at dommedag kommer. Jeg brukte det i overført betydning for å illustrere at jeg ikke spår at vår venn her nødvendigvis kommer til å begynne på steroider bare fordi han tester Jack3d, for så bombastisk har jeg selvsagt intet grunnlag for å være.

Jeg mener da heller det er motsatt. Effekten av Jack3d varer sikkert ikke for evig den heller, vennser seg til alt.Så jeg vil da heller tro det er større sannsynelighet for å gå til sterioder etter å ha gått på jack3d, enn ikke. Voksen alder eller ung alder.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1098 : 07. september 2011, 01:36 »
Jeg mener da heller det er motsatt. Effekten av Jack3d varer sikkert ikke for evig den heller, vennser seg til alt.Så jeg vil da heller tro det er større sannsynelighet for å gå til sterioder etter å ha gått på jack3d, enn ikke. Voksen alder eller ung alder.
Mulig at det er for seint på kvelden, men jeg synes du formulerer deg uklart og ulogisk. Hva er det du mener at er motsatt?

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1099 : 07. september 2011, 01:37 »
Mulig at det er for seint på kvelden, men jeg synes du formulerer deg uklart og ulogisk. Hva er det du mener at er motsatt?

Dette er både fordi jeg tror at man da får utnyttet effekten av PWO-produkter som Jack3d på et mer riktig tidspunkt og fordi man da, som en konsekvens av at man har ventet til man er voksen med å nyttegjøre seg "kicket" i Jack3d/tilsvarende - sannsynligvis - vil ha vanskeligere for å søke tyngre/sterkere stimulanter.


Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1100 : 07. september 2011, 01:38 »
Jeg mener vel at man i det minste bør vente til at man gammel nok til å gjøre fornuftige vurderinger. I de aller fleste tilfeller av betydning er det av samfunnet satt til å være når man fyller 18 år. Det betyr ikke at alle 18-åringer gjør sunne vurderinger, men de fleste 18-åringer gjør sunnere vurderinger enn 14-åringer. I tillegg til det, mener jeg at man burde vente til man har trent en god stund - hvor lenge det er, vil være veldig individuelt - slik at man trener riktig og vet hvordan kroppen fungerer før man begynner å putte i seg kunstige stimuli. Dette er både fordi jeg tror at man da får utnyttet effekten av PWO-produkter som Jack3d på et mer riktig tidspunkt og fordi man da, som en konsekvens av at man har ventet til man er voksen med å nyttegjøre seg "kicket" i Jack3d/tilsvarende - sannsynligvis - vil ha vanskeligere for å søke tyngre/sterkere stimulanter.

Du kan jo ikke skille det med at en 18-åring tar "sunnere" vurderinger en 14-åring når det er samme produktet her det er snakk om. Så lenge dette ikke er farligt for meg, frister det og begynne nå. Det virker som det eneste avgjørende her, er at det kan være "morro" og begynne når man er 18, fordi da får man ikke like mye fremgang så når man er ung(?)
Dette gir jeg egentlig som sagt 5-0 i, jeg kommer til og ha fremgang når jeg er 18 og. Foresten, så hadde jeg vert 15 år når jeg hadde begynt, ikke 14 Wink er 15 om fem dager.

Korrekt meg om jeg har missforstått deg.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1101 : 07. september 2011, 01:42 »
@Luxer, du tror at sjansene er like store - gammel eller ung, som du sier - for at man begynner å bruke steroider, uavhengig av når man  eventuelt tar i bruk andre stimuli som Jack3d/lignende? Det er det jeg leser av det du skriver, er det korrekt? Det er i så fall ikke det motsatte av det jeg skrev, men det er en annen oppfatning. Det er forskjell på annerledes og motsatt Wink

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1102 : 07. september 2011, 01:46 »
Du skrev at sjansen sannsynligvis var større for å ikke gå til sterkere stoffer ved å bruke jack3d i voksen alder. Jeg mener det er motsatt, uavhengig av alder  Smiley.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1103 : 07. september 2011, 01:47 »
Du kan jo ikke skille det med at en 18-åring tar "sunnere" vurderinger en 14-åring når det er samme produktet her det er snakk om. Så lenge dette ikke er farligt for meg, frister det og begynne nå. Det virker som det eneste avgjørende her, er at det kan være "morro" og begynne når man er 18, fordi da får man ikke like mye fremgang så når man er ung(?)
Dette gir jeg egentlig som sagt 5-0 i, jeg kommer til og ha fremgang når jeg er 18 og. Foresten, så hadde jeg vert 15 år når jeg hadde begynt, ikke 14 Wink er 15 om fem dager.

