Skrevet av Emne: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?  (Lest 407441 ganger)

Utlogget mr.secret

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1485 : 04. februar 2012, 01:03 »
Jeg har brukt jack3d siden desember nå.

Resultat:

Forbedret aerob utholdenhet
Høyt forbedret evne til å pushe seg HARDT over lengre tid
Ingen bivirkninger

Jeg spiller innebandy på hobby nivå(Lavt teknisk nivå på majoriteten - lite organisering, altså blir det meget høy intensitet, mye unødvendige sprint dueller og ekstra løping), de øktene jeg tar jack3d på forhånd så gir jeg alt i 1.5 timer og har både motivasjon og krefter til å holde på enda lengre. Uten jack3d så "krasjer" jeg ca en time uti og er både for sliten fysisk og mentalt til å klare å holde på noe særlig effektivt den siste halvtimen. Samme effekt gjelder ved jogging/løping, roing og svømming. Jack3d = funker som faen ved aktiviteter som involverer høy puls over lengre tid for min del, skjønner godt at det ikke er tillatt i konkurranser.

Jeg har flere kompiser som har fått økt styrke av jack3d men jeg merket ikke noe av det, selv om riktignok økt energi og fokus hjelper mye på de tunge og lite motiverende dagene :p


Om dere vil bestille billig jack3d sjekk ut:

www.iherb.com - om dere bruker denne koden: UMU495 Så får dere jack3d til under 190kr MED frakt. Jeg bestilte derfra for 2 uker siden, og det kom i posten iløpet av 10dager, ganske nice å slippe å bekymre seg for toll, dyr frakt osv.

Gå altså til www.iherb.com, legg inn jack3d i handlekurv og legg så til UMU495 (5dollar avslag for dere, noe som gjør at det havner under 200kroners grensa) når dere skal videre til betaling.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1486 : 04. februar 2012, 01:05 »
Jeg har brukt jack3d siden desember nå.

Resultat:

Forbedret aerob utholdenhet
Høyt forbedret evne til å pushe seg HARDT over lengre tid
Ingen bivirkninger

Jeg spiller innebandy på hobby nivå(Lavt teknisk nivå på majoriteten - lite organisering, altså blir det meget høy intensitet, mye unødvendige sprint dueller og ekstra løping), de øktene jeg tar jack3d på forhånd så gir jeg alt i 1.5 timer og har både motivasjon og krefter til å holde på enda lengre. Uten jack3d så "krasjer" jeg ca en time uti og er både for sliten fysisk og mentalt til å klare å holde på noe særlig effektivt den siste halvtimen. Samme effekt gjelder ved jogging/løping, roing og svømming. Jack3d = funker som faen ved aktiviteter som involverer høy puls over lengre tid for min del, skjønner godt at det ikke er tillatt i konkurranser.

Jeg har flere kompiser som har fått økt styrke av jack3d men jeg merket ikke noe av det, selv om riktignok økt energi og fokus hjelper mye på de tunge og lite motiverende dagene :p


Om dere vil bestille billig jack3d sjekk ut:

www.iherb.com - om dere bruker denne koden: UMU495 Så får dere jack3d til under 190kr MED frakt. Jeg bestilte derfra for 2 uker siden, og det kom i posten iløpet av 10dager, ganske nice å slippe å bekymre seg for toll, dyr frakt osv.

Gå altså til www.iherb.com, legg inn jack3d i handlekurv og legg så til UMU495 (5dollar avslag for dere, noe som gjør at det havner under 200kroners grensa) når dere skal videre til betaling.


Ikke innebandy under NIF vel?

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1487 : 04. februar 2012, 01:08 »
Ble visst litt oppstyr rundt min post, så kan vell gi den en litt mere detaljert forklaring;

Skulle igrunn bare ta 3 scoops den dagen, har vært på 2.5 i 2 uker og gikk opp derfor 0.5

Men etter noen løft så ble jeg vell veldig irritert over formen, det ga meg lite og jeg trodde det var pga jeg hadde spist før trening, så gikk opp å tok 3 til.

Ganske idiotisk handling av meg, men den beste måten man lærer av slike ting er vell å finne ut sine egne begrensninger ? Ga meg iallefall en lærepenge jeg fortjente og trengte sårt vil jeg si..
Trodde du virkelig at en liten gutt på 16 år kan tåle seks scooper? Finne ut sine egene begrensinger ved å gå over maksimalt anbefalt dosering x3..

At dere gidder å bruke tusenvis av kr på udugelige tilskudd som dette. Kjøp kreatin, div aminosyrer og litt koffein så har dere akkurat samme virkning.
Liker hvordan dere som er så uheldig å ikke reagerer på slike produkter, hele tiden skal fortelle oss andre at det ikke fungerer og si det er udugelig osv. Kreatin + div aminosyrer og koffein = DMAA? Kjemikern.

Tusenvis av kroner? Det koster 300kr for en boks. Og holder en god stund hvis du ikke kjører de syke doseringene som han tassen over her.

Utlogget mr.secret

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 99
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 99

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1488 : 04. februar 2012, 01:09 »
Ikke innebandy under NIF vel?

