Skrevet av Emne: Benkskjorte - En kort historie  (Lest 70873 ganger)

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #180 : 04. april 2011, 12:22 »
sant så sant, men det var vel strengt tatt ingen anledning til å dra det inn Tongue

Med det samme du er her benytter jeg anledningen til å spørre deg "The Mighty Olaf", koster det mye i året å være medlem på KK-67? ser gøy ut med styrkeløft, og hadde vært gøy å prøvd seg på et stevne en gang i tiden også Cheesy (da uten benkskjorte naturligvis Wink hehe )

EDIT: Har blitt inspirert av min egen knebøy da den ser ut til å få litt fart på seg Tongue
2000 i norske kroner er summen vi krever, kreves at du trener der nede for å kunne bli medlem, ja det er gøy med styrkeløft og vi er en solid gjeng der nede med mye godt humør og ikke minst slitne kropper men det er kanskje mest meg he he Smiley


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #181 : 04. april 2011, 22:52 »
EDIT: Har blitt inspirert av min egen knebøy da den ser ut til å få litt fart på seg Tongue
Tror vi skal få fart på benkpressen din også om du blir medlem. Wink Vi er også flere som ikke er spessielt glad i utstyret så du får selskap der. Smiley

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #182 : 05. april 2011, 08:46 »
Tror vi skal få fart på benkpressen din også om du blir medlem. Wink Vi er også flere som ikke er spessielt glad i utstyret så du får selskap der. Smiley
Niks det er bare du he he Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #183 : 05. april 2011, 10:34 »
2000 i norske kroner er summen vi krever, kreves at du trener der nede for å kunne bli medlem, ja det er gøy med styrkeløft og vi er en solid gjeng der nede med mye godt humør og ikke minst slitne kropper men det er kanskje mest meg he he Smiley
Ja ser ut som dere har det artig på trening, du så heller ikke akkurat sliten ut i den nedtrekkvideon din Cheesy
Meen Gilberg fikk overtalt meg til å komme å prøve hos ham på selsbakk idag, og det er 2 minutter med sykkel fra der jeg bor. Så blir vel ikke noe KK-67 i denne omgang... kan ikke starte rett hos de mest hardcore gutta vettu  Wink
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #184 : 05. april 2011, 12:06 »
Niks det er bare du he he Wink
Og Frode, Christian og Christer. + de som løfter med utstyr men som helst vil løfte uten. Wink

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #185 : 05. april 2011, 13:01 »
Og Frode, Christian og Christer. + de som løfter med utstyr men som helst vil løfte uten. Wink
Javist ja gutta med lav smerteterskel he he Wink

Ja ser ut som dere har det artig på trening, du så heller ikke akkurat sliten ut i den nedtrekkvideon din Cheesy
Meen Gilberg fikk overtalt meg til å komme å prøve hos ham på selsbakk idag, og det er 2 minutter med sykkel fra der jeg bor. Så blir vel ikke noe KK-67 i denne omgang... kan ikke starte rett hos de mest hardcore gutta vettu  Wink
He he den er god vet du Gille er flink han men når han begynner å snakke om meksikansk gryte og bulking så lukk øran ha ha Wink


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #186 : 05. april 2011, 14:05 »
He he den er god vet du Gille er flink han men når han begynner å snakke om meksikansk gryte og bulking så lukk øran ha ha Wink

Eller kjeften Grin

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #187 : 05. april 2011, 14:06 »
He he den er god vet du Gille er flink han men når han begynner å snakke om meksikansk gryte og bulking så lukk øran ha ha Wink

hahaha, den er notert Grin
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #188 : 07. april 2011, 13:42 »
Eller kjeften Grin

Jeg har et lite spørsmål til deg pastor( mulig jeg kan finne svaret om jeg leiter vel og lenge)
Jeg ser flere av dere har et varmt og inderlig hat ovenfor aas og lurer på grunnen til dette?
Jeg skjønner godt hvorfor det hates i organisert idrett, men hatet deres går mye dypere enn det.

Utlogget OD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 123
  • Honnør: 582
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 123

  • Sponset av Proteinfabrikken og Kappi
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #189 : 07. april 2011, 14:14 »
Jeg har et lite spørsmål til deg pastor( mulig jeg kan finne svaret om jeg leiter vel og lenge)
Jeg ser flere av dere har et varmt og inderlig hat ovenfor aas og lurer på grunnen til dette?
Jeg skjønner godt hvorfor det hates i organisert idrett, men hatet deres går mye dypere enn det.

