avstemning
Spørsmål: Har dykk trua? Klarer eg å være 90kg til jul?
Nei! Du forblir i 82 klassen for alltid - 5 (6.8%)
Jepp! Ingen problem - 35 (47.9%)
Du blir feit og endar på langt over 90kg! - 33 (45.2%)
Stemmer totalt: 67

Skrevet av Emne: BadBoy gjer comeback i 2023  (Lest 358197 ganger)

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3405 : 26. februar 2011, 14:29 »
200 i rawbenk på kroppsvekt 72,2?  Grin

Noke sånt Wink


Når får vi se deg i Strongman da? Blir det -90 kg klassen på Showliften i Kr.sand i september? Du er jo Sunnfjording så sjansen for å vinne er stor! Wink

Spørs om det blir noken gong. Eg sulsja vekk muskelmassen og det tar si tid å komme tilbake i form...

Time will show Wink   Men at eg hadde vunne er jo sjølvsagt Grin

Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3406 : 26. februar 2011, 16:37 »
Noke sånt Wink


Spørs om det blir noken gong. Eg sulsja vekk muskelmassen og det tar si tid å komme tilbake i form...

Time will show Wink   Men at eg hadde vunne er jo sjølvsagt Grin

Pøhhh, er fort gjort å komme tilbake i form! Er jo et halvt år til Showliften, så da bør du egentlig ha nådd nye høyder også! Wink Og ja, jeg tror ikke noen annet enn at du ville vunnet!
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3407 : 26. februar 2011, 18:24 »
Spørs om det blir noken gong. Eg sulsja vekk muskelmassen og det tar si tid å komme tilbake i form...

Muskelmasse? Du var jo bare en sixpack og noen skjeggstubber. Kan ikke være så vanskelig å komme dit igjen vel.  Wink
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3408 : 26. februar 2011, 18:27 »
Talentet er der Stian, bare å kline til! Vi forlanger og forventer at du trener hardt, løfter tungt og blir avbrutt av damer og snekring, og litt øldrekking. Men selvfølgelig havner du på top. Just like old times!
Edit pokker heller, hvis jeg kan komme tilbake i ok form så klarer du det!!!

Utlogget Zuul

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3409 : 26. februar 2011, 21:11 »
200 i rawbenk på kroppsvekt 72,2?  Grin

Har en kis i Førde som tar lange pauser, går ned til 70-80 kg, kommer tilbake benker en dobbel på 170 ettter seks mnd uten trening og klager på at det er tungt

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3410 : 26. februar 2011, 22:04 »
Her må eg følge med. Det er her det skjer.

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3411 : 01. mars 2011, 21:45 »
Pøhhh, er fort gjort å komme tilbake i form! Er jo et halvt år til Showliften, så da bør du egentlig ha nådd nye høyder også! Wink Og ja, jeg tror ikke noen annet enn at du ville vunnet!

Jaudå, det er sant. Møssel memmåri.
Spennande å lese om Singapore forøvrig, ser gøy ut!


Muskelmasse? Du var jo bare en sixpack og noen skjeggstubber. Kan ikke være så vanskelig å komme dit igjen vel.  Wink

Hehe... Nei, det kan du sei. Satser på å være tilbake der eg var med ein hardare sixpack då Wink Ser du sparer til heilskjegg no, du blir ein flott kosebamse  Cool


Har en kis i Førde som tar lange pauser, går ned til 70-80 kg, kommer tilbake benker en dobbel på 170 ettter seks mnd uten trening og klager på at det er tungt

Det er hardt vettu.....  Cool  Ser du noke til han på SF gym for tida?


Her må eg følge med. Det er her det skjer.

Om du er glad i pisspreik, er det her det skjer ja  Cool

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3412 : 02. mars 2011, 15:54 »
200 - 170 - 270
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3413 : 02. mars 2011, 20:33 »
200 - 170 - 270

Smugtrening, slanking og plutselig sterk igjen? Du er Faen ikke god du.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Zuul

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3414 : 02. mars 2011, 22:51 »
Lenge sia eg var der gitt Smiley

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3415 : 03. mars 2011, 10:53 »
Smugtrening, slanking og plutselig sterk igjen? Du er Faen ikke god du.

Har trent veldig bra siste 6mnd! No etter jul hadde eg 7 veker med opp til 8 økter i veka. Mykje lett og fin trening, blei veldig kvikk og opplagt; Men stiv og støl so på slutten  måtte eg kutte ned og køyre lettare med fokus på tøying.  Startar ein ny treningsperiode no med mindre trening og meir kcal Smiley 6økter i veka er planen, fordelt på tre dagar.

