Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407464 ganger)

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1365 : 04. november 2011, 10:15 »
Så.. du lager et blogginnlegg siden du var dum nok til å kjøpe varer uten for EØS land? Prøv Storbritannia neste gang.

Selv har jeg fått gjennom 5 bokser jack3d, 2 bokser razor 8, 2 bokser hemo rage UC og mye annet som jeg ikke husker.

Det kalles tilfeldigheter.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1366 : 04. november 2011, 11:59 »
Så.. du lager et blogginnlegg siden du var dum nok til å kjøpe varer uten for EØS land? Prøv Storbritannia neste gang.


Å kalle det "varer" er vel å ta litt hardt i..

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1367 : 04. november 2011, 12:12 »
Innholdet i det samme produktet blir ikke magisk forandret ved at det kommer fra USA heller enn Storbritannia. Forskjellen ligger først og fremst i sannsynligheten for at de sjekker pakkens innhold (og her er tollvesenet mer skeptiske til USA, av forståelige grunner). Hvis 1, 3 Dimethylamylamine er reseptbelagt i Norge (noe som ikke bør overraske noen, med tanke på at det brukes i enkelte typer partydop (skjønt i større doser enn hva en Jack3D-servering inneholder (men merk at Jack3D-produsentene nekter å oppgi hvor mye de har i produktet))) har det altså ingenting å si om pakken kommer fra USA eller UK om tollerne først sjekker hva varen du har bestilt (Jack3D) inneholder. Igjen, forskjellen ligger i sannsynligheten for kontroll. Mange som har fått stoppet varer fra UK også.

Slenger meg på de som ønsker han som vil krangle med posten lykke til her. Tror det er tilnærmet like enkelt å oppnå verdensfred.

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1368 : 04. november 2011, 16:00 »
Fikk brev fra Posten i dag:

"MELDING OM ANKOMMET UFORTOLLET SENDING

Beskrivelse: 1,3 DIMETHYLAMYLAMINE, RESEPT
Avsender: POWER BODY
Avsenderland: STORBRITANNIA

For å fortolle sendingen må følgende dokumentasjon sendes inn:

SENDINGEN INNEHOLDER RESEPTPLIKTIG LEGEMIDDEL. LEGG VED KOPI AV RESEPT. SENDINGEN VIL BLI RETURNERT TIL AVSENDER VED RETURFRISTENS UTLØP."

Hva kan jeg gjøre for å få det videre sendt hjem til meg? Jeg antar at jeg ikke får resept.

Jeg fikk samme bare at i beskrivelse står det kosttilskudd. FIkk bare beskjed om å skrive under og oppgi fødselsnr. Da har jeg kanskje større sjanse for å få det da?
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1369 : 04. november 2011, 18:51 »
Innholdet i det samme produktet blir ikke magisk forandret ved at det kommer fra USA heller enn Storbritannia. Forskjellen ligger først og fremst i sannsynligheten for at de sjekker pakkens innhold (og her er tollvesenet mer skeptiske til USA, av forståelige grunner). Hvis 1, 3 Dimethylamylamine er reseptbelagt i Norge (noe som ikke bør overraske noen, med tanke på at det brukes i enkelte typer partydop (skjønt i større doser enn hva en Jack3D-servering inneholder (men merk at Jack3D-produsentene nekter å oppgi hvor mye de har i produktet))) har det altså ingenting å si om pakken kommer fra USA eller UK om tollerne først sjekker hva varen du har bestilt (Jack3D) inneholder. Igjen, forskjellen ligger i sannsynligheten for kontroll. Mange som har fått stoppet varer fra UK også.

Slenger meg på de som ønsker han som vil krangle med posten lykke til her. Tror det er tilnærmet like enkelt å oppnå verdensfred.

Legemiddelet 1,3 dimethyl... er på dopinglisten og går dermed ikke under 3 mnd regel innen EØS. Da må du ha resept.

Utlogget 30årstrening

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1370 : 04. november 2011, 22:18 »
Kan ikke skjønne at folk fremdeles er interessert i dette tilskuddet. De internasjonale webshoppene prøver nå å bli kvitt lageret sitt av dette til dumpingpriser, siden 1,3 dim i økende grad er banned.

I mellomtiden er det kommet utrolig gode produkt som jeg ennå ikke har sett bli diskutert her på treningsforum. Denne gangen kommer jeg i alle fall ikke til å omtale produktene, siden det garantert vekker opmerksomhet fra toll og legemiddelverk. Det er tilstrekkelig å si at disse produktene får Jack3d til å likne steinalderprodukter.
"wear a baseball cap and have a pissed off face so no one even atempt talking to you because it will take away from your intensity"                         GH15

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1371 : 04. november 2011, 22:39 »
Kan ikke skjønne at folk fremdeles er interessert i dette tilskuddet. De internasjonale webshoppene prøver nå å bli kvitt lageret sitt av dette til dumpingpriser, siden 1,3 dim i økende grad er banned.

