Skrevet av Emne: Hva synes dere? Gutt 16  (Lest 19083 ganger)

Utlogget B.Solstad

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 325

  • Power! -Jeremy Clarkson
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #60 : 22. februar 2011, 00:24 »
Altså fri vekter. Dvs at det er kun et benkpress stativ + stang (og vekt skiver så klart)
og så har annet alternativ som er helt likt. Bare at stangen er låst i en "bane" hvor du slipper å holde balangsen på stangen.

... merker jeg er utrolig dårlig til å forklare. Men håper du skjønner.

"Frie vekter" = vanlig  benk
Femialternativet = for pussys.

Kort forklart.
Burde legge meg nå, har visst overfalt forumet.. Cheesy
A man who never makes mistakes, rearly makes anything

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #61 : 22. februar 2011, 00:26 »
Kalles også smith-maskin Wink
Nettopp begynt å trene med vekter, så kan ikke ordene på alle de forskjellige apparatene Wink Takk for korigering.
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget Armwrestler_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 67
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 67

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #62 : 22. februar 2011, 00:27 »
ikke noe smith maskin tull nei :p var hos en kompis av meg...
Er en benk med en stang med vekter på..

Sånn: (bare tekniken min er ræva iforhold til han)

http://www.youtube.com/watch?v=FJnc1tzFCzU#noexternalembed&playnext=1&list=PL4C5D0384AD5D0783

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #63 : 22. februar 2011, 00:34 »
 Smiley Veldig imponerende da! og i en alder av 16 år. Begynner du å trene seriøst så kan det jo ikke bli annet enn bra.

Så på et tv program med bedre puls med to helt normale nordmenn som skulle ned i vekt.
De testet styrken sin med smith-maskin. Han i 20 årene klarte 77,5 kg mens han i 30 årene klarte 75 kg. Tenker at en gjennongsnitts nordmann ligger omtrent på det nivået. Og i tilegg får man en del ekstra kilo på de maskinene i forhold til vanlig benk.
Så at du klarer 105 kg uten å ha tatt noe serlig benk før, og er 16 år er utrolig bra!
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #64 : 22. februar 2011, 00:41 »

Og man får en del ekstra kilo på de maskinene i forhold til vanlig benk.

Hos meg er det stikk motsatt, faktisk.. Har riktignok aldri trent benk fast i smith-maskinen før, men jeg løfter en del mindre i den enn i vanlig benk Tongue Det er nok siden løftebanen i vanlig benk er temmelig rutinert etter 6 år med benktrening, når jeg skal løfte i smith, så "dytter" jeg stanga innover så den kræsjer med løftebanen, eller rettere sagt blir stanga holdt igjen av maskinens løftebane..
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Finn

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 70
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 70

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #65 : 22. februar 2011, 00:45 »
Hos meg er det stikk motsatt, faktisk.. Har riktignok aldri trent benk i smith-maskinen før, men jeg løfter en del mindre i den enn i vanlig benk Tongue Det er nok siden løftebanen i vanlig benk er temmelig rutinert etter 6 år med benktrening, når jeg skal løfte i smith, så "dytter" jeg stanga innover så den kræsjer med løftebanen, eller rettere sagt blir stanga holdt igjen av maskinen..

Nå har jeg lite erfaring i praksis, så jeg bare sier det jeg har hørt.
Mulig jeg er litt på villspor nå, men smith maskin er vell mye lettere i begynnelsen pga man slipper å bruke støttemusklatur og nervesystemet trenger ikke å tilpasse seg i like stor grad(?)
Men tror du ikke at viss du av en eller annen merkelig grund hadde gått over til smith maskinen og trent med den i noen uker - at du hadde klarte flere vekter enn med "vanlig" benk?.
Did you hear that Meg? Guys can marry other guys now. So...this is awkward, but I mean, if they can do that, that is pretty much it for you, isn't it? I mean you as well pack it in. Game over.

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #66 : 22. februar 2011, 00:50 »
Nå har jeg lite erfaring i praksis, så jeg bare sier det jeg har hørt.
Mulig jeg er litt på villspor nå, men smith maskin er vell mye lettere i begynnelsen pga man slipper å bruke støttemusklatur og nervesystemet trenger ikke å tilpasse seg i like stor grad(?)
Men tror du ikke at viss du av en eller annen merkelig grund hadde gått over til smith maskinen og trent med den i noen uker - at du hadde klarte flere vekter enn med "vanlig" benk?.

