avstemning
Spørsmål: Hva ønsker du bilder/evt videoer av ?
Trening på gym/strongman - 14 (56%)
Overkropp front - 11 (44%)
Stemmer totalt: 23

Skrevet av Emne: Adrian.k Bildelogg ! Massiv bildeoppdatering side 42 !  (Lest 115618 ganger)

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Fra nå av syns jeg det blir dumt å logge skader istedenfor trening, når det egentlig er en treningslogg, og ikke en problem logg.

Så jeg holder meg unna sutringa til jeg er oppe å går igjen.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sutre logg Huh? neida..

Har fått skuldrebetennelse i begge skuldra så jeg er fuckt nå, ellers stå på videre du hvertfall!

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Hehe, ja så det !
Får håpe det går bra med deg da Wink
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Har vært hos legen og fikk beskjed om at jeg har betennelse i rygg musklaturen, dette kom ikke av trening, men en uviss grunn.

Rolig med ryggen til jeg har vært 4-5 dager uten smerte, imorra blir det trening med bryst biceps og triceps, lørdag bein og mage.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Har vært hos legen og fikk beskjed om at jeg har betennelse i rygg musklaturen, dette kom ikke av trening, men en uviss grunn.

Rolig med ryggen til jeg har vært 4-5 dager uten smerte, imorra blir det trening med bryst biceps og triceps, lørdag bein og mage.
Kom deg til noen som har peiling da, så du kan forebygge det.. "en uviss grunn" lol Tongue
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Kom deg til noen som har peiling da, så du kan forebygge det.. "en uviss grunn" lol Tongue

Og, hvordan i helvete påviste legen betennelse i ryggen? Hva er egentlig ryggmusklaturen?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Viktigste er vel at det har blitt påvist at det er betennelse. Er vel ikke så rart at legen ikke vet hvordan det skjedde, kan vel være mange ting som kan forårsake det?. Men er nok ikke dumt å dra til noen for å forebygge, og prøve å finne ut av hva som gjør at du har fått betennelse. Kjedelig med skader, håper det blir bedre så du kan kjøre på for fullt  Smiley

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Hehe, jeg satser vell bare på at det er en betennelse, så får se hva som skjer, satser på å være igang igjen om 8-10 dager med rolig ryggtrening ! Smiley
Blir 3 treninger i uka framover, eller 4..
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Hjemme fra trening nå..

Ble dårlig med trøkk, mye på grunn av igår tenker jeg, hehe Smiley
Men ble iallefall hjemme idag, skal prøve å ta ting mere særiøst i helgene da det er de dagene som ødelegger døgnrytmen min, blir dumt å legge seg klokken 2-3 tiden i helgene og stå opp i 5 tia i ukedagene..

Har ikke noe annet valg, enten legge seg tidligere i helgene, eller komme for sent på skolen Smiley

Merker jeg begynner å vurdere å flytte inn på hybel neste år, men da må jeg nok spare endel så jeg har råd til mat...

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159



Ikke noe muskelspenning, ok bilde, ble nesten usikker på å legge det ut da arma så forbanna små ut i den stillingen, men alt kan ikke være perfekt.. Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Etter en mindre bra økt igår hever jeg meg over det og kjører på med litt sykling, noen leggølvelser og mage trening Smiley

Blir nok litt sittende tåhev, stående tåhev, sykling 6 kilometer i gir 10, mulig det blir mere, men prøver å øke med 1 km hver gang jeg har en sykkeløkt Smiley
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

ble en mindre bra økt igår og, sparte meg får jack3d, og nå som jeg har vært såpass lenge på det tabbet det helt ut..

Føler at det er det eneste som holder treninga oppe nå, orker rett og slett ikke noe annet, håpet på at motivasjonen skulle holdes oppe, men men..
Da blir det til å måtte kjøpe enda mere da !! Smiley

Ikke noe trening idag iallefall, har enda problemer med å legge opp kosten riktig og ett program, logger ikke treninger, og det MÅ jeg begynne med igjen, føler at jeg trener det samme hver dag og det blir idiotisk.

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
ble en mindre bra økt igår og, sparte meg får jack3d, og nå som jeg har vært såpass lenge på det tabbet det helt ut..

Føler at det er det eneste som holder treninga oppe nå, orker rett og slett ikke noe annet, håpet på at motivasjonen skulle holdes oppe, men men..
Da blir det til å måtte kjøpe enda mere da !! Smiley

Ikke noe trening idag iallefall, har enda problemer med å legge opp kosten riktig og ett program, logger ikke treninger, og det MÅ jeg begynne med igjen, føler at jeg trener det samme hver dag og det blir idiotisk.


It's all in your head! Må prøve å omstille deg sånn tankegang litt, for musklene dine har i bunn og grunn samme potensiale med eller uten jack3d. Bare prøve å skru av hue på vei inn på treninga, og ha eneste fokus om at du skal gi alt i 1 time (eller hvor lenge treninga varer), så kan alle utenforstående ting komme etterpå Smiley
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

It's all in your head! Må prøve å omstille deg sånn tankegang litt, for musklene dine har i bunn og grunn samme potensiale med eller uten jack3d. Bare prøve å skru av hue på vei inn på treninga, og ha eneste fokus om at du skal gi alt i 1 time (eller hvor lenge treninga varer), så kan alle utenforstående ting komme etterpå Smiley

Er nok der det ligger ja ! Smiley


Stopper iallefall å logge nå, syns jeg burde konsentrere meg om treninga enn å klage på en treningstråd på nettet, logger når jeg er fornøyd med opplegget Smiley

21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Hvis du er så dårlig motivert, så ta et par uker fri eller no. I det store bildet vil det ikke ha noe å si, kommer fort tilbake der du var  Smiley. Det er din logg, og da har du lov å klage litt innimellom og! Alt går ikke riktige veien bestandig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!