Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408633 ganger)

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1320 : 22. oktober 2011, 01:01 »
Mulig å kjøpe jack3d på ebay.com? Blir sendt fra UK
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1321 : 22. oktober 2011, 11:12 »
Wadas dopingliste har hatt og har mye som vi vanlige ikkeidrettsfolk får i oss, ikke lenge siden koffein var der og mulig det er enda. Og feks astmamedisin! Alt for å få en mest mulig rettferdig konkurranse uten hjelpemidler.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1322 : 22. oktober 2011, 13:56 »
koffein i store doser er der ennå tror jeg ja… når det gjelder astmamedisin er vel det fordi mange av dem inneholder efedrin.

midler som inneholder efedrin er reseptpålagt og er ulovlig å bruke for alle andre.

Hadde jeg ikke visst bedre kunne jeg banna på at Jack3d inneholdt nettopp dette. Både følelsen, trøkket og energien - high'en rett og slett, er til forveksling lik.

og crash'en ved stort inntak.

Tar EN scoop selv før jeg kjører til gymmet  5:45 om morgenen, våkner greit opp av det, og tar en shake og litt carbs i garderoben før jeg går ut,  men er ikke sikker på om jeg det blir noe mer etter denne boksen. En ting jeg ikke forstår er at alle snakker om FOKUS etter 5 scoops med jack3d.

Litt av poenget med trening for meg, var nettopp å finne på noe annet gøy enn denslags. Da blire rart å putte det inn i treninga.

Jeg kjenner trøkk på tom mage, og det er drit fett å frese rundt på gymmet etter 3 skjeer, med metal i øra, og bælme neppå vann fra 1.5 liters farrisflaske - men jeg har vel for faen ikke noe mer fokus enn vanlig.

Jeg er bare høy som en flaggstang…  dry


Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1323 : 22. oktober 2011, 14:56 »
Jeg får nok også bedre fokus av Jack3d, koffein eller hva nå det enn er.. Jeg fokuserer på treninga og ikke alt annet som skulle stå på. Hva jeg skal ha til middag i morgen spiller liten rolle akkurat der og da, om du skjønner?
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1324 : 22. oktober 2011, 15:05 »
koffein i store doser er der ennå tror jeg ja… når det gjelder astmamedisin er vel det fordi mange av dem inneholder efedrin.

midler som inneholder efedrin er reseptpålagt og er ulovlig å bruke for alle andre.

Hadde jeg ikke visst bedre kunne jeg banna på at Jack3d inneholdt nettopp dette. Både følelsen, trøkket og energien - high'en rett og slett, er til forveksling lik.

og crash'en ved stort inntak.

Tar EN scoop selv før jeg kjører til gymmet  5:45 om morgenen, våkner greit opp av det, og tar en shake og litt carbs i garderoben før jeg går ut,  men er ikke sikker på om jeg det blir noe mer etter denne boksen. En ting jeg ikke forstår er at alle snakker om FOKUS etter 5 scoops med jack3d.

Litt av poenget med trening for meg, var nettopp å finne på noe annet gøy enn denslags. Da blire rart å putte det inn i treninga.

Jeg kjenner trøkk på tom mage, og det er drit fett å frese rundt på gymmet etter 3 skjeer, med metal i øra, og bælme neppå vann fra 1.5 liters farrisflaske - men jeg har vel for faen ikke noe mer fokus enn vanlig.

Jeg er bare høy som en flaggstang…  dry




Det var da det da. Jeg er kanskje ny i game't (trening/building), men jeg er langt ifra ny når det gjelder å pushe meg selv.

Back in the days, så var jeg "ung og dum" og bælma ned på med Red Bull, Pure Rush, alt det sukkerholdige skvipet, sjokoladeplater og litervis med kaffe for å holde meg gåen for høyskole+kveld/nattjobb....i 2-3 år. Det var det dummeste jeg har gjort og gått naturligvis opp 10kg på ren sukker omtrent. Jeg var høy som faen, og fikk unnagjort både innleveringer og arbeidsmål (og brant ut Apollo 13-style hver gang jeg la meg). Det funket.

Men så er det viktigste spørsmålet: hva skjer med kroppen i det lange løp (2-3-4-5 år?) med Jack3d? Jeg har en merkelig følelse av at folk hopper på det her asap fordi det "funker", og så par år senere kommer til å havarere helt. For min del velger jeg å ignorere Jack3d (selv om jeg kunne ha hatt så jævelig godt av det en stund framover), kun fordi jeg vil vite at det jeg yter, så yter jeg med min kropp, min kjemi. Da er jeg hvertfall sikker på at ytelsen forblir i det lange løp også, fordi det finnes ingen "boost" å fjerne.

Jeg skal ned 7kg til, og jeg sier bare: Fuck CLA, fuck Jack3d.

