Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408527 ganger)

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1125 : 08. september 2011, 18:07 »
Your item, posted on 07/09/11 has been passed to the overseas postal service for delivery in NORWAY.


Dette betyr vell at den kom igjennom tollen? eller skal den igjennom i Norge?

Utlogget Wolfie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1126 : 08. september 2011, 18:08 »
Dessverre ikke. Neste steg er toll :/
“Empty your mind, be formless, shapeless - like water. Now you put water into a cup, it becomes the cup, you put water into a bottle, it becomes the bottle, you put it in a teapot, it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend.”

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1127 : 08. september 2011, 18:09 »
Dessverre ikke. Neste steg er toll :/

ahh faen Tongue skal den igjennom toll i både usa og norge da? eller er det kun i norge?

Utlogget Wolfie

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 47
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 47

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1128 : 08. september 2011, 18:10 »
Norge Tongue Men du får ha lykke til Wink
“Empty your mind, be formless, shapeless - like water. Now you put water into a cup, it becomes the cup, you put water into a bottle, it becomes the bottle, you put it in a teapot, it becomes the teapot. Now water can flow or it can crash. Be water, my friend.”

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1129 : 08. september 2011, 18:13 »
Norge Tongue Men du får ha lykke til Wink

aha, takker!

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1130 : 08. september 2011, 19:16 »
ahh faen Tongue skal den igjennom toll i både usa og norge da? eller er det kun i norge?

Om du bestilte fra powerbody skjønner jeg ikke hvorfor de skal sende pakken til USA først, for deretter å videresende pakken til Norge? :Smiley

Utlogget Zelxia

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1131 : 08. september 2011, 20:23 »
Om du bestilte fra powerbody skjønner jeg ikke hvorfor de skal sende pakken til USA først, for deretter å videresende pakken til Norge? :Smiley

hehe, tenkte vell litt feil Tongue

Utlogget mouzer123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1132 : 10. september 2011, 16:02 »
Gått på jack3d i en uke nå, 2 scoops 30-40 min før trening. Føler at jeg har sykt mye mer energi på trening og klarer yte mye mer. Aner ikke om det er placebo eller hva det er, men fungerer værtfall for meg. Trener rett etter lange slitsomme dager på skolen så energiboosten passer perfekt for meg.  Men etter trening så kræsjlander jeg helt og blir veldig paff, er det normalt? skjer dette med fler?

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1133 : 10. september 2011, 16:18 »
Gått på jack3d i en uke nå, 2 scoops 30-40 min før trening. Føler at jeg har sykt mye mer energi på trening og klarer yte mye mer. Aner ikke om det er placebo eller hva det er, men fungerer værtfall for meg. Trener rett etter lange slitsomme dager på skolen så energiboosten passer perfekt for meg.  Men etter trening så kræsjlander jeg helt og blir veldig paff, er det normalt? skjer dette med fler?
Kræsjlandinga er mer eller mindre vanlig, de fleste får en slags kræsj etter trening og det blir selvsagt forsterket dersom man har brukt et eller annet stimuli som har latt en yte ekstra mye og forbruke ekstra mye energi. Når du trener hardt og bruker Jack3d etter lange, slitsomme skoledager, er det ikke unaturlig at du går på en smell når kroppen går tom for raskt tilgjengelig energi. Sørg for å få i deg bra med væske både underveis i økta og etterpå, samt tilførsel av næringsstoffer umiddelbart etter økta, så kan det tenkes at kræsjlandinga blir litt mykere.

Utlogget mouzer123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1134 : 10. september 2011, 16:22 »
Kræsjlandinga er mer eller mindre vanlig, de fleste får en slags kræsj etter trening og det blir selvsagt forsterket dersom man har brukt et eller annet stimuli som har latt en yte ekstra mye og forbruke ekstra mye energi. Når du trener hardt og bruker Jack3d etter lange, slitsomme skoledager, er det ikke unaturlig at du går på en smell når kroppen går tom for raskt tilgjengelig energi. Sørg for å få i deg bra med væske både underveis i økta og etterpå, samt tilførsel av næringsstoffer umiddelbart etter økta, så kan det tenkes at kræsjlandinga blir litt mykere.

Drikker masse under trening, kansje litt formye siden jeg alltid får hold når jeg skal løpe på slutten, hehe. Og en proteinshake rett etter trening, kansje lurt få i seg litt karb og? hmm

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1135 : 10. september 2011, 16:27 »
Drikker masse under trening, kansje litt formye siden jeg alltid får hold når jeg skal løpe på slutten, hehe. Og en proteinshake rett etter trening, kansje lurt få i seg litt karb og? hmm
Litt karb er ikke dumt, det avhenger av hva som er målet ditt. Jeg synes ofte at en proteinshake blir litt lite, rett og slett fordi man som regel er tom i magen når man begynner å trene og VELDIG tom når man er ferdig, så jeg synes det er fint å dytte innpå en Skyr, en (halv) boks med cottage cheese, en banan, en proteinbar eller noe annet som er omtrent sunt samtidig som jeg tar proteinshaken etter treningen. Smak og behag Wink

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1136 : 10. september 2011, 16:28 »
76 sider med tull.  Cool
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget newusername

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 155
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 155

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1137 : 10. september 2011, 16:30 »
76 sider med tull.  Cool
Konstruktivt ;-P

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1138 : 10. september 2011, 16:43 »
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Proteinklumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 142
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 142

  • ..
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1139 : 10. september 2011, 17:51 »
Om du bestilte fra powerbody skjønner jeg ikke hvorfor de skal sende pakken til USA først, for deretter å videresende pakken til Norge? :Smiley

Kjøper man på powerbody, blir det fortolling osv. Jeg betalte totalt 490 kr for en boks hos Powerbody

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!