Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 408478 ganger)

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1380 : 05. november 2011, 09:23 »
Personlig liker jeg best cretine complete extreme.
http://clk.tradedoubler.com/click?p=117572&a=1888777&g=17900398&url=http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-creatine-complete-extreme-2


Koffein, Kreatin, Taurin, Beta alanin, B6, Arginin og BCAA.

Alle de potente pre-workout stoffene. Ikke noe mer eller mindre. Og som ikke gjør en kvalm eller svimmel eller gir hjertebank slik mange opplever med Jack3d. Og billigere..

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget orsvend

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

  • Ufrivillig svak
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1381 : 05. november 2011, 10:39 »
Personlig liker jeg best cretine complete extreme.
http://clk.tradedoubler.com/click?p=117572&a=1888777&g=17900398&url=http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-creatine-complete-extreme-2


Må prøves! Siste runde med jack3d nå merker jeg ingenting positivt. Selger esken videre istedet

Koffein, Kreatin, Taurin, Beta alanin, B6, Arginin og BCAA.

Alle de potente pre-workout stoffene. Ikke noe mer eller mindre. Og som ikke gjør en kvalm eller svimmel eller gir hjertebank slik mange opplever med Jack3d. Og billigere..

Må prøves! Siste runde med jack3d nå merker jeg ingenting positivt. Selger esken videre istedet
Maksløft akkurat nå

Benk: 1x110 (Mål 2011: 1x120)
Mark: 3x170 (Mål 2011: 1x200)
Bøy: 3x130 (Mål 2011: 1x150)

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1382 : 05. november 2011, 12:17 »
Personlig liker jeg best cretine complete extreme.
http://clk.tradedoubler.com/click?p=117572&a=1888777&g=17900398&url=http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/2-x-creatine-complete-extreme-2


Koffein, Kreatin, Taurin, Beta alanin, B6, Arginin og BCAA.

Alle de potente pre-workout stoffene. Ikke noe mer eller mindre. Og som ikke gjør en kvalm eller svimmel eller gir hjertebank slik mange opplever med Jack3d. Og billigere..

500g i boksen, hele 29,5g per servering, som gir hele 15,5kr per servering.
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1383 : 05. november 2011, 14:24 »
500g i boksen, hele 29,5g per servering, som gir hele 15,5kr per servering.

Pluss at man skal ta den hver dag + før trening, blir ganske dyrt om man da trener sent og tar det hver dag, og til og med 2 ganger et par dager... vet ikke om det er billigere enn jack3d i lengden altså Tongue

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1384 : 05. november 2011, 17:43 »
den tar man før trening, så tar man et annet kreatin og beta alanine tilskudd de andre dagene.

kun de to sistnevnte man bør ta hver dag... evnt. på lettere treningsdager kan man også klare seg med bulk kreatin og beta alanine... 

klart, den er dyrere i bruk en jack3d, men hvis du legger til 4 scoops Xtend pluss green mag og jacked som jeg tar for å få det samme(vel litt mere av noe) så er det langt dyrere enn det overnevnte "alt-i-ett" produktet.

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1385 : 05. november 2011, 17:50 »
rettelse, ikek rart man ikke får hjertebank ol. av den creatin complex, en scoop er jo underdosert på ALT. unntatt BA og koffein.
men det gjelder jack3d og... eneste som er rett dosert der er Argininen, 1.3 dim, og b.a. .. dog det er nesten alt innholdet. jack3d er krutt for dem som blir påvirket av arginin og 1.3 dim.

Den creatine complex har litt lite kreatin, taurin og  alt for lite bcaa... bare l leucine er den påviste anabole effekt dosen 6-7 gram....

men tar man f.eks den før trening, og Xtend under for store bcaa doser, og mere kreatin i post workout shaken, så har man en konge kombo. Tydeligvis laget for å bruke i tillegg til annen kreatin og bcaa produkter.

tror faktisk jeg skal kjøpe med den neste gang fra gym grossisten og prøve... den er lovlig å ta inn, og billig. Absolutt et bra alternativ til jack3d.



Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1386 : 05. november 2011, 19:24 »
rettelse, ikek rart man ikke får hjertebank ol. av den creatin complex, en scoop er jo underdosert på ALT. unntatt BA og koffein.
men det gjelder jack3d og... eneste som er rett dosert der er Argininen, 1.3 dim, og b.a. .. dog det er nesten alt innholdet. jack3d er krutt for dem som blir påvirket av arginin og 1.3 dim.