Ikke etter noen uker, men 1 eller 2 måneder, kanskje. En nybegynner burde i teorien være sterkere i smith, ja. Men det blir noe helt annet for en som har trent noen år og har innlært løftebane. Kan vell heller ikke skryte av smithmaskinen vi har på gymmen, den er litt sliten, så om man ikke løfter rett opp slik som løftebanen er, så blir man holdt igjen av maskinen Tongue
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Krabbatten

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #67 : 23. februar 2011, 22:08 »
da må jeg bare beklage det håndkle, men var det jeg hadde og bare la det ut for å se hva folk synes...
vil også beklage at jeg i det hele tatt la ut noe... må man virkelig være skikkelig svær og sterk for å få låv til å legge ut bilder her? Og det værste av alt er at spydighetene kommer fra de som ikke har guts til å legge ut ett jævla bilde av seg selv engang... faen så tragisk!
Beklager så meget.

Men vennligst vær så snill å neste gang skrive nederst på siden "ønsker ikke negativ respons og kun respons fra dem med bildeprofil".
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget wollabygg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 34
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 80

  • Mr. Myrullveien 2011
Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #68 : 23. februar 2011, 22:17 »
Stå på! Dette blir bra det.
Personal best:
BP: 137,5 RAW
ML: 200,0 RAW
KB: 160,0 RAW
2. Pl. Classic BB - 180 cm Sandefjord Open 2011

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #69 : 23. februar 2011, 22:20 »
Tar du 25 pullups 75 armhevinger og 105 i benk og trener starting stregth så er du inne på noe.  Wink

Start treningslogg!  Grin
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #70 : 23. februar 2011, 22:40 »
da må jeg bare beklage det håndkle, men var det jeg hadde og bare la det ut for å se hva folk synes...
vil også beklage at jeg i det hele tatt la ut noe... må man virkelig være skikkelig svær og sterk for å få låv til å legge ut bilder her? Og det værste av alt er at spydighetene kommer fra de som ikke har guts til å legge ut ett jævla bilde av seg selv engang... faen så tragisk!

Menn som er trygge på sin egen sexualitet bruker rosa håndkle, men der er det stopp. Jentene som skriker og bærer seg over håndkleet på de første sidene her er bare å ignorere. Ironi og spydighet er dagligdags på forumet, og i de fleste tilfeller, som her, er det ingen som har onde hensikter.

Ser fram til treningslogg!
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #71 : 23. februar 2011, 23:17 »
Nei, er ikke homo.

Neivel, men du sitter nå altså her og smugtitter og kommenterer guttekropp alikevel? Og attpåtil mener du at kroppen ser ut som mange andre 16åringers kropp. Sett mange av de i det siste?

Utlogget Krabbatten

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #72 : 24. februar 2011, 16:00 »
Neivel, men du sitter nå altså her og smugtitter og kommenterer guttekropp alikevel? Og attpåtil mener du at kroppen ser ut som mange andre 16åringers kropp. Sett mange av de i det siste?
Man trenger vel ikke studere for å se at ei flis er ei flis.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #73 : 24. februar 2011, 20:07 »
Man trenger vel ikke studere for å se at ei flis er ei flis.
Men alikevell tok du deg tid til å se hva som gjør ei flis til en flis forså å gi tilbakemelding på hva som må gjøres for å omgjøre flisa til tømmerstokk

Pull-ups/chins er ikke mer piss enn kommentarene dine. Flott øvelse for biceps og rygg. Hva er galt med øvelsen?.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Krabbatten

Sv: Hva synes dere? Gutt 16
« #74 : 24. februar 2011, 20:43 »
Men alikevell tok du deg tid til å se hva som gjør ei flis til en flis forså å gi tilbakemelding på hva som må gjøres for å omgjøre flisa til tømmerstokk

Pull-ups/chins er ikke mer piss enn kommentarene dine. Flott øvelse for biceps og rygg. Hva er galt med øvelsen?.
Armhevninger er en slankeøvelse. Pull ups er bra, men når man kommer opp i 20-30reps bør man ha ekstra belastning.
Man kan trene bra og likevel ha dårlig fremgang. Da er det matmengden som er for lav, for maten er ikke like viktig, men enda viktigere enn treningen! Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!