Skrevet av Emne: Sv: Newb92 - på'n med bulk igjen!Nytt bilde S9  (Lest 31975 ganger)

Utlogget Airride

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

bra gjort:) men spiser du så lite som du skriver? hehe


600kcal om dagen lissom:p?


Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

bra gjort:) men spiser du så lite som du skriver? hehe


600kcal om dagen lissom:p?



haha nei, har bare glemt å skrive opp resten x)

Men har startet en liten bulk i 1 liten mnd, så hard deff igjen mot sommeren! føler kroppen trenger litt mer påfyll av næring osv, gidder jo faen ikke en dritt om dagen. så får forske litt på det ^^

Utlogget Airride

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

hva har du ligget på da?Smiley

jeg har gått ned til rundt 1500 kcal om dagen og rundt 1000 av disse er bare protein:)

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

hva har du ligget på da?Smiley

jeg har gått ned til rundt 1500 kcal om dagen og rundt 1000 av disse er bare protein:)

Ca samme som deg, noen dager ennda mindre, men aldri over 1650kcals per dag, med ca 60%prot /30% karb /10% fett : )

Men nå blir dt ganske lean bulk i 1mnd ca, kommer til å ligge på 2800kcals per dag, og spise 2,5g protein per lean musclemass! : )

Utlogget Airride

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

ok:)

merker nå at jeg begynner og tømmest litt. er 3 uker siden jeg spiste en sjikkeli middag. hehe
får vell se ann helge maten Tongue

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

ok:)

merker nå at jeg begynner og tømmest litt. er 3 uker siden jeg spiste en sjikkeli middag. hehe
får vell se ann helge maten Tongue

Ja, been there done that, holdte jo på i 4mnd til sammens, det er ikke lett x) værtfall ikke for meg, som er så latterlig glad i alt av drit mat! men det er helt ubeskrivelig verdt det! eneste jeg angrer på er at jeg ikke har gjort det før liksom! men dt kan slite litt på motivasjonen den første tiden, da du føler du har spist jævlig bra og lite, og du vet du forbrenner fett, men dt vises ikke nå godt i starten (sånn var det værtfall for meg) men bare hold ut, og ikke mist motet! du kommer ikke til å angre, det garranterer jeg!! Ja, jeg hadde 1 spisedag i uka (helst lørdag) men dt var ikke "all you can eat" dt ble den samme kosten + litt ekstra karbs, og kanskje 1 potetgullpose eller 1 sjokkis. funka no greit for meg : )

Utlogget Airride

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

klart det:) holdt på i snart 1 år og har hatt oppspising perioder 3 ganger. ellers kun på underskudd. siste innspurt nå før jeg legger det på hylla en god perioder. hehe

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

klart det:) holdt på i snart 1 år og har hatt oppspising perioder 3 ganger. ellers kun på underskudd. siste innspurt nå før jeg legger det på hylla en god perioder. hehe
oi helvette! sykt bra av deg og klare å holde på i et helt år !! hehe, føler med deg!

dal-z

  • Gjest
aldri over 1650 kcal og du veier 82 kg!? syns det virket utrolig lite.. var selv på ca 1900 kcal på slutten av min diett der jeg endte opp på 66/67kg Tongue
menfaen, så lenge det funker for deg! du har ihvertfall gjort en veldig god jobb! kjenner følelsen når man begynner å nærme seg målet.. lite som slår det! Cheesy

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

aldri over 1650 kcal og du veier 82 kg!? syns det virket utrolig lite.. var selv på ca 1900 kcal på slutten av min diett der jeg endte opp på 66/67kg Tongue
menfaen, så lenge det funker for deg! du har ihvertfall gjort en veldig god jobb! kjenner følelsen når man begynner å nærme seg målet.. lite som slår det! Cheesy

Haha jeg vet, spiste egentlig ALT for lite, men jeg lå på ca 1650 med typ 2,5-3g protein per lean musclemass : ) og det funka no ganske greit for meg ^^ tho jeg var helvettes sulten til tider

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Fant et gammelt bilde på pc'en av hvordan formen var rett før jeg startet å trene med vekter!
På bilde til venstre er sånn formen var etter 11 år med fotball trening og nada peiling på kosthold Smiley)
bilde til venstre er vekta på ca 78kg , bilde til høyre er vekta på 84-85kg med en del karbs i kroppen Smiley Føles godt å få i seg tilstrekkelig med karbohydrater igjen Cheesy



Uploaded with ImageShack.us

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Newb92 - på'n med bulk igjen!Nytt bilde S9
« #131 : 26. mars 2011, 15:09 »


Uploaded with ImageShack.us

vekta viser 85-86kg ish. styrken har kommet seg og føler jeg har mye mer trøkk og energi på trening, feels great!

Utlogget Newb92

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 430
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 430

Sv: Newb92 - på'n med bulk igjen!Nytt bilde S9
« #132 : 02. april 2011, 12:31 »
har bulka i ca 3-4 uker nå, har hatt grei fokus på kosthold, men har skeia ut litt Smiley

vekta viser 85-86kg ish.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!