Den creatine complex har litt lite kreatin, taurin og  alt for lite bcaa... bare l leucine er den påviste anabole effekt dosen 6-7 gram....

men tar man f.eks den før trening, og Xtend under for store bcaa doser, og mere kreatin i post workout shaken, så har man en konge kombo. Tydeligvis laget for å bruke i tillegg til annen kreatin og bcaa produkter.

tror faktisk jeg skal kjøpe med den neste gang fra gym grossisten og prøve... den er lovlig å ta inn, og billig. Absolutt et bra alternativ til jack3d.




Vel.. Jeg har begynt med Nanoproxil, og dette funker utolig bra! Smiley  Har også creatine complete extreme, og når jeg tar en scoop av hver kjenner jeg  utrolig  bra pump, mer ytelse,  samt jeg jenner jeg rister litt og  er  helt sykt motivert .. Kan ikke beskrive det . ( første pwoene mine ) Smiley

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1387 : 05. november 2011, 19:27 »
Må korrigere meg selv, med 500g per boks blir det 14,69kr per servering, men tilbudet på GG har to bokser som gir 7,35kr per servering. Men fortsatt er den underdosert på alt, kreatin og beta alanin separat er nok bedre.
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Utlogget Carl-Erik

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 922
  • Honnør: 283
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 922

  • Tren, spis og vær glad.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1388 : 05. november 2011, 19:50 »
Kjenner egentlig ganske god effekt av bare å ta en god dose l-arginin.

Trenger ikke produkter pakka med alt mulig rart for å ha en god økt. Bare å bite tenna sammen og gi det man har uansett. Folk trente ganske bra også før det ble vanlig med pre-workout produkter. Men nå kjenner jeg flere som føler seg "avhengige" av en eller annen form for PWO for at de i det hele tatt skal gidde å gå på gymmet.

Det viktigste av kosttilskudd i pakke til redusert pris.
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/carl-eriks-basispakke

Blogg og bilder:
http://gulliksenblogg.blogspot.no

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1389 : 05. november 2011, 21:40 »
Ja, mitt poeng er vel først og fremst at det er utviklet produkt som gjør Jackd ganske gammeldags

Oi venter i spenning på at du skal dele hemmeligheten din med oss o store guru ha ha

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1390 : 05. november 2011, 22:45 »
men det gjelder jack3d og... eneste som er rett dosert der er Argininen, 1.3 dim, og b.a. .. dog det er nesten alt innholdet.

Er mengden av hver ingrediens offentliggjort, eller er baserer du dette på hvordan du selv føler produktet på kroppen (broscience)?

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1391 : 06. november 2011, 14:44 »
Kjenner egentlig ganske god effekt av bare å ta en god dose l-arginin.

Trenger ikke produkter pakka med alt mulig rart for å ha en god økt. Bare å bite tenna sammen og gi det man har uansett. Folk trente ganske bra også før det ble vanlig med pre-workout produkter. Men nå kjenner jeg flere som føler seg "avhengige" av en eller annen form for PWO for at de i det hele tatt skal gidde å gå på gymmet.

100% enig i denne her!

PWO bør brukes når en har en ekstraordinært sliten dag, og har f.eks. bein på tapetet. Da er det greit med en liten puff.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1392 : 07. november 2011, 15:51 »
100% enig i denne her!

PWO bør brukes når en har en ekstraordinært sliten dag, og har f.eks. bein på tapetet. Da er det greit med en liten puff.
Henger meg på her, burde ikke brukes regelmessig, kun til tunge tunge dager.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1393 : 07. november 2011, 16:04 »
100% enig i denne her!

PWO bør brukes når en har en ekstraordinært sliten dag, og har f.eks. bein på tapetet. Da er det greit med en liten puff.
Nå vet jeg ikke hvordan du trener, men alle mine økter er tunge. Ikke nødvendigvis tunge vekter, men med korte pauser og høy intensitet. Greit med en liten puff da.


Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1394 : 07. november 2011, 17:34 »
Nå vet jeg ikke hvordan du trener, men alle mine økter er tunge. Ikke nødvendigvis tunge vekter, men med korte pauser og høy intensitet. Greit med en liten puff da.



Høy intensitet betyr at du trener med tunge vekter..
Njoa

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!