Film frå stevnet Tirsdag;
http://www.youtube.com/watch?v=59Yx28YqlMw#noexternalembed

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3416 : 03. mars 2011, 11:50 »
Korte intensive perioder med god trening etterfulgt av en god periode hvile kan være gull.
Muskelcellene blir ikke bort med mindre tverrsnitt og satelittcellepoolen baserer seg antagelig på det genetiske. Å ta perioder fri vil bare gjøre bindevevet svakere og gir et mindre tverrsnitt, noe som er til stor fordel da du enklere vil bryte ned musklene når du kommer i gang igjen.

Kan vel se for meg at det er best å holde det gående jevnt og trutt, men det er absolutt til fordel å ta lengre perioder med svært lett/rolig trening. Det synes jeg du viser her. Sjelden så gode utøvere som deg, har så lange perioder uten trening. Derfor må jeg eksemplifisere dette med deg. Vektene du løfter nå er jo langt over hva hvermansen kan løfte.

Teknikken mister du ikke ved det første, så lenge den allmenne formen er god og du ikke har for stillesittende jobb Smiley

Bra jobbet med comebacket. Hvor mye mer har du løftet uten utstyr tidligere? Marken er vel all time high?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3417 : 04. mars 2011, 15:03 »
Korte intensive perioder med god trening etterfulgt av en god periode hvile kan være gull.
Muskelcellene blir ikke bort med mindre tverrsnitt og satelittcellepoolen baserer seg antagelig på det genetiske. Å ta perioder fri vil bare gjøre bindevevet svakere og gir et mindre tverrsnitt, noe som er til stor fordel da du enklere vil bryte ned musklene når du kommer i gang igjen.

Kan vel se for meg at det er best å holde det gående jevnt og trutt, men det er absolutt til fordel å ta lengre perioder med svært lett/rolig trening. Det synes jeg du viser her. Sjelden så gode utøvere som deg, har så lange perioder uten trening. Derfor må jeg eksemplifisere dette med deg. Vektene du løfter nå er jo langt over hva hvermansen kan løfte.

Teknikken mister du ikke ved det første, så lenge den allmenne formen er god og du ikke har for stillesittende jobb Smiley

Bra jobbet med comebacket. Hvor mye mer har du løftet uten utstyr tidligere? Marken er vel all time high?

Enig i at det beste er å halde det gåande jevnt og trutt, men ein skal definitiv passe seg for å mate på med trening av tung karakter heile tida.

Eg hadde 6mnd utan trening og på den tida tapte eg ifølgje inbody ca 6,5kg rein muskelmasse. Dvs dette tapet strekte seg over eit år, med dei siste 6mnd utan trening. Mista nok ein del før dei siste 6mnd i og med at eg trente lite bøy og mark på grunn av dårleg rygg.

Styrken og massen har det tatt omtrent like lang tid å bygge opp igjen. Dvs eg er lettare no enn eg var før, men bra sterk i forhold til kroppsvekt. Frå 75-83kg har eg lagt på meg 5kg rein muskelmasse og 700g fett. Det som kanskje er interessant her er at det kan virke som ein legg på seg den "gamle" muskelmassen lettare igjen utan å dra på seg for mykje fett. Sjølvsagt har kosthold ein del å sei, og eg er ikkje av dei som eter mest. I tillegg trenar eg nok over gjennomsnittleg mengde når eg først er igong.


rawstyrken er nok all time high på denne kroppsvekta ja. Har gjort 280 i markløft, men då var eg 88-89kg.
Gjorde og meir i knebøy og benkpress, men igjen på 89kg som er nesten 10% over det eg veg no.

No tenkte eg at eg skulle gjer 300 i mark på den vekta  Grin


Utlogget NKS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 328
  • Honnør: 754
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 328

  • Citius, altius, fortius
Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3418 : 04. mars 2011, 15:13 »
God plan!  Grin

Blir det logging fremover? Er interessert i å se hvordan du legger opp 2x3 økter i uken. Jeg fikk et prog av Kirketeig en gang med to økter om dagen, tre ganger i uken, men kom aldri så langt at jeg fikk testet det.
Nils Kjetil Sande

Norges sterkeste mann -105 kg 2008, 2010, 2011

Singapore strongest man 2011


Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Sv: BadBoy gjer comeback i 2023
« #3419 : 05. mars 2011, 10:28 »
God plan!  Grin

Blir det logging fremover? Er interessert i å se hvordan du legger opp 2x3 økter i uken. Jeg fikk et prog av Kirketeig en gang med to økter om dagen, tre ganger i uken, men kom aldri så langt at jeg fikk testet det.

Blir ikkje noke logging.
Er ikkje noke hokuspokus med opplegget, tankegangen er som Dietmarprogramma.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!