Skrevet av Emne: Benkskjorte - En kort historie  (Lest 70885 ganger)

Utlogget Guinss

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 201
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 201

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #150 : 01. april 2011, 14:30 »
Men igjen, det er jevla rått med mye kg på stanga
ingen tvil om det !

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #151 : 01. april 2011, 18:01 »
Benkskjortethatet, en kort historie:

Det var en gang en suttrete liten ginger, med laaaaaange armer som oppdaget styrkeløft. Han leste på resultatservice at mange i tynning klassen benket så mye mer enn han og slo seg til ro med at han var ikke god nok i den øvelsen. Så kom han på et stevne og observerte at folk hadde på seg en rar trøye som gjorde at de løftet mer. Han så også at de hadde det morro. Han bestemte seg for å prøve dette, men etter å ha prøvd en, to og tre ganger å benke enn 62,5 kg, med skjorte så bestemte han seg for at dette var urettferdig fordi noen var bedre enn han. Også gjorde det vondt Sad
Da bestemte han seg for å legge skjorta for hat, og sette seg hjemme og skrive stygge ting om styrkeløftere og utstyret de brukt, for de var slemme dumminger. Han hatet skjorta mest, for det er roten til alt ondt. Men doping var egentlig litt greit, syntes han fordi det kunne skjønne at folk brukte. Også hadde han lest at raymond på treningsforum hadde skrevet at det egentlig ikke var så godt dokumentert at det var så farlig. Og da må det jo være greit. Så begynnte han å suge kuk for roids og det var og greit fordi han var litt homo.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #152 : 01. april 2011, 18:08 »
Benkskjortethatet, en kort historie:

Det var en gang en suttrete liten ginger, med laaaaaange armer som oppdaget styrkeløft. Han leste på resultatservice at mange i tynning klassen benket så mye mer enn han og slo seg til ro med at han var ikke god nok i den øvelsen. Så kom han på et stevne og observerte at folk hadde på seg en rar trøye som gjorde at de løftet mer. Han så også at de hadde det morro. Han bestemte seg for å prøve dette, men etter å ha prøvd en, to og tre ganger å benke enn 62,5 kg, med skjorte så bestemte han seg for at dette var urettferdig fordi noen var bedre enn han. Også gjorde det vondt Sad
Da bestemte han seg for å legge skjorta for hat, og sette seg hjemme og skrive stygge ting om styrkeløftere og utstyret de brukt, for de var slemme dumminger. Han hatet skjorta mest, for det er roten til alt ondt. Men doping var egentlig litt greit, syntes han fordi det kunne skjønne at folk brukte. Også hadde han lest at raymond på treningsforum hadde skrevet at det egentlig ikke var så godt dokumentert at det var så farlig. Og da må det jo være greit. Så begynnte han å suge kuk for roids og det var og greit fordi han var litt homo.
Hahahahahahaha


Det er så lite saklig at det blir bedre enn best! Genialt.. Cheesy
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget MAGOUOU

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 191

  • ARRRRRR
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #153 : 01. april 2011, 18:20 »
Uten at jeg kan så mye om det syns jeg skjorte er tullball..
Kommer sikkert snart en skikkelig feiting med 1 cm løftevei å en superforbedra skjorte, (det blir vel lagd nye bedre/forsterka skjorter regner jeg med?) som banker opp 1000 kg!!

Etter det kommer det en mekanisk skjorte med hydraulikk! KONGE!
Alder: 1989
Vekt: +-110 kg
Høyde: 189cm

RAW:
- Smalbenk: 180kg med stopp
- Benk: 170kgx2 med stopp
- Bøy:   200kg
- Mark:  260kg

Mr KO

  • Gjest
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #154 : 02. april 2011, 02:29 »
Hehe.. Skjorte debatten vekker sterke følelser gitt Smiley
Synes faktisk sammenligningen til Einar G er grei, men det burde kansje skilles litt mer mellom styrkeløft og utstyrstyrkeløft da, sånn som i høydehopp vs stavsprang.

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #155 : 02. april 2011, 02:50 »
Hehe.. Skjorte debatten vekker sterke følelser gitt Smiley
Synes faktisk sammenligningen til Einar G er grei, men det burde kansje skilles litt mer mellom styrkeløft og utstyrstyrkeløft da, sånn som i høydehopp vs stavsprang.
De skiller mellom utstyr og utstyrsfritt nå. Men man kan fortsatt ikke vinne noe uten utstyr.

Mr KO

  • Gjest
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #156 : 02. april 2011, 06:04 »
De skiller mellom utstyr og utstyrsfritt nå. Men man kan fortsatt ikke vinne noe uten utstyr.
Nettopp

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #157 : 02. april 2011, 14:29 »
Nettopp
Leste ikke 'mer' i posten din. Men jeg er helt enig.

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #158 : 02. april 2011, 16:12 »
Hva med lange basketspillere på 210-220 skal de hoppe rundt på  knærne fordi vi "normale" på 180 må hoppe mye høyere.?


