Skrevet av Emne: Sv: Newb92 - på'n med bulk igjen!Nytt bilde S9  (Lest 31994 ganger)

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Newb92 - på'n med bulk igjen!Nytt bilde S9
« : 27. januar 2011, 03:09 »
Hei! jeg er en trivelig gutt på 19 år, 186cm over bakken , har trent styrke i 3 år nå, og dette blir min første seriøse deff/slanking
Har trent jevnt og trygt hele tiden og nå har jeg bestemt meg for en skikkelig hard deff etter og ha bulka i 2 år hehe (så å si)

På slutten av bulken veide jeg 100kg med en del fett på kroppen, usikker på fett%
Nå har jeg vært på diett i 3mnd og har gått ned ca 15kg , noe som jeg er rimelig fornøyd med, men gir meg ikke ennda!  Håper på litt ros får å holde motivasjonen oppe!


slenger opp 2 bilder , ett bilde der bulken slutta, og ett bilde som er tatt i dag.
før


Uploaded with ImageShack.us





Uploaded with ImageShack.us

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Ble Morgenkardio klokka 06:00 , powerwalka i 1 time ca, umulig å jogge sånn som føre er i Tr.heim atm.
så ble dt 200g kyllingfile og 150g potetmos til frokost / lunsj.

Utlogget Demien

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Ser bra ut. Musklene kommer pent til syne. Kanskje du trenger større pupper. Men det er bare min mening  Tongue

Men ellers ser dette lovende ut.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Har lyst til å følge med på dette, så jeg slenger inn et trivelig, lite spor! Lykke til Smiley

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Takker for svar, Ja alt til sin tid, målet er jo å bli større etterhvert, men var veldig mye fett så satser på en nogen lunde grei fett% til sommeren, så blir det bulk etter det igjen. tho det ikke blir noe så kraftig bulk som før, blir vell mere leanbulk fram til desember engang og satser på å spise så reint som jeg får til, med unntak av noe snaks og junk på lørdager! Brystkassa er jeg egentlig ganske fornøyd med, er mer missfornøyd med armer og skuldre : / men ting tar tid I guess

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Har lyst til å følge med på dette, så jeg slenger inn et trivelig, lite spor! Lykke til Smiley

Takk for det: ) kommer til å kjøre på ennda hardere fra Februar av! gonna be fun!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Takk for det: ) kommer til å kjøre på ennda hardere fra Februar av! gonna be fun!
Liker instillingen!!

Hva måler styrken?

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Liker instillingen!!

Hva måler styrken?

Cheesy Styrken er helt grei, trener fortsatt med den samme belastning som jeg trente med for 15kg siden Cheesy

Chins har gått betraktelig opp samt med dips! Trener fullkropp 2-3 ganger i uken og Kardio 3 ganger i uken.

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

da var det 200g Torsk og fullkornspasta til middag, så blir det vell 1times kardio om en stund : )
føler meg veldig godt om dagene, digg å spise sunt og bra, og se fette renne av sakte men sikkert!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Spisedag idag! bare drit mat utover kvelden, men fikk i meg 250g protein iløpet av dagen.

Utlogget gago8

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 174
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 174

bra dette her da! ser at midjen har blitt ganske mye mindre!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

bra dette her da! ser at midjen har blitt ganske mye mindre!

Takk for det! alltid hyggelig med ros! Ja T-skjorter som satte relativt stramt er blitt alt for store og baggie nå! hehe, hjelper på humøre og motivasjonen og ikke minst selvtilliten!

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Jeg skal følge med her. Hvilket nivå var du på styrkemessig i diverse øvelser før du begynte på diett? Du veier 85 kg nå?

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Jeg skal følge med her. Hvilket nivå var du på styrkemessig i diverse øvelser før du begynte på diett? Du veier 85 kg nå?

Har ikke gått ned i basisøvelser, gått opp i dips / chins! gått litt ned i isolasjons øvelser

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Da var første måltide nede, 100g ris og 200kg kyllingkjøttdeig og omega3! Nå er det fullkropp som står for tur! God helg Ya'll!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!