Jeg er ikke Grizzly men aas kan kanskje beskrives som en pervertering av treningsiver og treningsglede en slags bizarro versjon av det sport og trening ideelt skal frembringe nemmelig en sunn sjel i ett sunt legeme, aas er for min delt ett sterkt negativt ladet ord ihvertfall.


Meistarar koma og fara en godsøgnin mun aldrei deyja

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #190 : 07. april 2011, 14:25 »
Jeg er ikke Grizzly men aas kan kanskje beskrives som en pervertering av treningsiver og treningsglede en slags bizarro versjon av det sport og trening ideelt skal frembringe nemmelig en sunn sjel i ett sunt legeme, aas er for min delt ett sterkt negativt ladet ord ihvertfall.

Takk for svar, jeg prøver rett og slett å sette meg inn i hva som gir grunnlag for folks holdninger. I mange tilfeller ser det ut til at konsekvens betyr mindre enn rykte. I dette tilfellet vil aas være juks og det betyr mer enn bivirkningene, jeg tror mange vil ha meget imot bruken selv om man fks klarer å lage et steroid som er reseptorselektivt (SARM) og uten bivirkninger.

Jeg er smertelig klar over det faktum at gener gir oss en plattform vi må forholde oss til og det er veldig lite vi kan gjøre utover å håpe på gode gener, vi kommer bare så langt før det stopper.
Dette, og en fri vilje til egne valg ser ut til at noen tyr til aas for å komme seg videre for å prøve å nå sin drøm. Hvorfor er dette dømmeverdig? Har vi ikke alle drømmer vi ønsker å oppnå? Noen ønsker seg heller 60 år i en kropp de egentlig ikke skulle kunne hatt der andre igjen heller mistrives i 70år.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #191 : 07. april 2011, 17:59 »
Jeg er ikke Grizzly men aas kan kanskje beskrives som en pervertering av treningsiver og treningsglede en slags bizarro versjon av det sport og trening ideelt skal frembringe nemmelig en sunn sjel i ett sunt legeme, aas er for min delt ett sterkt negativt ladet ord ihvertfall.

Nå vil en vel kanskje ikke påstå at det er sunt med en kropp som knapt nok klarer å jogge én runde på en 400 meters friidrettsbane uten at pusten går som en blåsebelg. Sånn sett ikke et spesifikt sleivspark til styrkeløft spesielt, men til mye av toppidretten generelt. En spisser innsatsen for å bli best mulig til en eller annen definert aktivitet. Helsen kommer som oftest i andre rekke, steroider eller ei. Hvis helse var pri #1 måtte en trent radikalt annerledes på en rekke områder.

Utlogget BjM

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 362
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 362

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #192 : 08. april 2011, 10:12 »
Nå vil en vel kanskje ikke påstå at det er sunt med en kropp som knapt nok klarer å jogge én runde på en 400 meters friidrettsbane uten at pusten går som en blåsebelg. Sånn sett ikke et spesifikt sleivspark til styrkeløft spesielt, men til mye av toppidretten generelt. En spisser innsatsen for å bli best mulig til en eller annen definert aktivitet. Helsen kommer som oftest i andre rekke, steroider eller ei. Hvis helse var pri #1 måtte en trent radikalt annerledes på en rekke områder.

Man kan nok si at mange kunne trent noe mer alsidig uten at det skulle gå ut over prestasjonene i sin idrett.

Det sier seg selv at en med 50kg mer muskelmasse enn en maratonløper trenger mere oksygen per meter en maratonløperen.

Men som du sier så er toppidrett noe som krever ekstremt av kroppen noe som kan virke både positivt og negativt for helsen.

Aktiv styrkeløfter

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #193 : 19. mai 2011, 07:26 »
Jeg bruker benkskjorte fordi det er morsomt, jeg løfter vesentlig mer og idretten blir mer utfordrende da jeg må trene ekstra masse og variert for å bli god med skjorte!
Har du vurdert såkalt exoskeleton? Da kan du løfte flere hundre kilo og imponere enda flere av vennene dine!


Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Benkskjorte - En kort historie
« #194 : 19. mai 2011, 10:58 »
utstyr er for kjærringer Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!