Nei Evis. Jeg spiller som nevnt på hobby nivå, ikke for noen klubb eller forbund Smiley Er klar over at det ikke er tillatt i idrett under NIF, om du leste hele posten min så nevnte jeg jo det  biggrin

At dere gidder å bruke tusenvis av kr på udugelige tilskudd som dette. Kjøp kreatin, div aminosyrer og litt koffein så har dere akkurat samme virkning.

Udugelig? Jeg har prøvd alt det du nevner, men jack3d overgår det til de grader. Det er nok 1,3-Dimethylamylamine kombinert med koffein å kreatin som gir den voldsomme effekten. Og det koster ikke mye, jeg betalte sist under 190kr for en boks, og den varer nok minst 2måneder for min del.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1489 : 04. februar 2012, 01:12 »
Trodde du virkelig at en liten gutt på 16 år kan tåle seks scooper? Finne ut sine egene begrensinger ved å gå over maksimalt anbefalt dosering x3..
Liker hvordan dere som er så uheldig å ikke reagerer på slike produkter, hele tiden skal fortelle oss andre at det ikke fungerer og si det er udugelig osv. Kreatin + div aminosyrer og koffein = DMAA? Kjemikern.

Tusenvis av kroner? Det koster 300kr for en boks. Og holder en god stund hvis du ikke kjører de syke doseringene som han tassen over her.


Har da vært oppe i den doseringen før, og da gikk det jo bra.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1490 : 04. februar 2012, 01:14 »

Har da vært oppe i den doseringen før, og da gikk det jo bra.
...

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1491 : 04. februar 2012, 02:44 »
Brukte jack3d før, men har nesten slutta med det. Merka ikke noe spess bivirkninger bortsett fra at jeg ble litt vill i psyken før trening når jeg tok det. Bruker det stort sett bare om jeg sover før trening da jeg bruker lang tid på å våkne om jeg sover. Da hjelper det med jack3d. Prøvd me kaffe å div men gjør ikke akkurat at jeg våkner.
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1492 : 04. februar 2012, 10:17 »
Ganske idiotisk handling av meg, men den beste måten man lærer av slike ting er vell å finne ut sine egne begrensninger ? Ga meg iallefall en lærepenge jeg fortjente og trengte sårt vil jeg si..

På generelt grunnlag vil jeg si nei. Denne kunnskapstilnærmingen kan best beskrives som broscience. Det er lett å tro at man bare ved å "føle på seg selv" kan få et tilstrekkelig godt bilde over hvordan et tilskudd fungerer, men det er ikke tilfellet (jamfør kreatin og "jeg føler ingen effekt").

At du har gått for samme dose tidligere, vel ... det sier sitt. Men selvsagt, det er til syvende og sist din kropp, og du som bestemmer hvordan du vil behandle den.

Angående Jack3d som "ubrukelig" eller ikke ... Det er et pre-workout-tilskudd. For de som får tilstrekkelig med søvn og har et godt kosthold bør kaffe/te være tilstrekkelig for å få den mentale energien man trenger (med mindre man har en eller annen kroppslig "feil"). Men klart, det kan sikkert være fint for den ekstra "piffen" på dager man er helt tappet. Alt i alt sier denne det meste.

Utlogget inaktiv

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 146
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 146

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1493 : 09. februar 2012, 15:24 »
Fant ut at alt mellom 4-8 uker er en vanlig tid "off pre workouts". Er det slik at jeg ikke kan ta noe kaffe før trening også? Eller koffein generelt?
19 år, 100 kg
Knebøy: 200kg
Benkpress: 140kg
Markløft: 250kg
Militærpress: 80kg

Utlogget tozva

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1494 : 09. februar 2012, 23:44 »
Tar turen over til Sverige neste helg. Send PM vist det er noe dere skal ha!

Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1495 : 22. februar 2012, 15:12 »
Bestilte jack3d fra powerbody, men ble stoppet i tollen og nå krever de resept! Andre som har vært borti det samme?

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1496 : 22. februar 2012, 15:39 »
Be de reise til helvete! Ingenting i Jack3d som er reseptbelagt. Det er lov å innføre til eget bruk, så lenge det er under 3mnd forbruk.

Storknebb ekstrakten er dog noe diffus, men det selges over disk i norge. Så de har ingen grunn til å holde igjen produktet.

Utlogget maxgain

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 310
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 310

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1497 : 23. februar 2012, 16:54 »
Bestilte jack3d fra powerbody, men ble stoppet i tollen og nå krever de resept! Andre som har vært borti det samme?

Tollen har visst begynt å krangle litt på 1,3 DMAA produkter. Dersom du bor i Oslo, kan du bare gå ned på Alnabru og hente ut pakka selv. De gutta som jobber der nede bryr seg ikke om det er 1,3 DMAA i produktet om det er bestillt ifra UK.

Du har vel ikke bestillt mange bokser på en gang?

Utlogget KristianO

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 135
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 135

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1498 : 23. februar 2012, 19:50 »
Jeg gikk nok på en smell å bestilte to bokser. De blir returnert og jeg får penger tilbake osv. MEN kjip fordi.

OG det var 1,3 DIMETHYLAMYLAMIN de reagerte på.

Utlogget Smok3

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 14
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 14

Sv: Jack3d - Tilbakemeldinger og evt. Bivirkninger?
« #1499 : 01. mars 2012, 00:22 »
Så hva skjer dersom man blir stoppet på svinesund med 2-3 pakker jack3d i bilen?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!