I mellomtiden er det kommet utrolig gode produkt som jeg ennå ikke har sett bli diskutert her på treningsforum. Denne gangen kommer jeg i alle fall ikke til å omtale produktene, siden det garantert vekker opmerksomhet fra toll og legemiddelverk. Det er tilstrekkelig å si at disse produktene får Jack3d til å likne steinalderprodukter.

Du kan ikke skjønne at noen vil ha noe som er forbudt? Kanskje et grunnleggende kurs i markedsføring ville vært noe under juletreet i år?

Utlogget 30årstrening

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1372 : 04. november 2011, 23:03 »
Du kan ikke skjønne at noen vil ha noe som er forbudt? Kanskje et grunnleggende kurs i markedsføring ville vært noe under juletreet i år?

I think not.
Markedsføringen er enkel manipulering. Det jeg stadig vekk har problem med å forstå er at folk likevel er villig til å betale for dette produktet, når de kan få noe som faktisk fungerer mye bedre, og som enn så lenge sklir gjennom tollen uten problem.
h
Men du har vel antakelig ikke skjønt hvilke produkt jeg snakker om, har du vel Sherlock?
"wear a baseball cap and have a pissed off face so no one even atempt talking to you because it will take away from your intensity"                         GH15

Utlogget 30årstrening

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1373 : 04. november 2011, 23:05 »
Legemiddelet 1,3 dimethyl... er på dopinglisten og går dermed ikke under 3 mnd regel innen EØS. Da må du ha resept.

Wow!!
"wear a baseball cap and have a pissed off face so no one even atempt talking to you because it will take away from your intensity"                         GH15

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1374 : 04. november 2011, 23:20 »
Men du har vel antakelig ikke skjønt hvilke produkt jeg snakker om, har du vel Sherlock?

Er dette litt som de gode gamle black metal miljøene, hvor de som står utenfor sirkelen blir pisset på av selvgode innsidere? Uansett, jeg tør gjette på at det produktet du prater om som enn så lenge går under tollvesenets radar er mye søvn samt nok og riktig mat. Eventuelt den siste fad'en, som i likhet med så alt for mange andre nå er på vei med en flodbølge av hype (og, som Jack3D, uunngåelig vil falle om x antall år).

(Om det skulle være uklart: Nei, jeg aner ikke hvilket produkt du prater om.)

Utlogget 30årstrening

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1375 : 04. november 2011, 23:25 »
Er dette litt som de gode gamle black metal miljøene, hvor de som står utenfor sirkelen blir pisset på av selvgode innsidere? Uansett, jeg tør gjette på at det produktet du prater om som enn så lenge går under tollvesenets radar er mye søvn samt nok og riktig mat. Eventuelt den siste fad'en, som i likhet med så alt for mange andre nå er på vei med en flodbølge av hype (og, som Jack3D, uunngåelig vil falle om x antall år).

(Om det skulle være uklart: Nei, jeg aner ikke hvilket produkt du prater om.)

Regarding your final observation, well, yes Apparently.
Din beskrivelse er overhodet ikke dekkende for de nye produktene. Men se hvordan webshoppene forsøker å bli kvitt Jackd3 for en meget billig penge
"wear a baseball cap and have a pissed off face so no one even atempt talking to you because it will take away from your intensity"                         GH15

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1376 : 04. november 2011, 23:30 »
Du har sikkert rett. Og ja, med 1,3 på dopinglister er det ikke veldig rart. Spent på å høre mer om dette nye du prater om, hvis det er så bra som du får det til å høres ut som er det vel bare et spørsmål om tid før det dukker opp i mainstream-fora.

Utlogget 30årstrening

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 20
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 20

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1377 : 04. november 2011, 23:41 »
Du har sikkert rett. Og ja, med 1,3 på dopinglister er det ikke veldig rart. Spent på å høre mer om dette nye du prater om, hvis det er så bra som du får det til å høres ut som er det vel bare et spørsmål om tid før det dukker opp i mainstream-fora.

Ja, mitt poeng er vel først og fremst at det er utviklet produkt som gjør Jackd ganske gammeldags
"wear a baseball cap and have a pissed off face so no one even atempt talking to you because it will take away from your intensity"                         GH15

Utlogget Ojive

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 542
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 542

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1378 : 04. november 2011, 23:45 »
"Hey guise!" News flash:

- Whey Isolat
- Proteinrike måltider
- Evt kasein
- Creatin
- Multivitaminer og fettsyrer
- Øvelser med ordentlig gjennomført teknikk
- Regelmessig trening
- Søvn
- Huh
= PROFIT

Går under tollens radar any time, any place. Fact  Grin
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114437

Tilskudd:
Dalblad's Whey Class+
BCAA Hardcore
Star Nutrition Gainer.
Star Nutrition Anabolic ZMA
ON's Casein

Utlogget Nomio

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1379 : 04. november 2011, 23:47 »
Ja så fortell hva disse andre vidunderlige produktene er da........

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!