Skrevet av Emne: FORBUD  (Lest 2775 ganger)

DuMonde

  • Gjest
SV: FORBUD
« #15 : 22. mai 2004, 23:55 »
dumonde......... har du nicket ditt fra trance produsenten???

hilsen litt halvbrisen partyeskimo Grin




det stemmer nok godt det!
GO JamX & DeLeon sier jeg bare!  biggrin biggrin

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: FORBUD
« #16 : 23. mai 2004, 13:27 »
cosmic gate remixen av dumonde's god music er jo bare evig fet  2thumbsup

DuMonde

  • Gjest
SV: FORBUD
« #17 : 23. mai 2004, 13:31 »
true...true Smiley
men liker best:
Never look back
God music (ikke CG rmx)
mute - missed beat (dumonde rmx)
jurgen vries - the theme (DuMonde rmx)
eid Wink

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: FORBUD
« #18 : 23. mai 2004, 13:41 »
* downloading *

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

SV: FORBUD
« #19 : 23. mai 2004, 13:44 »
jeg synes da at vi skal ha visse regler, m¨å jo tenke på påvirknings faktoren av andre mennesker også.
man kan jo ikke legalisere dop, og dermed gå ut i kampanjer å si hvor farlig det er. tror ikke engang norge ville kjørt denne dobbeltmoralen.

slik som det er i dag så er det jo fritt frem å bruke dop, du får jo tak i det over allt, så det er ditt valg.

men de kunne senka lista litt i forhold til hva som kategoriseres som doping eller legemidler litt. Og heller hatt en spesiel intressegruppe som jobbet med dette kontinuerlig.


DuMonde

  • Gjest
SV: FORBUD
« #20 : 23. mai 2004, 14:24 »
jeg synes da at vi skal ha visse regler, m¨å jo tenke på påvirknings faktoren av andre mennesker også.
man kan jo ikke legalisere dop, og dermed gå ut i kampanjer å si hvor farlig det er. tror ikke engang norge ville kjørt denne dobbeltmoralen.

slik som det er i dag så er det jo fritt frem å bruke dop, du får jo tak i det over allt, så det er ditt valg.

men de kunne senka lista litt i forhold til hva som kategoriseres som doping eller legemidler litt. Og heller hatt en spesiel intressegruppe som jobbet med dette kontinuerlig.



joda visse regler må jo gjelde seff... ikke legalisere kokain liksom. dette er jo stoffer som er direkte destruktivt og vanedannende.
men når du ser hvor mange som bruker steroider f.eks nå til dags, syns jeg det ville vært bedre å legalisert dette, slik at du fikk kjøpt det på apotek! så slipper man Underground og fake varer som kan være direkte skadelige.


Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: FORBUD
« #21 : 23. mai 2004, 14:26 »
kjøpe det på apotek?  :Smiley
Da tror jeg vi hadde sett mange 14 åringer gå rundt i t-skjorte størrelse XXL
"To be or not to be, - that is the question"

DuMonde

  • Gjest
SV: FORBUD
« #22 : 23. mai 2004, 14:32 »
kjøpe det på apotek?  :Smiley
Da tror jeg vi hadde sett mange 14 åringer gå rundt i t-skjorte størrelse XXL
hehe.... seffølgelig med aldersgrense 18 år!
men det er jo slik dem har det i f.eks hellas og thailand.. tviler på det hadde blitt så myye mer bruk.
heller mer kontrollert Smiley

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

SV: FORBUD
« #23 : 23. mai 2004, 17:27 »
er nok ikke enig i dette jeg.

du må jo ta i betrakting bivirkninger også da, nå er ikke as kjent for å være uten bivirkninger.  selv en person vet om bivirkninger og slikt så er det også statens oppgave å beskytte folket.

og jeg mener ennå, at de som bruker dette får tak i det likevell. ikke noe vits i å legalisere det og gjøre det mer alment kjent en det det allerede er.
med engang det er legalisert så kommer også produsenter inn med reklamer og kampansjer. produktene blir billigere, og vill få fler brukere. Slik det er nå så holder det seg innenfor spesielle kretser.

du må se på staten og lovverket som en brannmur ut mot verden. det beskytter oss mot drit vi absolut ikke trenger, men i samme slengen fjerner det også muligheten for ting som ikke er så skadelige.





Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
SV: FORBUD
« #24 : 23. mai 2004, 20:19 »
De burde egetnlig lage alternative produkter. transfett finnes i alle "fete" matvarer med lang holdbarhets dato. det er tross alt en form for størkna fett;)
Derfor etter min mening, om det ikke kommer til å bli ulovlig (noe jeg egentlig er for) så kan de iallefall produsere alternative produkter så folk kan være bevisste og velge det selv. akkurat som at man produserer både økologiske og ikke økologiske produkter...
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget small

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 757
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 757

  • Livet er hardt, men jeg er hardere""
SV: FORBUD
« #25 : 24. mai 2004, 11:10 »
 Sad det som er så synd er at, produsenter tjener seg møkk rike på bruk av "besparende" midler som transfett og annen dritt. Penger går foran alt, det er det er no dritt. Burde opplyse bedre om hva de putter i maten vår, men da er de redd folk ikke kjøper det, og det er vel og sant.  Huh
chapow.(nobody messes with a strongman) BP
107kg 175cm

Utlogget krugans

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 895

SV: FORBUD
« #26 : 25. mai 2004, 12:17 »
hvis du hadde vært meieri bestyrer så hadde nok du også tilsatt dette for å øke holdbarheten. Transfett er ikke bare størknet fett. det er fett som har igjennomgått en prosess så det skifter struktur form.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!