PS: Veldig viktig å merke seg at det jeg sier om Jack3d er rene tanker og det finnes sikkert 0 kilder eller forskning for å backe det opp. Så ta alt jeg sier om Jack3d med en bøtte grov veisalt. Jeg er kun skeptisk Smiley
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1325 : 22. oktober 2011, 19:11 »
Jeg får nok også bedre fokus av Jack3d, koffein eller hva nå det enn er.. Jeg fokuserer på treninga og ikke alt annet som skulle stå på. Hva jeg skal ha til middag i morgen spiller liten rolle akkurat der og da, om du skjønner?
jepp - enig, jeg tenker heller ikke på det - og er våken og "på" - men det er jeg etter et par espressoer og 5 min på tredemølla også. Og dette xtra fokuset har jeg ikke, ikke mer enn ellers - jeg er bare gira og høy.



Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1326 : 22. oktober 2011, 19:40 »
Det var da det da. Jeg er kanskje ny i game't (trening/building), men jeg er langt ifra ny når det gjelder å pushe meg selv.

Back in the days, så var jeg "ung og dum" og bælma ned på med Red Bull, Pure Rush, alt det sukkerholdige skvipet, sjokoladeplater og litervis med kaffe for å holde meg gåen for høyskole+kveld/nattjobb....i 2-3 år. Det var det dummeste jeg har gjort og gått naturligvis opp 10kg på ren sukker omtrent. Jeg var høy som faen, og fikk unnagjort både innleveringer og arbeidsmål (og brant ut Apollo 13-style hver gang jeg la meg). Det funket.

Men så er det viktigste spørsmålet: hva skjer med kroppen i det lange løp (2-3-4-5 år?) med Jack3d? Jeg har en merkelig følelse av at folk hopper på det her asap fordi det "funker", og så par år senere kommer til å havarere helt. For min del velger jeg å ignorere Jack3d (selv om jeg kunne ha hatt så jævelig godt av det en stund framover), kun fordi jeg vil vite at det jeg yter, så yter jeg med min kropp, min kjemi. Da er jeg hvertfall sikker på at ytelsen forblir i det lange løp også, fordi det finnes ingen "boost" å fjerne.

Jeg skal ned 7kg til, og jeg sier bare: Fuck CLA, fuck Jack3d.

PS: Veldig viktig å merke seg at det jeg sier om Jack3d er rene tanker og det finnes sikkert 0 kilder eller forskning for å backe det opp. Så ta alt jeg sier om Jack3d med en bøtte grov veisalt. Jeg er kun skeptisk Smiley

nå vet jeg ikke om jeg ville satt CLA i samme bås som produkter ala jack3d, men jeg jeg kan til en viss grad være enig.

kort sagt tror jeg ingenting som kjennes ut som en droge, ikke er det…
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1327 : 22. oktober 2011, 20:22 »
nå vet jeg ikke om jeg ville satt CLA i samme bås som produkter ala jack3d, men jeg jeg kan til en viss grad være enig.

kort sagt tror jeg ingenting som kjennes ut som en droge, ikke er det…

Gikk gjennom uttalelige posts her på forumet (tok et søk på "CLA"), og de fleste mente det var mer eller mindre bull (når det er snakk om vektreduksjon hvertfall) og bortkastet penger :p
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1328 : 22. oktober 2011, 20:30 »
jepp - enig, jeg tenker heller ikke på det - og er våken og "på" - men det er jeg etter et par espressoer og 5 min på tredemølla også. Og dette xtra fokuset har jeg ikke, ikke mer enn ellers - jeg er bare gira og høy.



Hmm, rart at du får denne virkningen av bare 1 scoop. Jeg tar 2,5/3scoops og føler meg ikke akkurat rusa Wink
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1329 : 22. oktober 2011, 20:31 »
Hmm, rart at du får denne virkningen av bare 1 scoop. Jeg tar 2,5/3scoops og føler meg ikke akkurat rusa Wink

Jeg tar opp i mot 12 scoops og føler meg helt fin. Tror mariusmessiah er en som liker å overdrive ting, eller så er han en jævla pingle som får slik effekt av 1 scoop!!!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1330 : 22. oktober 2011, 20:35 »
Jeg tar opp i mot 12 scoops og føler meg helt fin. Tror mariusmessiah er en som liker å overdrive ting, eller så er han en jævla pingle som får slik effekt av 1 scoop!!!

12 scoops, ha ha ha...
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Vetluss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1331 : 22. oktober 2011, 20:41 »
Hahaha, oppmerksomhets syk eller hva!?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1332 : 22. oktober 2011, 20:42 »
Hahaha, oppmerksomhets syk eller hva!?

Enig der. ahnz, ta deg en bolle.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Vetluss

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1333 : 22. oktober 2011, 20:45 »
Er vel du som bør ta deg en bolle Wink

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1334 : 22. oktober 2011, 20:47 »
Er vel du som bør ta deg en bolle Wink

Jeg nekter. Hva skal du gjøre med det?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!