Korrekt meg om jeg har missforstått deg.
Jeg kan vel få lov til å mene at 18-åringer tar sunnere vurderinger enn 14-åringer akkurat som det behager meg? ;-) Jeg prøver ikke å si at du ikke får lov, for du kan gjøre nøyaktig hva pokker du vil uten at jeg kan eller vil gjøre noe med det, men når jeg først har blitt involvert i denne debatten, vil jeg anbefale deg å vente "en god stund". Jeg skal gjenta meg selv for siste gang: jeg tror at du har best nytte av å spise og trene riktig NÅ og i "en god stund" fremover, og at stimuli som Jack3d vil gi deg et etterlengtet boost om "en god stund", og videre at dette vil være mer hensiktsmessig for treningen din enn om du skal "bruke opp" effekten av Jack3d i så ung alder. Videre tror jeg at jo tidligere man begynner med kunstige og relativt kraftige stimuli, jo mer disponert vil man være for å være/bli tilbøyelig til å prøve kraftigere og farligere stoffer på et desto tidligere tidspunkt enn man eventuelt ellers kanskje kunne ha blitt. Jeg vet ikke om noen som har vært over 30 som har begynt på AAS, og det er vel en grunn til det, selv om de sikkert kunne hatt ekstremt god effekt av det... Nå har jeg sagt nok om dette. Hvis du vil prøve Jack3d, så knus på, det gir absolutt en bra boost på trening.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1104 : 07. september 2011, 01:50 »
Du skrev at sjansen sannsynligvis var større for å ikke gå til sterkere stoffer ved å bruke jack3d i voksen alder. Jeg mener det er motsatt, uavhengig av alder  Smiley.
Du forstår ikke hva "motsatt" betyr, ser det ut til. Du har en ulik oppfatning, ikke en motsatt oppfatning. Hvis du hadde motsatt oppfatning, hadde du ment at det var mer sannsynlig at man begynte på AAS dersom man begynte å bruke Jack3d i voksen alder, og jeg oppfatter ikke at det er det du mener.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1105 : 07. september 2011, 01:53 »
Dette er både fordi jeg tror at man da får utnyttet effekten av PWO-produkter som Jack3d på et mer riktig tidspunkt og fordi man da, som en konsekvens av at man har ventet til man er voksen med å nyttegjøre seg "kicket" i Jack3d/tilsvarende - sannsynligvis - vil ha vanskeligere for å søke tyngre/sterkere stimulanter.

Er det ikke det du sier her? Ellers har jeg misforstått... Du skriver at sannsynligheten for å starte med sterkere saker er mindre ved bruk av jacked. Prøver ikke vri på det du sier. Men greit, ulik oppfatning, ikke motsatt. jeg la ikke veldig myei det ordet btw Tongue

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1106 : 07. september 2011, 01:56 »
Jeg kan vel få lov til å mene at 18-åringer tar sunnere vurderinger enn 14-åringer akkurat som det behager meg? ;-) Jeg prøver ikke å si at du ikke får lov, for du kan gjøre nøyaktig hva pokker du vil uten at jeg kan eller vil gjøre noe med det, men når jeg først har blitt involvert i denne debatten, vil jeg anbefale deg å vente "en god stund". Jeg skal gjenta meg selv for siste gang: jeg tror at du har best nytte av å spise og trene riktig NÅ og i "en god stund" fremover, og at stimuli som Jack3d vil gi deg et etterlengtet boost om "en god stund", og videre at dette vil være mer hensiktsmessig for treningen din enn om du skal "bruke opp" effekten av Jack3d i så ung alder. Videre tror jeg at jo tidligere man begynner med kunstige og relativt kraftige stimuli, jo mer disponert vil man være for å være/bli tilbøyelig til å prøve kraftigere og farligere stoffer på et desto tidligere tidspunkt enn man eventuelt ellers kanskje kunne ha blitt. Jeg vet ikke om noen som har vært over 30 som har begynt på AAS, og det er vel en grunn til det, selv om de sikkert kunne hatt ekstremt god effekt av det... Nå har jeg sagt nok om dette. Hvis du vil prøve Jack3d, så knus på, det gir absolutt en bra boost på trening.

Skjønner. Såklart, jeg er fullstendig enig i at en 18-åring tar sunnere vurderinger enn en 14-åring. Jeg mente ikke generelt, nå snakket jeg om akkurat dette produktet, altså Jack 3d. Ikke missforstå meg Smiley

Vil selvfølgelig spise riktig, og trene riktig og, er klar over at det er det som bygger muskler Smiley.
Jack3d jo tross alt bare et tilskudd som er litt mer ekstreme en de vanlige. Men jeg kommer nok til og prøve ut Jack 3d nå, og visst noe går feil, bivirkninger eller noe, da kvitter jeg med det, tenker jeg.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1107 : 07. september 2011, 01:57 »
Er det ikke det du sier her? Ellers har jeg misforstått... Du skriver at sannsynligheten for å starte med sterkere saker er mindre ved bruk av jacked. Prøver ikke vri på det du sier.
Nei. Jeg sier at det er mindre sannsynlig at man begynner med AAS eller annet snusk dersom man venter med Jack3d til man er voksen, enn om man begynner med Jack3d når man er 14 år. Jo tidligere man får smaken på noe morsomt, jo morsommere må det være med årene for å opprettholde den gode følelsen. Skjønner du hva jeg mener? Hvis man "bruker opp" effekten av Jack3d når man er 14, må man prøve noe kraftigere for å få det gøy når man blir eldre.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1108 : 07. september 2011, 01:58 »
Skjønner. Såklart, jeg er fullstendig enig i at en 18-åring tar sunnere vurderinger enn en 14-åring. Jeg mente ikke generelt, nå snakket jeg om akkurat dette produktet, altså Jack 3d. Ikke missforstå meg Smiley

Vil selvfølgelig spise riktig, og trene riktig og, er klar over at det er det som bygger muskler Smiley.
Jack3d jo tross alt bare et tilskudd som er litt mer ekstreme en de vanlige. Men jeg kommer nok til og prøve ut Jack 3d nå, og visst noe går feil, bivirkninger eller noe, da kvitter jeg med det, tenker jeg.
Høres fornuftig ut å ha bakdøra åpen i tilfelle det ikke blir noen suksess, ja. Lykke til.

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1109 : 07. september 2011, 02:00 »
@Luxer: Nå skal jeg sove, så du får ta eventuelle spørsmål på PM, så skal jeg besvare det i morgen. Vi trenger ikke å forsøple tråden ytterligere med våre misforståelser og feiltolkninger på kryss og tvers...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!