Forundrer meg at du ikke ser forskjellen. Som jeg sa så er fysiske fordeler er en del av idretten, men når du rett og slett omtrent ikke trenger å løfte stanga så må det vel bli meningsløst.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #159 : 02. april 2011, 16:20 »


Forundrer meg at du ikke ser forskjellen. Som jeg sa så er fysiske fordeler er en del av idretten, men når du rett og slett omtrent ikke trenger å løfte stanga så må det vel bli meningsløst.

Folk skjønner nok hva du mener, men man kan uansett aldri gjøre noe med at noen er bedre til noe enn andre. Folk vil alltid ha fordeler innen forskjellige ting, det går ikke an å lage regler som tilsier at de som er bygd for en viss sport, ikke kan drive med denne sporten, det blir helt tullete og meningsløst.

Se på denne håndbakk utøveren, skulle han utestenges pga han er naturlig bygd for det?

-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Eric Heiden

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 975
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 975

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #160 : 02. april 2011, 16:51 »
Folk skjønner nok hva du mener, men man kan uansett aldri gjøre noe med at noen er bedre til noe enn andre. Folk vil alltid ha fordeler innen forskjellige ting, det går ikke an å lage regler som tilsier at de som er bygd for en viss sport, ikke kan drive med denne sporten, det blir helt tullete og meningsløst.

Se på denne håndbakk utøveren, skulle han utestenges pga han er naturlig bygd for det?



Tror ikke du skjønner hva jeg mener. Jeg er helt enig at fysiske fordeler er en del av idretten. Man bør gjøre alt så enkelt som mulig og lage minst mulig regler. Jeg synes mange idretter har for mange regler. Men de aller fleste idretter må ha regler for at idrettene skal fungere etter hensikten. Man kunne tenke seg fotball uten offside, håndball uten passivreglen og ingen kjønnsdeling. Innenfor kraft- og kampsportidrettene er det vektklasser som gjør at flere enn de største kan konkurrere (noe som jeg er i mot).

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #161 : 02. april 2011, 21:15 »


Forundrer meg at du ikke ser forskjellen. Som jeg sa så er fysiske fordeler er en del av idretten, men når du rett og slett omtrent ikke trenger å løfte stanga så må det vel bli meningsløst.
Skjønner ikke at du ikke ser likheten hvis en kan dunke uten å anstrenge seg mens en annen ikke kan for de vedkommende er for kort.


Aktiv styrkeløfter

Utlogget d9z

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 30
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 30

  • heei :)
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #162 : 02. april 2011, 21:31 »
Benkskjortethatet, en kort historie:

Det var en gang en suttrete liten ginger, med laaaaaange armer som oppdaget styrkeløft. Han leste på resultatservice at mange i tynning klassen benket så mye mer enn han og slo seg til ro med at han var ikke god nok i den øvelsen. Så kom han på et stevne og observerte at folk hadde på seg en rar trøye som gjorde at de løftet mer. Han så også at de hadde det morro. Han bestemte seg for å prøve dette, men etter å ha prøvd en, to og tre ganger å benke enn 62,5 kg, med skjorte så bestemte han seg for at dette var urettferdig fordi noen var bedre enn han. Også gjorde det vondt Sad
Da bestemte han seg for å legge skjorta for hat, og sette seg hjemme og skrive stygge ting om styrkeløftere og utstyret de brukt, for de var slemme dumminger. Han hatet skjorta mest, for det er roten til alt ondt. Men doping var egentlig litt greit, syntes han fordi det kunne skjønne at folk brukte. Også hadde han lest at raymond på treningsforum hadde skrevet at det egentlig ikke var så godt dokumentert at det var så farlig. Og da må det jo være greit. Så begynnte han å suge kuk for roids og det var og greit fordi han var litt homo.
HAHAHAHAH SERR! HONNØR
160 - 110 - 162,5 = 432,5

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #163 : 03. april 2011, 12:19 »
Må bare få si at dere som trakker sånn ned på benkskjorten, har dere prøvd den egentlig?? Har prøvd skjorte selv en gang. Må si jeg er imponert over alle som får til å løfte med denne, å får bra resultater. For det er vel det vanskeligste jeg har prøvd noen gang. Har kun prøvd det en gang! Å det er virkelig en øvelse man må jobbe med for å mestre. Så honnør til alle dere som er god med skjorte. For det er en utrolig mye vanskeligere teknikk, enn å trene vanlig benk! Etter min mening er det så å si to forskjellige øvelser Smiley Så til alle dere som er imot utstyr å sier det bare er til å ta på seg, så klarer man å løfte mer KG. Der tar dere skammelig feil! Prøv det ut. Så får dere nok større respekt for de som bruker benkskjorten, når dere ser hvor vanskelig det er!

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #164 : 03. april 2011, 16:27 »
Se på denne håndbakk utøveren, skulle han utestenges pga han er naturlig bygd for det?

så du mener han ble født med en stor arm og en liten? "naturlig bygd for det" sier du, BULLSHIT sier jeg!
Har han trent så han har blitt slik? ja sier jeg...
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!